Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Түрлі түсті шарлар»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Түрлі түсті шарлар» |
Мақсаты: |
Балаларға сурет салуды үйретуді жалғастыру; пішіндерді атап, ажыратып, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достыққа, әдемілікке, әдептілікке тәрбиелеу. |
Билингвалды компонент |
мереке – праздник , дөңгелек- круг. |
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
− Балалар, бізге мерекеден бір заттар ұшып келді. Өзі дөңгелек, түсі керемет, әдемі, қанаты жоқ, ұшады. (Балалардың көңілін көтереді) ол не? Шар суретін салғыларың келе ме? |
Ол - шар, шарлар - Иә салғымыз келеді. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Түсті шарлар» суретін салу технологиясы: 1.Жай қарындашпен сопақша, дөңгелек пішіндерін салдыртады. 2.Сопақша астына үшбұрыш салуды ұсыну. Сергіту сәті: «Шар жарылды» Шар үрледік, ол үлкен болды. Биікке ұшып, ағашқа ілінеді, жарылады. 3. Салған пішіндерді түрлі түсті қарындашпен боятады. |
- Балалар саусақ ұшымен ауада сопақша пішінін суретін салады. 2. Сопақша астына үшбұрыш салады. Шеңберге тұрып, тақпақ айтып, қимыл – қозғалыс жасайды. 3. Салған пішіндерді түрлі түсті қарындашпен бояйды. Қарындашты дұрыс ұстап, жоғарыдан төменге қарай шарларын бояйды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Дайын суреттерді ортаға қояды, талдап, бағалайды. Балалар, бізге нелер ұшып келді? Түстері қандай? Пішіні қандай? |
− Ең әдемі салған суретті көрмеге жібереді. − Шарлар ұшып келді. Түстері-қызыл, сары, пішіндері-дөңгелек, сопақша. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Әдемі гүл» |
Мақсаты: |
Қоршаған әлемнің әсемдігін эмоционалды қабылдайды.Түрлі тәсілдерді қолданып, қол қимылдарын дамыту |
Билингвалды компонент |
гүлдер-цветы, раушан –роза , бақбақ- одуванчик. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру Сезімді ояту. |
Жылулық шеңбері. Біз доспыз гүлдермен, Текке оны жұлмаймыз. Той күні бір-бірден, Анамызға сыйлаймыз. |
Балалар осы өлең жолдарын тәрбиешімен бірге айтады. |
Ұйымдастыру ізденістер. |
«Әдемі гүлдер» тақырыбына сурет салу. Әңгімелесу Балалар бөлме және бақша, бөлме және дала гүлдерін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды. Оларды сипаттайды (жапырақтары, гүлдері, олардың көлемі, өсімдіктің биіктігі қандай). Тәрбиеші адамның өсімдіктер бөліп шығаратын оттегімен дем алатынын айтады. Сергіту сәті Солға, солға түзу тұр. Оңға, оңға түзу тұр. Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым. Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. Тәрбиеші балалардан гүлдің атымен аталатын қандай есімдерді білетіндерін сұрайды (Гүлім, Раушан, Қызғалдақ, т.б.). Суреттегі гүлдердің аттарына сәйкес өз есімдерін атайды (мен – Бақбақпын, мен – Розамын, мен – т.б.). |
Балалар сурет салады. Балалар гүлдердің айырмашылығын анықтайды. Қимыл жасап көрсетеді. Балалар гүлдер аттас есімдерді атап шығады. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Сұрақ - жауап арқылы бекіту, жақсы жасалған жұмыстарды мадақтау. |
Балалар жасаған жұмыстары бойынша әңгімелеп береді. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Дәмді алмалар» |
Мақсаты: |
Заттық сурет салуға үйрету.Эстетикалық талғамын қалыптастыру |
Билингвалды компонент |
Дәмді – вкусный, алма – яблоко,қызыл – красный. |
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Жұмбақ жасыру: Ақ көйлек киеді Көк моншақ түйеді. Қып-қызыл бетінен, Күзден атам сүйеді. «Сиқырлы түстер» |
Шешуі-Алма Әр түстің қасына -жемістерді қояды |
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Алма» сурет салу технологиясы: 1.Қағаз бетіне дөңгелек пішіндерді салғыздыру; 2.Жіңішке таяқшаларды салғыздыру; Сергіту сәтін ұйымдастыру: Қызыл дөңгелек, хош иісті ағашта өседі, Балаларға дәрумен береді. 3.Алманың жапырағын үшбұрышқа ұқсатып салады; 4.Алманың суретін балауызбен бояту. |
1.Екі, үш дөңгелекті қағаз бетіне салады; 2.Орташа жіңішке таяқшалар салады; Қолмен дөңгелек, иіскеуді көрсетеді. 3.Үшбұрышты пішініне ұқсатып, салады. 4.Түрлі түсті балауыз борлармен бояйды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Дайын суреттерді ортаға салып, бағалайды. -Алма қандай? -Алма бізге не береді? |
Суреттерді салыстырып, бағалайды, -Бала алманың пішінін, түсін, иісін айтып шығады. -Дәрумен береді. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Ертегілер елінде»(реңктер мен шағылысулар) |
Мақсаты: |
Өз ойларын қағаз бетіне түсіре білуді үйрету. |
Билингвалды компонент |
Ертегілер-сказки, ел – страна , үйшік –домик , шатыр – крыша. |
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Қай ертегіден?» ойынын ұйымдастру. «Кімнің үйшігі?» |
Көрсетілген заттар, кейіпкерлер қай ертегіден келгендерін айтады. Қиылған үйдің бөлшектерін құрастырады. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Үй» суретін салу технологиясы: 1. Тіктөртбұрыштың жоғарысына үшбұрыш пішінді саламыз. 2. Кішкентай текшелерді саламыз- ол терезелер. Сергіту сәтін ұйымдастыру: Төбесі үшбұрыш, Өзі кең, Біз онда - ойнаймыз, Біз онда -ұйықтаймыз! 3. Үйді, терезелерді әшекелейміз. |
1.Тіктөртбұрыштың жоғарысына үшбұрыш пішінді салады. 2. Кішкентай текшелерді салады. Қимыл-қозғалыстар көрсетеді. 3.Үйді, терезелерін әшекелейді. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Кепкен, дайын суреттерді ортаға салып, бағалайды. |
Өз жұмыстарын көрмеге шығарады. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Пирамида» |
Мақсаты: |
Түрлі түсті сопақша пішіндерді пайдаланып, пирамиданың суретін салуды үйрету. |
Билингвалды компонент |
Көмек-помощь, биік-высокий |
Іс – әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
- Балалар, аюдың ең сүйікті ойыншығы шашылып қалды, көмектесеміз бе? - «Сиқырлы түстер» |
- Иә, көмектесеміз! - Балапан түсті – сары, Қораздың түсі – қызыл, Аспанның түсі – көк, Шөптің түсі – жасыл, Еі әдемі түсі – тоқ сары. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
«Пирамида» суретін салу технологиясы: 1.Үшбұрышты салғыздыру; 2.Үшбұрыштың ішінде төменнен жоғарға көзмөлшерімен бес сызықшаны жүргіземіз; 3. Бес бөлшектерді балауызбен бояту «Саусақ жаттығу» Біз қарындашпен сыздық, пирамиданы бормен боядық. Қандай биік, әдемі аюға пирамиданы біз салдық! |
- Жай қарындашпен үш бұрышты салады. - Бес сызықпен бөліп, сопақша пішініне келтіреді. - Аталған түстермен пирамиданы балауыз борлармен бояйды. - Екі алақан арасында қарындашты ұстап, домалатады. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Дайын суреттерді бағалайды - Балалар, аюға ненің суретін салдық? - Түстері қандай? |
- Аю алдына әкеліп қояды - Пирамида суретін саладық. - Түстерін атап шығады |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Велосипед» |
Мақсаты: |
Велосипедтің қажеттілігі туралы білімдерін тиянақтау. |
Билингвалды компонент |
Дөңгелек – круг, сызықтар – линии. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Мотивациялық қызығушылық |
Жерде жатқан қорапшаға балалардығ назарын аудару Қораптағы хатты оқу |
Қорапқа қарап тандану Асанын велосипеді сынып қалғаны жөнінде естіп көмектесу жолдарын ойлау |
Ұйымдастыру іздестіру |
велосипеді суреті көрсету Үлгі бойынша велосиптін суретінің салыну жолдарын көрсету Қарындашпен әртүрлі сызықтар сызу арқылы велосипеттің пішінін жасау. Қылқаламмен домалақ пішін жасау
Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым Бiр орнымда қозғалып, Кезек басып тұрамын. Жоғары, төмен қарайық. Орнымызды табайық. Түзу сызық сызуды көрсету |
Тіктөртбұрышты бастыртып салыр бояумен бояу Қылқаламмен домалата отыра арба донғалағын салу Тәрбиешге қарай отыра қыимылдарды жасап бойларын сергіту
Түзу сызық сызу арқыла арбанын тұтқасын салу |
Рефлексивті түзетушілік |
Қорыту Балалардың жұмыстарың талдау, мадақтау |
Жасаған жұмыстарын қорапшаға салып атаға жіберу |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Менің отбасым» |
Мақсаты: |
Балаларды дөңгелек, ұшбұрыш,төртбұрыш пішіндерді саусақпен салуға және өз жұмысының натижесіне қызығушылықпен қарауға үйрету. |
Билингвалды компонент |
отбасы-семья, әке – папа, ана – мама . |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру Сезімді ояту. |
Шаттық шеңбері: Тәрбиеші балаларды шеңбеге тұрғызады. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек! Көңілді боп жүрейік! |
Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын қайталайды. |
Ізденістер.Ұйымдас-тыру. |
1.Балаларға ата –анасын, ересектерді тыңдап, кішкентайларға қамқор жасау керектігін түсіндіреміз. 2.Отбасы дегеніміз – әкесі, анасы, атасы, әжесі, лардың балалары деген ұғымды балаларға түсіндіреміз.Бір-біріне сыйластық, қамқорлық, бауырмалдық бола білуге үйретеміз. 3.Сурет салу жолдары көрсетіледі. 4.Дидактикалық ойын 5. Отбасы мүшелері туралы әңгіме құрастыру |
1.Балалар тыңдады, өз отбасындағы сыйластық туралы айтады 2.Отбасы туралы түсінді. 3.Сурет салады. 4.Дидактикалық ойын ойнады. «Бізде былай, ал сіздерде ше?» 5.Отбасы туралы әңгіме құрастырды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Сұрақ-жауап арқылы сабақтан алған білімдерін қорытындылаймыз. |
Балалар отбасында өздерінің атқаратын іс- әрекеттерін әңгімелейді. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Кімнің құралы ?» (Күрек) |
Мақсаты: |
Барлық мамандық иелерінің еңбектерін қадірлеуге тәрбиелеу; Қылқаламмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту |
Билингвалды компонент |
Күрек – лопата , үлкен – большой. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
1.Мотивация 2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі |
1.Жылулық шеңбер -балалар бір-біріне тілектер айту Армысың ,Аспан –Ата Армысың Жер –Ана Армысың достарым Сендерді көрсем қуанам 2.Тәрбиеші балаларға қыста пайдаланатын құралдар жайлы мәлімет айтады. 3.Сұрақ-жауап -қандай шаруашылық құралдарын білесіңдер? Күректі не үшін қолданамыз? -құралдар қандай материалдардан жасалады 4.Үлгіні талдау. Балалар жұмысқа кіріседі.Балаларға алақанмен дұрыс жұмыс жасауларын көрсетіп отыру. Д/о «Кімге қандай құрал қажет» Сабақты қорытындылау.Балалар жұмысынан көрме ұйымдастыру. -бүгін сабақта ненің суретін салдық? -сабақ ұнады ма? Құрал түрлерін ата? Қысқы құралдар не үшін қажет? -балалардың жұмысын бағалау. |
Балалар өлең жолдарын айтады,тілектерін білдіреді. Қүрек ,сыпырғыш Қар тазалау үшін Ағаштан,темірден пласмассадан Балалар жұмысқа кіріседі Қимыл-қозғалыспен жасайды. Ойынды шарты бойынша ойнау керек. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Білу керек:қысқы құралдар туралы Игеру керек: күрек суретін салу. |
Күрек Ұнады |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
Сурет «Ертегілер елінде» (қоян) |
Мақсаты: |
Ертегі үйін әшекейлеу, өз еркімен жұмыс істеу қабілеттерін, қиялын дамыту, балаларды әсемдікке,тазалыққа тәрбиелеу. |
Билингвалды компонент |
Ұзын- длинный, құлақ- ухо,құйрық –хвост. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Мотивациялық қызығушылық |
Қояннын келуі.
|
Қоянның келуін мәз болулары.Қоянның достарын тауып беруге көмектесулерін айтады |
Ұйымдастыру іздестіру |
Балаларға қояннын суретін көрсетіп оны пішіндерді бастыру арқылы бейнелейтіндерін айту
Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы қырлы жерлермен Ытқып ытқып жүгірді
|
Пішіндерді атап айту Дөнгелек, сопақша
|
Рефлексивті түзетушілік |
Қорыту Сұрақ- жауап арқылы жасаған жұмыстарын қорыту |
Өз жұмыстарын көрмеге апару |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Құстың ұясы» |
Мақсаты: |
Құстарға деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу. Ойын тәсілдері арқылы ой қиялдарын дамыту. |
Билингвалды компонент |
Құс- птица, ұя –гнездо,бас –голова,көз-глаза. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Мотивациялық қызығушылық |
Құстардың ұшып келуі. (Қағаздан жасалған) -Қазір бізде қандай жыл мезгілі? «Ұя» Мақсаты:Пішіндер арқылы құрастыру. |
Қуанып,құстардың мекенін айтады. Жаз |
|
Ұйымдастыру іздестіру |
Құстарға ұя салу технологиясы. 1)Дәптер ортасына нүктелер салғызу 2)Нүктелерді қосқызу 3)Шаршы ортасына дөңгелек пішін бастыртып салғызу 4)Суретті бояту Құстай қанат қағамыз, Қарлығаш боп ұшамыз. Бір отырып,бір тұрып, Орнымызды табамыз. |
Күн жылынып,құстар жылы жақтан келтінін айтады. Төбесін үшбұрыш басу арқылы салады.Таратпалы үшбұрыш ортасы яғни шаршының ортасына дөңгелекті басып салады .Ол –әйнек.Қылқаламмен бояу арқылы . Қимыл-қозғалыспен орындайды. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
Қорыту Көрме ұйымдастыру -Балалар біз құстарға қамқорлық жасадық па? -Құчтарға ұяны қалай жасадық? Балаларды мақтау. |
Жасаған жұмыстарын көрмеге қою. |
|
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Көңілді жаз» еркін тақырып |
Мақсаты: |
Заттарды асфальт бетіне тұтастай орналастыра отырып, мазмұнды композиция салу. |
Билингвалды компонент |
Жаз – лето,табиғат-природа,жыл мезгілі – время года . |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәриешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивация-лық қозғаушы |
Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып бір-бірлерімен сәлемдестіру,орындарына отырғызу. |
Балалар өлең шумақпен Шаттық шеңберін көңілді жасайды |
Ұйымдас- тырылған ізденіс |
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын . Қойын толы жеміске, Көк майсалы еңісте Көбелек қуып ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсын? Жаз мезгілінің айларын атап бер? Жаз айларының ерекшелерін айтып әңгімелеу. Сергіту сәтті:Қимыл қозғалыс арқылы барлық балалар тәрбиешінің көмегімен сергіту жасайды Балалар мына суреттен не көріп тұрсыңдар? Жаз келді өлең шумағын сурет арқылы айту Жайқалып жапырақ, Құлпырып қызғалдақ. Тұратын көз тартып, Жаз келді күн шуақ. Сурет бойынша өлеңді бірнеше қайталап жаттау. |
Жыл мезгілі 4-ке бөлінеді бұл жаз мезгілі. Жаз мезгілінде 3 ай болады олар:Мау- сым,шілде,тамыз. Жаз айлары біздер үшін өте қызық болады жазда жиі көлге шомыла- мыз.Ата-анамызбен баубақша- ны бірге жүріп суарамыз,сумен атысып ойнаймыз. Суретте жапырақтар Қызғалдақ, Күнің көзің |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Балаларды мадақтап жылы сөздер айту,сабаққа ерекше Қатысқан балаларды үлгі тұту. Балалар Жыл мез-лі нешеге бөлінеді,айларын атау т.б. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Бөлімі: |
Сурет |
Тақырыбы: |
«Бәйтерек монументі» |
Мақсаты: |
Үлгі бойынша пішінін, пропорциясын ескере отырып, Бәйтеректің суретін салуды үйрету. |
Билингвалды компонент |
бәйтерек- пирамидальный тополь,биік – высокий. |
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ынталандыру Сезімді ояту. |
Шаттық шеңбері. Армысың, ардақты Аспан ата! Армысың, мейірімді Жер-ана! Армысың, шұғылалы алтын күн! Күліп шықты күн бүгін. |
Балалар ортаға жиналып, өлеңді бірге айтады. |
Ұйымдастыру-ізденістер |
"Астана-Бәйтерек» монументі – елордамыз Астана қаласының негізгі нышаны, оның визитті карточкасы деуге болады. Астананың орталығында көкке бой созып тұрған «Бәйтерек» – қазіргі Қазақстанның нышан-символы, қазақ халқының қайта өрлеуі мен түлеуінің, мемлекеттілігінің, биіктік пен тереңдіктің, кеңдіктің белгісі, дархандықтың көрінісі іспетті. Ол елорданың халық көп баратын жерінің бірі. Бәйтеректің суретін салу жолдары көрсетіледі. Сергіту сәті Мынау-менің
жүрегім, |
Балалар жаңа сабақты мұқият тыңдайды. Балалар тәрбиешінің айтқан техникасымен сурет салады. Сергіту сәтін орындайды. |
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорыту Сұрақ – жауап арқылы сабақ бекітілді. Жасаған жұмыстары қорытындыланды. |
Балалар өз жұмыстарын тамашалап, өз пікірлерін білдірді . |