Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Түсінік хат
Материал туралы қысқаша түсінік
праноглгнлн
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
5339
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хатМақсаты:– ұлттық және жалпыазаматтық құндылықтар негізінде тұлғаның интеллектуалды дамуының қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған математиканың базистік негізін сапалы игеруді қамтамасыз ету; көрнекі-бейнелі, логикалық және абстрактылы ойлауды қалыптастыру, негізгі орта білім деңгейінде алгебра мен геометрияны игеруге практикалық негіз жасау деп белгіленген.Міндеттері:- тұлғаның зейін, қабылдау, есте сақтау, ойлау, ауызша және жазбаша, сонымен қатар математика тілінде сөйлеу, т.б. функционалдық қасиеттерін дамыту; көрнекі-бейнелі және логикалық ойлауын дамыту;- бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық қызметін (жоспарлау, жоспар бойынша әртүрлі іс-әрекеттер жасау, оның ішінде ойлау қызметін (талдау, зерттеу, жалпылау, модельдеу және т.б.), өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалауды жүргізу біліктігін қалыптастыру;- оқытуды білімнің келесі деңгейлерінде жалғастыру үшін оқушыға қажетті математикалық білім мен білікті, есептеу, өлшеу және графиктік дағдыны қалыптастыру; алгебра мен геометрияны игеруге алдын ала мақсатты дайындық жүргізу;- оқуға деген ынтасын, математикаға деген қызығушылығын, танымдық қызығушылығын, өздігінен жұмыс атқару дағдысын қалыптастыру;- стандартты емес және қызықтылық сипаттағы тапсырмалар негізінде жобалау қызметі және өмірлік жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін ашу және дамыту;- баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, жауапкершілік тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу; Рефлексия және дамуҚазіргі білім беру жүйесінің негізгі мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп - үйрететін орта, оның жүрегі -мұғалім. Бүгінгі таңда елімізде білім алуға ерекше мән беріліп, Назарбаев Зияткерлік мектебінің бағдарламасы бойынша мұғалім біліктілігін арттырудың жаңа жүйесі жүзеге асырылып отыр.Осы курстың алғашқы күнінен бастап маған мынадай нақыл сөздер әсер етті: Маған айт – мен ұмытамын,Маған көрсет мен есте сақтаймын,Әрекет етуге мүмкіндік бер, үйренемін, яғни кез-келген адам жағдаятты өз басынан өткергенде ғана осы сөздің мағынасын түсініп, өзінің бойына сіңіреді деп ойлаймын. Осы дана сөз менің бойымнан да орын алды. Осы тұста «Шульманның үш көмекшісі» де көмекке келді деп ойлаймын. Бас, қол, жүрек. Осы аталған қасиеттерді мұғалім бойына қалыптастырған жағдайда ғана оқыту табысты болып табылады. Осы ұстанымдарды негізге ала отырып, оқушыларымды да жаңа бағдарламаға баули бастадым. Әуелі бірінші бетпе-бетте біз өзімізді оқушы ретінде сезіндік. Бұл сезімнің өзі де ерекше екен. Біздің тренеріміз көп нәрсені үйретті. Ол бізге мұғалімнің алдына қоятын мақсат оқушының жан дүниесін жақсы түсінумен қатар, сабақ өткізу барысында неше түрлі әдіс-тәсілдермен қатар, жалпы мұғалім ретінде ұстанымдарымен үлгі болды. Білім нәрімен сусындатты. Жаңа бағдарламаның тұңғиығына шомылдық. Келген сәттегі қорқынышымыз басылып, ерекше қарқынмен мектепке аттандық. Бірінші бетпе-бет аяқталғаннан кейін, екінші тәжірибе кезеңіне барып, көрген-білгенімнің бәрін ісіммен дәлелдемекші болып, қызу қарқынмен тәжірибеге кірісіп, іс жүзінде көрсете бастадым. Келе көрсеттім дегенім артықтау, әрине, себебі мектепке келген бойда бірден бастап кету қиындық туғызды, яғни көшбасшылық қасиет адам бойында бірден қалыптаса қоюы қиындау екен. Дегенмен көз қорқақ, қол батыр демекші, қорқынышты жеңіп, білекті сыбана кірісіп кеттім. Тәжірибе кезеңінің бірінші аптасында әріптестеріммен, мектеп басшылығымен ақылдастым. Менің мектебімде де осы жаңа бағдарлама бойынша оқып келген көшбасшы мұғалімдер саны жетерлік. Олар бұдан бұрын да бізді қызықтырып, коучингке шақырып, жаңаша әдіс-тәсілдерді көрсетіп, тәжірибе алмасып отыратын. Осы бағдарламаның қыр-сыры туралы бірге талқылағаннан кейін, біздің жаңашыл оқуымызға қызығушылық танытқан мұғалімдер көп болды, әсіресе жас мамандар, әр түрлі сұрақтар қойып, ерекше қызығушылық танытты. Осылай курсты оқу барысында менің іс-тәжірибемде көптеген өзгерістер пайда болды. Орта мерзімді жоспардан бастап, қысқа мерзімді жоспарым да түбегейлі өзгеріске ұшырады. Тіпті өмірге деген көзқарасым да өзгерді десем артық айтпаған болар едім, себебі кез-келген жағдайды сыни тұрғыдан ойлап оқиғаның жай-жапсарын басқаша көзқараста ойлап, бағдарлай бастадым. Дайын білім беруге негізделген «дәстүрлі» стиль арқылы алынған білім оқушылардың жинақтаған өзге білімдерімен тиімді, терең сіңісе алмайды, сондықтан механикалық есте сақтау, үстірт білім алу жағдайлары орын алады. Дәстүрлі оқытудан алған механикалық білім есте сақталған мәліметтерді емтихан кезінде ұтымды пайдалануға болады, бірақ мән-мағынасы терең меңгерілмей, жай ғана жатталғандықтан, тақырыпты оқыту немесе емтихан аяқталған соң керексіз болып, сол сәтте ұмытылады және оқушы оны өмірде тиімді пайдалана алмайды.Мұғалім жұмысындағы ең мәнді дүние – кейбір оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін, оқушылардың түсінігін жетілдіру немес жақсарту мақсатында олармен жұмыс жүргізу қажеттігін ұғынуы, сондай-ақ кейбір тақырыпты оқушылардың өзіне ыңғайлы арнайы тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі.Бұрынғы дәстүрлі сабақта мен сатылай кешенді талдау, ойын элементтерін, блоктап оқыту, топқа бөлу, жұптасып жұмыс жасау, сыни тұрғыдан ойлау технологиясының кейбір элементтерін атын білмесем де қолданатын едім. Сабақты өзім түсіндіріп, оқушыларды өзім бағалайтынмын. Және де сабақты өзім қорытындылайтынмын, бекітетінмін. Қазір сабағым мүлде өзгерді. Тек қана сабағым да емес, алдымда отырған оқушыларым да өзгерді. Алдымен оқушыларды топқа бөлдім. Негізі топқа бөлуді бұрын көп ұната бермейтінмін, жаңартылған бағдарламаны оқып бертін келе жұптасып отыру, шағын топ құрудың маңызы зор екенін түсіне бастадым. Оқушы өзі ғана алған білімін біліп қана қоймай, басқаға үйретуді ұнатады екен. Сабақта қолданылатын әртүрлі әдіс-тәсілдер оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырды, өзара сұрақ қоюға дағдыланды, бір-бірін тыңдау, яғни сыйластық, ынтымақтастық орнады. Сабақты бекіту сұрақтарын да өздері қоя алатындай деңгейге жетті. Бұл жерде кітаппен жұмыс үлкен роль атқарды. Сабақтан кейінгі кері байланыс барысында оқушылар өздерінің ойларымен бөлісті. Оқушылармен пікір алмасып, олармен құрбыңдай тең сөйлесу маған бұрын да қызықты болатын. «Оқушы үні» әдісін қолданғанымда анықтағаным оқушылар өздерімен санасып, пікірлерін есепке алғанымызда қатты қуанатындықтарын айтты, сонымен бірге оқуды жақсарту үшін барын салып құлшына кірісетіндіктерін хабарлады. Бұл қарым-қатынас оқушының өзін-өзі реттеуіне көп әсерін тигізетінін көрсетті. Осылай оқушының үнін тыңдау күнделікті дағдыға айналды. Үнемі осындай әрекет үстінде бола жүре келесі сабағыма дайындалу оңайырақ бола түсті. Өзім сабақ беретін 5 «А» сыныбында тәжірибелік сабақтарымды бастадым. Осы сыныптың оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай, жеті модульдің элементтерін енгізе отырып, орта мерзімді жоспарымды жүзеге асыруға кірістім. Орта мерзімді жоспарымды жүзеге асыру барысында мына тақырыптарды қамтыдым:
- Жай бөлшектерді қосу
- Жай бөлшектерді азайту
- Жай бөлшектерді көбейту
- Жай бөлшекті натурал санға көбейту
- Оқушылар сендер өткен сабақтарда жай бөлшектерге қандай амалдарды қолдануды үйрендіндер?(қосу және азайту)
- Тағы қандай амалдарды білесіндер?(көбейту, бөлу)
- Жай бөлшектерді қалай көбейтеді?
- Жай бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)