Тұсау кесу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұсау кесу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


Тарау: ІІІ

Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Сабақ тақырыбы

Тұсаукесу

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллаева З.З.

Сынып: 5 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар: жоқ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

(5.О4.). Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру

Сабақ мақсаттары

(Бағалау критерийі)

Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен тірек сөздерді таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: тұсаукесер жайында мәтіндерді талдайды, өз пікірлерін білдіреді.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отбасы,тұсаукесер, сәби,тақым,шілдехана, ала жіп,қайшы, бата,шашу,ырым.


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: сәби,мереке,қаз тұру,ала жіп,пышақ,шашу,тез жүру.


Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Тұсау деген сөздің мағынасын қалай түсінесің?

2.Тұсау кесу үшін неге ала жіп алынады?

3.Тұсау кесу үшін қандай адамдарға қолқа салады ?

4.Ала жіптен басқа не нәрсемен кесуге болады?


Құндылықтарға баулу

Әдет – ғұрыпты,салт – дәстүрді сақтау,насихаттау

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті,өзін – өзі тану

Алдыңғы оқу:

Бала туылғанда орындалатын дәстүрлерді сұрау

Сабақ барысы

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Қалыптастырушы

бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

3 мин

1-әрекет. Ұжымдық жұмыс: «Шаттық шеңбері» арқылы ынтымақтастыққа шақыру мақсатында бір- бірінің бойынан қандай жақсы қасиеттер бар екенін айтады.

Түстер арқылы топқа бөлу



Түрлі түсті қима қағаздар


3 мин

2 – әрекет. «Суреттер: не болды» әдісі бойынша тақырыпты болжайды.

3- әрекет.Жеке жұмыс «Попкорн» әдісі бойынша

1.Тұсау деген сөздің мағынасын қалай түсінесің?

2.Тұсау кесу үшін неге ала жіп алынады?

3.Тұсау кесу үшін қандай адамдарға қолқа салады ?

4.Ала жіптен басқа не нәрсемен кесуге болады?




«Бағдаршам» әдісі арқылы

бағалау.


Смайлик тарату

Сурет (сәби,пышақ, ала жіп)







Жасыл, сары, қызыл түсті қағаздар



Сабақ ортасы

3мин

3-әрекет. Осы мәтінде кездестіремін деп ойлайтын бес сөзді ата.

«Бағалау критерийі: бірлескен әрекетте мәтінді түсініп оқып, негізгі ақпаратты анықтайды.

4-әрекет. Топтық жұмыс: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша мәтінмен танысып, тірек сөздер тауып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ақпаратты анықтайды

Дескриптор:

-мәтінді түсініп оқиды;

-тірек сөздерді табады;

-негізгі ақпаратты анықтайды;

-жетекші сұрақтарға жауап береді

5-әрекет. Топтық жұмыс: «Парталас көршіңе бір сөз таңда»: Сен жарайсың!Сабақтағы сенің жұмысыңа мен қанағаттанамын.

Сенің мүмкіндігің оданда зор» бойынша ауызша өзара жұмыстарын бағалайды.



Оқулық, үлестірмелі парақша


Бағалау критерийі: Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады


Тапсырма: тақырыпқа байланыс ауызекі сөйлеу стилін қатыстыра отырып «Сұхбат» әдісі арқылы диалог құрады

Дескрипторлар:

  1. Тақырыпқа қатысты жұптасып диалог құрады;

  2. Ауызекі сөйлеу стилінің мазмұнын, тілдік құралдарын салыстырады;

Жұптық бағалау

Не қиын болды?

Не оңай болды?

Жұбыңның жұмысына қандай ұсыныс айтар едің?

Үлестірме қағаз

Сабақ соңы

5 мин

«Шеңбер уақыты» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты ойларын айтып шығады

«Қызықты, қосу, алу» әдісі арқылы бүгінгі сабақта не қызықты болды, қай тұсы ұнамады (алып тастау), қандай пікір қосасың?


Бағалау парағы, стикер

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2018
639
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі