Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Тұсау кесер»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім. Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер Мектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектеп Күні: 18.10.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т. Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||
Сабақ тақырыбы |
«Тұсау кесер» |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.1.1.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу
|
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады Кейбір оқушылар орындай алады: анықталған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады |
||
Бағалау критерийі |
Оқушылар өз беттерімен жаңа тақырыпты талдай алады |
||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: мәтінде берілген мәліметті қорытып, жаза алады Пән лексикасы және терминалогия: тұсау кесер, ала жіп, бата, сәби, қадам Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін, мен мынадай қорытындыға келдім... |
||
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау; |
||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, тарих |
||
Алдыңғы білім 3 мин |
Бесікке салу дәстүрінің маңызы туралы біледі «Төрт сөйлем» әдісі |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақ кезеңдері |
|
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Кіріспе «Әдемі ойлай және дем ала біл» әдісі. Сабақ мақсаты: Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,жинақы мәтін жазу Оқушылар берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды Оқушылар мәтінді мәнерлеп оқиды, содан соң оқушылар тізбектеліп оқиды Қызығушылығын ояту. Сұрақтарға жауап беру 1.«Тұсау» деген сөздің мағынасын түсінесің бе? 2. Тұсау кесу үшін неге ала жіп алынады? 3. Тұсау кесу үшін қандай адамдарға қолқа салынады? Кері байланыс: ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы» |
|
|
Сабақтың ортасы 24 мин Саралау |
Негізгі тапсырма: Ж Суреттерді ретімен орналастырып, әңгіме құрастыру Дескриптор: -суреттерді ретімен орналастырады; - әңгімеге ат қояды; - реттілігі бойынша әңгіме құрастырады ЖЖ 1-деңгей тапсырмасы Берілген сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құрау Тірек сөздер: сәби, тұсау кесер, қадам, ала жіп, бата 2- деңгей тапсырмасы «ВЕНН диаграммасы» әдісі Шілдехана мен тұсау кесер тойын салыстыру 3- деңгей тапсырмасы «ПОПС формуласы» әдісі Қазіргі кезде тұсау кесудің түрі көп. Кітаптың тұсау кесері, бағдарламаның тұсау кесері, т.б. Бұл шаралардың баланың тұсау кесерімен байланысы бар ма? Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын ...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ...» Дескриптор: - Шілдехана мен тұсау кесер тойын салыстыра алады; - «ПОПС формуласы» арқылы өз ойын жеткізеді ҚБ Бағалау парағы «Табыс баспалдағы» Кері байланыс: саралау тапсырмасы бойынша сөз қолданыстарыңыз тиімді болды. |
стикелер |
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Қорытынды: «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» әдісі бойынша қорытындылайды |
|
|
Қосымша ақпарат |
Сәбидің тұсауын ертеректе ырымдап үш түрлі жіппен кескен. 1.Ала жіппен; 2. Тоқ шекпен; 3. Көк шөппен |
||
Саралау: Сабақ құрылымы бойынша 3 топқа тапсырма беремін I деңгей тірек сөздер арқылы сөйлем құрайды; ІІ деңгей салыстырады ІІІ деңгей «ПОПС формуласы» арқылы өз ойын жеткізеді |
Бағалау әдісі: Сабақтың басында мадақтаулар «жарайсың», «керемет», «өте жақсы» Сабақтың ортасында өзін- өзі бағалау парағы «Табыс баспалдағы» Ауызша кері байланыс жасалды. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:
|
|
Сабақ бойынша рефлексия 1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге? |
|
||
Қорытынды бағала |
|
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен мысалдармен дәлелдей аламын -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------»