|
Сынып: 8А |
Сабақ өтілетін күн: Орны: информатика кабинеті |
Барлық оқушы саны: 16 Қатысқаны: 16 |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары тақырыбына есептер шығару |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары тақырыбына есептер шығара отырып оқушылардың есте сақтау, сыни ойлау қабылеттерін дамыту. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланадыру |
|||
|
Түйінді идеялар |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары мен белгісіз қабырғаларының ұзындықтарын табу, |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топпен, жекелей, миға шабуыл, деңгейлік тапсырма, сұрақ-жауап,авторлық орындық,өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау,кері байланыс |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: |
3 мин 2 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді Трапеция,ромб,параллелограмм геометриялық фигуралары арқылы топқа бөлінеді Үй есебінің шығарылу жолы қағазға басылып,топтарға таратылады.Бағалау өлшемдері проектілі тақтада беріледі. Оқушылар дәптер алмаса отырып, бір-бірінің жұмысын тексереді. Математикалық диктант(сөйлемді аяқта)( Қайталау, тану арқылы мәліметтердің есте қалай сақталғанын тексеру)Проектілі тақтадан көрсетіледі 1.Екі қабырғасы ғана параллель болатын төртбұрыш ... 2.Бүйір қабырғалары тең болатын трапеция ... 3.Кез-келген екі қабырғасының ортасын қосатын кесінді ... 4.Бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесінді ... 5. ... табандарының жарым қосындысына тең |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді Геометриялық фигураларды еске түсіре отырып топқа бөлінеді Топтағы көршісінің жұмысын тексереді және бағалайды Оқушылар өткен тақырыптарды ой елегінен өткізе отырып, жазбаша жауап береді |
|
|
2-кезең. Мағынаны ажырату: 3-кезең. Ой- толғаныс: |
6мин 7 мин 10 мин 3 мин 6 мин |
«Миға шабуыл» топ мүшелері жекелей есептер шығара отырып, жауаптарына сәйкес семантикалық кесте құрайды М.Үшбұрыштың орта сызығы 5 см.Оған параллель табаны неге тең?(10 см) О.Теңбүйірлі үшбұрыштың орта сызығы 30см.Егер оның периметрі 16 смболса,онда бүйір қабырғасы неге тең?(5 см) Р.Табандарының қосындысы 24 см-ге тең трапецияның орта сызығы неге тең?(12 см) Б.Теңбүйірлі трапецияның орта сызығы 5 см,ал бүйір қабырғасы 3 см болса,оның периметрі неге тең?(16 см) 12 5 10 16 Р О М Б Деңгейлік тапсырма 1.Теңқабырғалы үшбұрыштың периметрі 18 см.Үшбұрыштың орта сызығын анықтаңдар 2.Трапецияның табандарының қатынасы 2 : 3, орта сызығы 24 см.Табандарын табыңдар. 3.Трапецияның табандары 5,6 см және 2,4 см.Трапецияның диагональдары оның орта сызығын қандай кесінділерге бөледі? Авторлық орындық Оқушыға құраған тапсырмасына және тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады «Венн диаграммасы» арқылы сабақты өткен тақырыппен салыстыра отырып қорытындылау.
«Алты қалпақ» стратегиясы бойынша сабақты бекіту.
|
Әрбір оқушы жекелей жұмыс жасайды,бірігіп шешім қабылдайды
Әр оқушы өз деңгейлері бойынша есептер шығарады, топ басшылары шығарған деңгейлеріне сай бағалайды
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, тест тапсырмаларын құрайды
өткен тақырыптарды салыстыра отырып, қорытынды жасайды.
Оқушылар «6 қалпақ» ойынының желісі бойынша сабақты қорытындылайды. |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. |
1 мин |
§ 6 теорема,анықтамаларды жаттау №114, №115 |
|
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау |
Өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Трапецияның және үшбұрыштың орта сызығы
Трапецияның және үшбұрыштың орта сызығы
|
Сынып: 8А |
Сабақ өтілетін күн: Орны: информатика кабинеті |
Барлық оқушы саны: 16 Қатысқаны: 16 |
||
|
Сілтеме |
Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары тақырыбына есептер шығару |
|||
|
Жалпы мақсаттар |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары тақырыбына есептер шығара отырып оқушылардың есте сақтау, сыни ойлау қабылеттерін дамыту. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланадыру |
|||
|
Түйінді идеялар |
Трапецияның,үшбұрыштың орта сызықтары мен белгісіз қабырғаларының ұзындықтарын табу, |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Топпен, жекелей, миға шабуыл, деңгейлік тапсырма, сұрақ-жауап,авторлық орындық,өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау,кері байланыс |
|||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі кестелер, проектілі тақта |
|||
|
Дереккөз дер |
Оқулық, дидактикалық материалдар |
|||
|
Оқыту нәтижелері |
|
|||
|
Сабақ барысы |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|
Сабақ кезеңдері: 1-кезең. Қызығушылықты ояту: |
3 мин 2 мин 5 мин |
Сергіту сәті: шаттық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер білдіреді Трапеция,ромб,параллелограмм геометриялық фигуралары арқылы топқа бөлінеді Үй есебінің шығарылу жолы қағазға басылып,топтарға таратылады.Бағалау өлшемдері проектілі тақтада беріледі. Оқушылар дәптер алмаса отырып, бір-бірінің жұмысын тексереді. Математикалық диктант(сөйлемді аяқта)( Қайталау, тану арқылы мәліметтердің есте қалай сақталғанын тексеру)Проектілі тақтадан көрсетіледі 1.Екі қабырғасы ғана параллель болатын төртбұрыш ... 2.Бүйір қабырғалары тең болатын трапеция ... 3.Кез-келген екі қабырғасының ортасын қосатын кесінді ... 4.Бүйір қабырғаларының ортасын қосатын кесінді ... 5. ... табандарының жарым қосындысына тең |
Оқушылар сабақ алдында жылы лебіздерін білдіреді Геометриялық фигураларды еске түсіре отырып топқа бөлінеді Топтағы көршісінің жұмысын тексереді және бағалайды Оқушылар өткен тақырыптарды ой елегінен өткізе отырып, жазбаша жауап береді |
|
|
2-кезең. Мағынаны ажырату: 3-кезең. Ой- толғаныс: |
6мин 7 мин 10 мин 3 мин 6 мин |
«Миға шабуыл» топ мүшелері жекелей есептер шығара отырып, жауаптарына сәйкес семантикалық кесте құрайды М.Үшбұрыштың орта сызығы 5 см.Оған параллель табаны неге тең?(10 см) О.Теңбүйірлі үшбұрыштың орта сызығы 30см.Егер оның периметрі 16 смболса,онда бүйір қабырғасы неге тең?(5 см) Р.Табандарының қосындысы 24 см-ге тең трапецияның орта сызығы неге тең?(12 см) Б.Теңбүйірлі трапецияның орта сызығы 5 см,ал бүйір қабырғасы 3 см болса,оның периметрі неге тең?(16 см) 12 5 10 16 Р О М Б Деңгейлік тапсырма 1.Теңқабырғалы үшбұрыштың периметрі 18 см.Үшбұрыштың орта сызығын анықтаңдар 2.Трапецияның табандарының қатынасы 2 : 3, орта сызығы 24 см.Табандарын табыңдар. 3.Трапецияның табандары 5,6 см және 2,4 см.Трапецияның диагональдары оның орта сызығын қандай кесінділерге бөледі? Авторлық орындық Оқушыға құраған тапсырмасына және тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады «Венн диаграммасы» арқылы сабақты өткен тақырыппен салыстыра отырып қорытындылау.
«Алты қалпақ» стратегиясы бойынша сабақты бекіту.
|
Әрбір оқушы жекелей жұмыс жасайды,бірігіп шешім қабылдайды
Әр оқушы өз деңгейлері бойынша есептер шығарады, топ басшылары шығарған деңгейлеріне сай бағалайды
Өткен тақырыптарды еске түсіре отырып, тест тапсырмаларын құрайды
өткен тақырыптарды салыстыра отырып, қорытынды жасайды.
Оқушылар «6 қалпақ» ойынының желісі бойынша сабақты қорытындылайды. |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар. |
1 мин |
§ 6 теорема,анықтамаларды жаттау №114, №115 |
|
|
|
Бағалау |
2 мин |
Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, алған формативті бағалары бойынша жиынтық бағалау |
Өзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды |
|
шағым қалдыра аласыз













