Сабақтың
басы
5
мин.
Сабақтың
ортасы.
17
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
–
жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастыру
–
топтарға
бөлу.
“түртіп алу
әдісі”бойынша оқушыларды топқа
бөлу
1-топ:
газ
2-топ:
сұйық
.
Тұтқырлық пен сұйықтықтың
қозғалыс заңдылықтарын
түсіндіру.
- Стокс
формуласы:
\[
F = 6 \pi \eta r
v
\]
мұнда:
- \( F \) — денеге әсер
ететін тұтқырлық күші,
- \( \eta \) — сұйықтықтың
динамикалық тұтқырлығы,
- \( r \) — дененің
радиусы,
- \( v \) — дененің
қозғалыс жылдамдығы.
Стокс формуласын пайдалану
арқылы денеге әсер ететін тұтқырлық күшін
есептеу.
3. Практикалық бөлім (20-25
минут)
- Оқушылар шағын топтарға
бөлініп, тұтқыр сұйықтық ішіндегі шариктің қозғалысын
зерттейді.
- Эксперимент: әртүрлі
радиусты шарларды тұтқыр сұйықтыққа салып, олардың төмен түсу
жылдамдығын өлшеу.
4. Қорытындылау (5-10
минут)
- Эксперимент нәтижелерін
талқылау.
- Стокс формуласының
тәжірибе нәтижелеріне сәйкестігін
тексеру.
|
Термин сөздерді
түртіп алады
Оқушылар термин
сөздерді талдайды
|
Дескриптор Тұтқырлықтың физикалық
мәнін түсіндіреді.
- Стокс формуласын қолдана
отырып есеп шығарады.
- Эксперимент барысында
алынған деректерді
талдайды.
- Нәтижелер бойынша
қорытынды жасайды.
-
|
АКТ, плипчарт ,
маркер
Термин сөздер
жазылған кесте
АКТ, плипчарт ,
маркер
|
Сабақтың
соңы.
5-мин
“Трек-сызба”
әдісі
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
Практикалық бөлім (20-25
минут)
- Оқушылар шағын топтарға
бөлініп, тұтқыр сұйықтық ішіндегі шариктің қозғалысын
зерттейді.
- Эксперимент: әртүрлі
радиусты шарларды тұтқыр сұйықтыққа салып, олардың төмен түсу
жылдамдығын өлшеу.
4. Қорытындылау (5-10
минут)
- Эксперимент нәтижелерін
талқылау.
- Стокс формуласының
тәжірибе нәтижелеріне сәйкестігін
тексеру.
Тұтқыр сұйықтың қозғалысы.
Стокс формуласы. Денелердің қапталдап
ағуы
|
Оқушылар кестемен жұмыс
жасайды
|
-
|
ДК экраны,
дәптер, оқулық
БББ-кестесі
Оқулық
|