Тұрмыс салт жырлары 9-сынып қазақ әдебиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұрмыс салт жырлары 9-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ әдебиет

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9 ә,в

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тұрмыс салт жырлары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Оқушылар тұрмыс салт дәстүрлер туралы айта келіп,халқымыздың салт дәстүрлері жайлы біледі, түсінік қалыптасады, батылдыққа, халқын сүюге үйренеді


Сабақтың мақсаттары

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Бағалау критерийлері

Тақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге топпен жағдай жасайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)


Сабақта қамтылатын құндылықтар

Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау

Пәнаралық байланыс

Тарих



Осыған дейін меңгерілген білім

Мәтінді оқып түсінеді, ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көздер

Cабақтың басы:

2 минут





















Сабақтың ортасы


10минут
















7 минут









5 минут




10 минут

Соңы





5 минут

Shape2 Shape3

Ұйымдастыру кезеңі:

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту


Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара бағалайды.

1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)

1-тапсырма:

Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі

Ой қозғау” әдісі арқылы суреттерге қарап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.


«Ой қозғау» сұрақтары

1.халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?

2. халық ауыз әдебиеті жырларына қандай жырлар жатады?


3.Қазақ халқының халық ауыз әдебиеті арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?

4. Тұрмыс салт жырлары дегеніміз не ?

5. Тұрмыс салт жырларына қандай жырлар жатады?

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру


1-тапсырма Жигсо» әдісі бойынша

Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырма

Тақырыбы:Халық ауыз әдебиеті

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

.

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмыс.Топпен талдау


2-тапсырма

Өзіндік жұмыстар

Жұптық жұмыс

Интервью әдісі

арқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру

Тұрмыс-салт жырлары

Берілген сөздерге шағын эссе жазады

Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар береді

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру


ІІІ. Сабақты бекіту.

Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау»

Әр оқушыға шағын тест тапсырылады. Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайды

Пікірталас ұйымдастыру.

ІV . Үй тапсырмасын беру.

V. Оқушылардың жауаптарын бағалау.

VІ. Сабақтың аяқталуы

үйрендім, не қиын болды, сұрақ


Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды

Дискриптор арқылы кері байланыс беремін.




А4 форматты қағаз
























Мәтін





Интербел

сенді әдістер жинағы










Қосымша ақпарат

Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету.

Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.


«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.


География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:-

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
1315
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі