Күні:23.10.2018жСынып: 1 | Қатысқандар саны: 9Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Менің мектепке баратын жолым. Т дыбысы мен әрпі.. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Т дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің көңіл-күйлерімізді жақсы жүректің жылуын сезінген қандай тамаша, қандай қуаныш!осындай қуанышпен бүгінгі сабағымызды бастайық!Суреттерден алып отыра қалайық! Кімнің суретінде адамдар берілген болса 1-топқа, ал кімнің суретінде жан –жануарлар 2-топқа отырамыз. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Өткенді еске түсіру. Топтық жұмыс 1-топ Тт /Жазбаша/ 2-топ Тт/Баспаша/ Өте жақсыжарайсың мен келісемінТоптық бағалау жүргізіледі№1 Оқылым «Кім оқиды» ойыны арқылы бағандағы сөздерді оқу.№2Тыңдалым. Мұқият тыңдап алайық!№3 Сенің мектепке баратын жолыңда не бар? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут | №4 Мектептен қайтар жолда үйлерде, көлік аялдамаларында кездесетін шартты белгілерге назар аудар.Мұндай белгілер үйге қайтар жолды есте сақтауға көмектеседі.Жұптық жұмыс | Түрлі тапсырмалар |
Аяқталуы
16 минут
| Дәптермен жұмыс / бір сәтке экранға қарап Тт дыбысының жазылуын есте сақтап алайық/ Жазып болған балалар бір-бірінің жазуларын бағалайды. Жарайсың! Әдемі жазу тілеймінШын жүректен ризамын!Топ ауыстыру топпен жұмыс.Тақтамен жұмыс бағандағы сөздерді еске сақтап жазу.№5 Тышқан ініне жету үшін нелерді кездестіргенін сызық бағытына қарап болжа. |
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияӘдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Түрлі смайлктер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |