Материалдар / «Тұсау кесер»

«Тұсау кесер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыпты талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
503
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім. Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелерМектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектепКүні: 18.10.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т.Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы«Тұсау кесер»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)5.1.1.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу





Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайдыОқушылардың көпшілігі орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазадыКейбір оқушылар орындай алады: анықталған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады
Бағалау критерийіОқушылар өз беттерімен жаңа тақырыпты талдай алады
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: мәтінде берілген мәліметті қорытып, жаза аладыПән лексикасы және терминалогия: тұсау кесер, ала жіп, бата, сәби, қадам Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін, мен мынадай қорытындыға келдім...
Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;

Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті, тарих
Алдыңғы білім3 минБесікке салу дәстүрінің маңызы туралы біледі«Төрт сөйлем» әдісі
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері

Ресурстар
Сабақтың басы10 минКіріспе«Әдемі ойлай және дем ала біл» әдісі.Сабақ мақсаты: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазуОқушылар берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайдыОқушылар мәтінді мәнерлеп оқиды, содан соң оқушылар тізбектеліп оқидыҚызығушылығын ояту. Сұрақтарға жауап беру1.«Тұсау» деген сөздің мағынасын түсінесің бе?2. Тұсау кесу үшін неге ала жіп алынады?3. Тұсау кесу үшін қандай адамдарға қолқа салынады?Кері байланыс:ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»









































Сабақтың ортасы24 мин









Саралау



























Негізгі тапсырма:ЖСуреттерді ретімен орналастырып, әңгіме құрастыруДескриптор:-суреттерді ретімен орналастырады;- әңгімеге ат қояды;- реттілігі бойынша әңгіме құрастырадыЖЖ1-деңгей тапсырмасыБерілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрауТірек сөздер: сәби, тұсау кесер, қадам, ала жіп, бата2- деңгей тапсырмасы«ВЕНН диаграммасы» әдісіШілдехана мен тұсау кесер тойын салыстыру3- деңгей тапсырмасы«ПОПС формуласы» әдісіҚазіргі кезде тұсау кесудің түрі көп. Кітаптың тұсау кесері, бағдарламаның тұсау кесері, т.б. Бұл шаралардың баланың тұсау кесерімен байланысы бар ма?Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын ...»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ...»Дескриптор:- Шілдехана мен тұсау кесер тойын салыстыра алады;- «ПОПС формуласы» арқылы өз ойын жеткізедіҚБ Бағалау парағы «Табыс баспалдағы»Кері байланыс: саралау тапсырмасы бойынша сөз қолданыстарыңыз тиімді болды.







































































стикелер
Сабақтың соңы3 мин

Қорытынды:«Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» әдісі бойынша қорытындылайды



Қосымша ақпарат

Сәбидің тұсауын ертеректе ырымдап үш түрлі жіппен кескен.1.Ала жіппен;2. Тоқ шекпен;3. Көк шөппен
Саралау: Сабақ құрылымы бойынша 3 топқа тапсырма беремінI деңгей тірек сөздер арқылы сөйлем құрайды;ІІ деңгей салыстырадыІІІ деңгей «ПОПС формуласы» арқылы өз ойын жеткізедіБағалау әдісі:Сабақтың басында мадақтаулар «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»Сабақтың ортасында өзін- өзі бағалау парағы «Табыс баспалдағы»Ауызша кері байланыс жасалды. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:



















Сабақ бойынша рефлексия1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге?

Қорытынды бағала











Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»



Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»



Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»











Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!