2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің мұғалімдеріне арналған жаңартылған білім мазмұны аясында жасалған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Бабақ барысында оқушылар қиюшы, шеңберге жанама, жанасатын және қиылысатын шеңберлер ұғымымен танысады. Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің орналасуларының ерекшеліктерін ажырата алады. Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуын ажырата алады. Осы ұғымдар мен қарастырылған теоремаларды қолданып есептер шығарады. түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің орналасуларының жағдайларын көрсетіп, ерекшеліктерін талдап айта алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3.С Түзулердің өзара орналасуы


Зайсан қаласы

М.В.Ломоносов атындағы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тоқанова С.Т

Сынып: 7 А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.3

Екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу

7.1.2.4

Түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар

Параллель түзулердің анықтамасын,параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болатын бұрыштардың түрлерін ажыратып, анықтама бере алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Параллель түзулердің белгілерін пайдаланып, градустық өлшемі белгісіз бұрыштардың шамасын табуға есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар: Параллель түзулердің белгілері туралы теоремаларды дәлелдейді.

Бағалау критерийлері

Паралель түзулердің анықтамасын, параллель түзулерді қиюшымен қиғанда пайда болатын бұрыштарды біледі. Паралель түзулердің белгілерін біледі және есеп шығаруда қолданады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

- есептің шығару жолын түсіндіре алады;

- Түзулердің параллельдік белгілерін тұжырымдайды;

- есеп мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады;


Бөлім бойынша лексика мен терминология


- Паралель түзулер, қиюшы, ішкі айқыш, сыртқы айқыш, ішкі тұстас, сыртқы тұстас бұрышта,сәйкес бұрыштар.


Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

Пәнаралық байланыс

Сызу, Информатика

Алдыңғы меңгерілген білім

- теоремаларды дәлелдеу әдістерін білу: тура дәлелдеу және «кері жору» әдістері;

- сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану;

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

















Топқа бөлу: «Ғажайып фигуралар» әдісі

Парақшада белгіленген нүктелерді кесінділермен қосу арқылы фигураларды шығарып топқа бөлінеді. (үшбұрыш, квадрат, тік төртбұрыш)

  1. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі

Оқушылар өтілген тақырыптар б ойынша сұрақтарды қағаз бетіне жазып,бір-біріне лақтырады.Дұрыс жауап қайтарған оқушы смайлингке ие болады.Мыс алы:


[1]

[3]

[15]

http://volna.org/

http://interneturok.ru/

1. Вертикаль бұрыштардың қасиеті:

2.Сыбайлас бұрыш дегенііз не?.

3.Параллель түзулер дегеніміз не?

4. Вертираль бұрыштар дегеніміз не?

5. Сыбайлас бұрыштардың қосындысы?

6. Паралель түзулердің белгіленуі?

7. Паралель түзулердің ара қашықтары? және т.б.

Саралау:Тапсырма, қарқын


[1]

[3]

[15]

http://volna.org/

http://interneturok.ru/

Бағалау: смайликтер



Парақшалар




«Сұрақтар жаңбыры»


Қалам,қағаз








Сабақтың ортасы


3. «Автобус аялдамасы» әдісі

Топтық жұмыс:

Әр топ мәтінді тәсілімен оқып, түсінгендерін ортада талдайды.

1-топ: Түзулердің параллельдігінің 1 - белгісін түсіндіреді.

2-топ: Түзулердің параллельдігінің 2 - белгісін түсіндіреді.

3-топ: Түзулердің параллельдігінің 3 - белгісін түсіндіреді.(постер жасау)

Саралау тəсілдері: диалог және қолдау

Бағалау: «Мадақтау бутерброды»

1-бөлік- не ұнады?

2-бөлік не нәрсені жақсарту керек?

3-бөлік- маған ұнады, бірақ келесі жолы ... . Мұнда оқушылар сабақ соңындағы іс-әрекетіне баға береді.

4. «Сергіту сәті»

Барлык топтың атына сәйкес геометриялык фигураларды басымен, оң қолымен, сол колымен, оң аяғымен, сол аяғымен жазады.



5.«Математикалық шайқас » әдісі

Деңгейлік 3 тапсырма 3 топқа беріледі, тапсырмаларды әрқайсысы орындап болған соң,есептердің жауабы дескриптор арқылы бағаланып, әр оқушының ұпайы анықталады.Топтың ортақ ұпайы шығарылады. Көп ұпай жинаған топ жеңіске жетеді.






1.Сурет бойынша дұрыс,қатесін анықта

а және b түзулері параллель, егер ...

а ) 1=3 (-);

б) 5+8=1800 (-):

в) 2=6 (+);

г) 8+3=1800 (-) ;

д) 5=3 (+);

е) 7=6 (-);

ж) 1+7=1800 (+) ;

з) 1+4=1800 (-).


2.



3





Параллель түзулер

Топ ішінде дескриптор арқылы әр оқушының ұпайы анықталады

Бағалау: дескриптор арқылы

Саралау; Тапсырма







Оқулық

Флипчарттар,әртүрлі бояулар

«Бутерброд парағы»
























Үлестірме материалдары

















Сабақтың соңы

6. «Аламан» әдісі

Барлық оқушылар «Kahoot» программасы арқылы тест сұрақтарын шешеді.

.

Саралау: Қарқын,дереккөз

Бағалау: өздік бағалау



7.

Кері байланыс «Табыс баспалдағы»

Әр оқушы аттары жазылған стикерді «табыс баспалдағына »іліп,жинаған ұпайлары бойынша білім деңгейлерін анықтайды.


Kahoot com

Компьютер

смартфон














«Табыс баспалдағы»

Стикер


Саралау: Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы








Бағалау парағы


Оқушының аты-жөні: ...................................................


«Сұрақтар жаңбыры»

«Автобус аялдамасы»

«Математикалық шайқас»

«Аламан»

Ұпай саны

Баға

1

2

3




















17 Желтоқсан 2017
941
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі