Мотивациялық-қозғаушылық
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Қуаныш
сыйлайық!» жаттығуы арқылы психологиялық
дайындық жасайды.
-Балалар, оң
қолдарыңмен жүректеріңді ұстаңдаршы?! Естіп тұрсыңдар ма?
Тук-тук дейді. Енді осы кішкене
жүрегімізде кішкентай ғана мейірім шуағы бар деп сезінейік. Сол
шуақпен бір-бірімізді жылытайық.Бір-бірінің қолдарын ұстасады.
Міне, кішкене күн шуағы үлкен күнге
айналды.
-Жарайсыңдар! Осындай жақсы
көңіл-күймен жаттығуларымызды
жалғастырамыз.
|
Балалар оң қолдарымен
жүректерін ұстайды.Қол ұстасып, шеңберге тұрады, бір-біріне қарап
күлімсірейді.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
«Мезгіл» жаттығуы
-Балалар, қазір
қандай мезгіл?(күз мезгілі)
-Жақында біздің
жерімізде қандай ауа-райы
болды?
(жаңбыр
жауды)
-Жаңбыр қалай
жауады?Қане, көрсетейікші (қолдарымен жаңбырдың жауғанын
көрсетеді?)
-Жаңбыр жауғанда біз
қолымызға не ұстаймыз?(қолымен зонтикті
көрсетеді)
-Енді алда қандай
мезгіл?
(қыс
мезгілі)
-Қыста тоңып қалмас
үшін қалай киінеміз? (қимылмен қалың кинетінін
айтады)
-Қыста қармен қандай
ойын ойнаймыз? (атыспақ)
Қане,
ойнайықшы?!
-Балалар, көздеріңе
тигізіп алмаңдар
-Қыста немен
сырғанаймыз?
(шаңғымен, шанамен)
қимылмен көрсетеді.
-Сонымен, балалар,
күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады
екен?
-Жарайсыңдар
балалар, енді көріп тұрғанымыздай, ағаштарға жетіспей тұрған
жапырақтарды салайық?!
Саусақ моторикасын
дамытуға арналған жаттығу
орындайды.
Сергіту
сәті
Бейнеролик
көрсетеді, қимылдарды
қайталайды.
«Ойлан да, аяқта»
ойыны
-Балалар, ойланып жауап
берейік?!
Ат-шабады, ал
шыбын- ...
(ұшады)
Ит-үреді, ал мысық-
...
(мияулайды)
Қасқыр-ұлиды, ал
қой- ... (маңырайды)
Жылқы-кісінейді, ал
сиыр-...
(мөңірейді)
«Шапалақ»
ойыны
Балалар шеңберге
тұрып қолдарын созады.Психолог 3 (бір,екі,үш) деген кезде,
барлықтары бір уақытта қолдарымен шапалақ соғуға
тиісті.
«Дайын
бол!»жаттығуы
Балалар шеңбермен
жүреді. Жүргізуші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс-қимылмен
көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді,ат – шабады,көбелек – ұшады,
ешкі – секіреді, ит – үреді,
мысық–мияулайды
«Поезд»
ойыны
Ойын шеңбер бойында
жүргізіледі. Алдымен 1-ші, 2-ші болып бөлінеді.1-шілер 1 рет алақан
соғып 2 рет аяқпен еденді тарсылдатады, ал 2-шілер 2 рет алақан
соғып, 1 рет аяқпен еденді тарсылдатады. Қозғалыс кезекпен 1-ші
2-ші 1-ші 2-ші т.с. шеңбер бойынша поездің дауысын келтіреміз.
Бастадық, қарқынды үдетеміз.Тағы
қатты
|
Тыңдайды, сұрақтарға
жауап береді. Жауабына сәйкес қимылдарды
жасайды.
Балалар ағаштарды
бояумен бояйды.
Шаршағандарын басып,
қимыл-әрекет жасайды.
Ойланып, жауабын
айтады.
Балалар шеңберге
тұрып қолдарын созады. Қолдарымен шапалақ
соғады.
Жауабын айтады.
Дыбыспен, қимылмен
көрсетеді.
Ойынның шартын тыңдайды,
нұсқау бойынша орындайды, естеріне
сақтайды.
|