Материалдар / Тұздардың химиялық қасиеттері, қолданылуы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұздардың химиялық қасиеттері, қолданылуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тұздар жайлы алған білімдерін одан әрі қарай дамытып,олардың аталуы мен жіктелуін, суда еритін,ерімейтін тұздар жайлы толық мағлұмат алуды іске асырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
1373
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Химия

Пән мұғалімі: Тойлибаева С

Сабақтың тақырыбы:

Subject of the lesson:

Тұздардың химиялық қасиеттері, қолданылуы.

Chemical properties of salts, their application.

Мақсаты:

- Тұздар жайлы алған білімдерін одан әрі қарай дамытып,олардың аталуы мен жіктелуін, суда еритін,ерімейтін тұздар жайлы толық мағлұмат алуды іске асырады.

-Тұздардың формуласын, реакция теңдеулерін жазу дағдысын түсіндіру.

-Үштілді меңгере отырып білімдерін қалыптастырып арттыру және оқушының ой-өрісін, өзіндік іс-әрекетіне жауап беру дағдысын қалыптастыру

Күтілетін нәтижелер:

Өз бетімен ойлау, сөйлеу дағдысы дамиды. Өзара сұхбаттаса алады. Ағылшын тілінде ақпаратты қабылдап, талдай алады. Сыни ойлай біледі.

Сабақ түрі:

Ашық сабақ

Әдіс-тәсілдер:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, практика, АКТ, талдау, қорыту, бағалау

Ұйымдастыру:

-Оқушылармен сәлемдесу;

-Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

Жоспарланған уақыт

Planned time

Сабақтың кезеңдері

Stages of the lesson

Уақыт

Time

Жоспарланған іс-әрекет

Plannedaction













Сабақтың басы


The beginning of the lesson


Білу

Know

5 минут

5 minutes

Өткен тақырып бойынша тұздардың атаулары және жіктелуі.Қосылыстардың формуласын жаздыру.

1.What is the chemical formula for sodium hydroxide?

a) Na2O b) NaOH c)Ca(OH)2 d)KCl

2. What is the chemical formula for potassium nitrate?

a) KH b) KNO3 c) Ca(NO3)2 d) NO2

3. Write the formulae for…

a)Zinc chloride b) Magnesium sulfate c)Aluminium sulfate d) Barium carbonate

e)Silver nitrate f) aluminium oxide

Түсіну

Understanding

5 минут

5 minutes

Бейнежазба: «Тұздар дегеніміз не?»

Video: "What are salts?"

Сұрақтар:

1.Бейнежазбада не туралы?

2. Тұздар туралы не айтылған?

Questions:

1.What was shown in the video?

2. What is said about salts?

Жаңа сөздер/ new words :

1. Тұз – salt

2. Сілті – alkali

3. Тұздың қасиеттері – properties of salt

4. Ерімейтін негіз – insoluble base

5. Ерімейтін тұз – insoluble salt

6. Газ – gas





Сабақтың ортасы

The middle of lesson


Қолдану


Application

15 минут

15 minutes

Тұздарға тән ортақ химиялық қасиеттерді көрсету.

1. Reaction of salt with metals

Mg+CuSO4MgSO4+Cu

2. Reaction of salt with alkali

CuSO4 +2NaOH Cu(OH)2+Na2SO4

3. Reaction of salt with acid

Na2CO3+2HCl→2NaCl+CO2↑+H2O

4. Reaction of salt with salt

BaCl2+Na2SO4→BaSO4+2NaCl

Реакция теңдеулерін оқушылар іс жүзінде жасайды, реакция теңдеулерін тақтаға жазады.

Талдау

Analysis


5 минут

5 minutes

Сызбанұсқа / Design:

Сілті → жаңа тұз + негіз

Тұз + Металл → жаңа тұз + металл

Қышқыл → жаңа тұз + қышқыл

Тұз → жаңа тұз + ерімейтін тұз

Әрбір топ схемадағы реакцияны көрсетеді. Бос графиканы ағылшын тілінде толтырады.

Each group shows the reaction that it did in the scheme. Fills in an empty graph box in English.

Т үзілген тұздардың қолданылуы әр топтан сұралады. Each group will say about where use salt.

Сабақтың соңы


End of lesson

Жинақтау


Summarize

5 минут

5 minutes

Filling gaps

1. Magnesium + ____→ Magnesium chloride+______

2. Zinc sulfate+Hydrochloric acid→______+Sulfuric acid

3. Sodium hydroxide+nitric acid→_____+______

4.Silver nitrate+Sodium chloride→______+______

5. Copper (II) carbonate + ______ → Iron (II) carbonate+ ____________

Бағалау

Evaluate


2 минут

2 minutes

1.Адам өмірінде тұз болмаса қалай болды?

1. What happens if there are no salts in human life?

Рефлексия

3 минут

3 minutes

Блоб ағашы арқылы кері байланыс жасалады.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!