Материалдар / Тұрмыс салт жырлары 9-сынып қазақ әдебиеті

Тұрмыс салт жырлары 9-сынып қазақ әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2018
1183
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиет Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 9 ә,вҚатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТұрмыс салт жырлары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыОқушылар тұрмыс салт дәстүрлер туралы айта келіп,халқымыздың салт дәстүрлері жайлы біледі, түсінік қалыптасады, батылдыққа, халқын сүюге үйренеді

Сабақтың мақсаттарыТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Бағалау критерийлеріТақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге топпен жағдай жасайды
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)

Сабақта қамтылатын құндылықтарҚазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау
Пәнаралық байланысТарих




Осыған дейін меңгерілген білімМәтінді оқып түсінеді, ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Cабақтың басы:2 минут







































Сабақтың ортасы

10минут





























7 минут















5 минут





10 минут Соңы







5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Үй тапсырмасын «Миға шабуыл» әдісі Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара бағалайды.1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)1-тапсырма:Белсенді оқу әдісі: «Ой қозғау» әдісі“Ой қозғау” әдісі арқылы суреттерге қарап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

«Ой қозғау» сұрақтары1.халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?2. халық ауыз әдебиеті жырларына қандай жырлар жатады?

3.Қазақ халқының халық ауыз әдебиеті арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?4. Тұрмыс салт жырлары дегеніміз не ?5. Тұрмыс салт жырларына қандай жырлар жатады?Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру

1-тапсырма Жигсо» әдісі бойынша Өткен тақырыпты меңгеру және жаңа тақырыптьы ашу мақсатында барлық топқа тапсырмаТақырыбы:Халық ауыз әдебиетіСіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: . Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. ЖИГСО әдісі арқылы жүзеге асады. Жұппен жұмыс.Топпен талдау

2-тапсырмаӨзіндік жұмыстарЖұптық жұмыс Интервью әдісіарқылы тақырыпты талдау үшін тапсырма беру Тұрмыс-салт жырларыБерілген сөздерге шағын эссе жазадыТопқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар бередіЖұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

ІІІ. Сабақты бекіту.Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау»Әр оқушыға шағын тест тапсырылады. Тестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты жинақтайдыПікірталас ұйымдастыру.ІV . Үй тапсырмасын беру.V. Оқушылардың жауаптарын бағалау.VІ. Сабақтың аяқталуыүйрендім, не қиын болды, сұрақ

Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайдыДискриптор арқылы кері байланыс беремін.





А4 форматты қағаз













































Мәтін







Интербелсенді әдістер жинағы

















Қосымша ақпарат
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.

«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.

География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:-Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ