Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2.Кинематика

    негіздері

    Жамбыл облысы Тараз қаласы №14 М.Мақатаев атындағы мектеп

    Күні:21.10.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбалтаева Закура Кенесбаевна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:24

    Қатыспағандар:0

    Сабақтың тақырыбы

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен орын ауыстыру

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.2.1.6. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдану

    Сабақ мақсаттары:

    Тең айнымалы қозғалыс, координата, орын ауыстыру ұғымдарын білу;

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен дененің координатасы мен орын ауыстыруын анықтау;

    Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін жазу және ажырата алу;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, талдау

    Бағалау критерийі

    Теңайнымалы қозғалыс, координата, орын ауыстыру ұғымдарын біледі;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс графиктерінен координата мен орын ауыстыруды анықтайды;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін жазады және ажырата алады; Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдана алады;

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Орын ауыстыру, жылдамдық, координаталық жүйе, қозғалыс заңы, жылдамдық графигі және т.б.

    Диалог үшін қолданылатын тіркестер:

    Орын ауыстыру- қандай да бір уақыт аралығының бастапқы мезетінде қозғалыстағы материалдық нүктенің орналасқан орнынан, осы аралықтың соңғы мезетіндегі орналасқан орнына жүргізілген вектор;

    Жылдамдық- қозғалыстың шапшаңдығын сипаттайтын шама.

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы:

    - Өмір сапасын жақсарту;

    - Пайдалы еңбек өнімділігін арттыру;

    - Экономикалық сауаттылығын дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Математика- математикалық өрнектерді түрлендіру,

    Геометрия- тәуелділік графиктерін сипаттау;

    Акт дағдылары

    Интернет ресурстарымен жұмыс

    Бастапқы білім

    7-сынып физика курсынан жылдамдық, орын ауыстыру, түзу сызықты қозғалыс, туралы түсініктері бар. 6- сынып математика курсынан функцияның графигін туралы біледі.

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    І. Ұйымдастыру кезеңі


    «Дейін және кейін» стратегиясы арқылы екі топқа бөлу

    Дейін

    Кейін

    Теңайнымалы қозғалыс дегеніміз не?...............

    Теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді? .....................




    Үлестірмелер, кестелер

    Сабақтың ортасы 30 мин



    Білу, түсіну












































    Қолдану





























    Қолдану

    Талдау

















    «Сауалнама» әдісі

    Оқушыларға сұрақтар беру арқылы өткенге шолу жасап, алдыңғы білімдерін еске түсіріп, тақырып бойынша түсініктерін толықтырамын.

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты айтады?

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді?

    • Үдеу қандай физикалық шама? Формула мен өлшем бірлігі қандай?

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қандай формуламен өрнектеледі?

    • Теңүдемелі қозғалыстың теңкемімелі қозғалыстан айырмашылығы қандай?


    «Үлкен шеңбер» әдісі

    Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді меңгерту үшін оқушыларға топтарда бірлесе талқылау тапсырмаларын беремін. Осы арқылы тақырып бойынша түсініктерін қалыптастырамын.


    «Дейін» тобы.

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен уақытқа тәуелділік графиктерінен /график берілген/ дененің координатасын анықтаңдар.


    Дескриптор:

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін анықтайды;

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін анықтайды;

    - Графиктің астындағы фигуралардың ауданын анықтайды;

    - Барлық фигуралардың аудандарын қосады.


    «Кейін» тобы.

    Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жүрілген жолды және орын ауыстыруды формула көмегімен анықтаңдар.

    Дескриптор:

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін анықтайды;

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін анықтайды;

    - Графиктің әр бөлігі үшін жүрілген жолды формула көмегімен анықтайды;

    - Жүрілген жол бөліктерін қосады.


    Өзін-өзі бағалау

    Оқушы өзін-өзі ашық журналға бағалайды


    1.Ұзындығы 1 км жолдың бөлігін мотоциклші тыныштық күйден бастап, тұрақты 0,8 м/с2 үдеумен жүріп өтеді. Осы жолды ол қанша уақытта жүріп өтеді? Жолдың соңындағы Жылдамдығы қандай?


    2.Дене орнынан теңүдемелі қозғалып, 15 с ішінде 180 м жол жүрді. Қозғалыс басталғаннан кейін 5 с өткенде дене қандай жол жүрді?


    3. м/с Жылдамдықпен ұшып келе жатқан оқ тосқауылға тиіп, 32 см тереңдікке бойлай енді. Оқтың үдеуін және тосқауыл ішіндегі қозғалыс уақытын табыңдар. Оқтың жылдамдығы қандай тереңдікте 4 есе кемиді? Оқтың қозғалысын теңайнымалы деп алыңдар.


    Дескриптор:

    • Орын ауыстырудың формуласын дұрыс жазады;

    • Теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың формуласын дұрыс жазады;

    • Керекті шаманы табу үшін қажет формуланы қорытып шығарады;

    • Есептің мәнін дұрыс табады.


    Өзін-өзі бағалау

    Оқушы өзін-өзі ашық журналға бағалайды


    «Зерттеу» әдісі графикпен жұмыс

    Төменде берілген графиктегі шамалар мен сан мәндерін қолданып, түзусызықты теңайнымалы қозғалысқа байланысты есеп құрастырыңдар.

    / Мысалы, жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен қозғалыстағы дененің жүрілген жолын немесе үдеуін, орын ауыстыруын формула көмегімен анықтауға арналған құрастыруы мүмкін/



    Дескриптор:

    • Графиктен теңайнымалы қозғалыс түрлерін ажырата алады.

    • Координата осьтерін берілген шамаларды біледі.

    • Сан мәндерін анықтай алады.

    • Графиктегі қозғалыс түріне байланысты есеп құрастырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Тиімді кері байланыс

    А3 форматындағы ақ қағаз, маркер, оқулық

    Қосымша -2























    Б.А. Кронгорт, С.М. Тезекеев

    /3.18, 3.22/







































    Сабақтың соңы

    5 мин











    «Дейін және кейін» стратегиясы

    Осы тақырып бойынша білген ақпараттарын дейінге, сосын топта талдап, кайта білгенін кейінге жазады.

    Дейін

    Кейін


    Кері байланыс: «Кәсіби әңгіме» оқушымен сұхбат











    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрбалтаева Закура Кенесбаевна
    21 Қазан 2021
    542
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен орын ауыстыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен орын ауыстыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен дененің координатасы мен орын ауыстыруын анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2.Кинематика

    негіздері

    Жамбыл облысы Тараз қаласы №14 М.Мақатаев атындағы мектеп

    Күні:21.10.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Нұрбалтаева Закура Кенесбаевна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:24

    Қатыспағандар:0

    Сабақтың тақырыбы

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен орын ауыстыру

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.2.1.6. Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдану

    Сабақ мақсаттары:

    Тең айнымалы қозғалыс, координата, орын ауыстыру ұғымдарын білу;

    Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен дененің координатасы мен орын ауыстыруын анықтау;

    Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін жазу және ажырата алу;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, талдау

    Бағалау критерийі

    Теңайнымалы қозғалыс, координата, орын ауыстыру ұғымдарын біледі;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс графиктерінен координата мен орын ауыстыруды анықтайды;

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін жазады және ажырата алады; Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі координата мен орын ауыстыру теңдеулерін есеп шығаруда қолдана алады;

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Орын ауыстыру, жылдамдық, координаталық жүйе, қозғалыс заңы, жылдамдық графигі және т.б.

    Диалог үшін қолданылатын тіркестер:

    Орын ауыстыру- қандай да бір уақыт аралығының бастапқы мезетінде қозғалыстағы материалдық нүктенің орналасқан орнынан, осы аралықтың соңғы мезетіндегі орналасқан орнына жүргізілген вектор;

    Жылдамдық- қозғалыстың шапшаңдығын сипаттайтын шама.

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы:

    - Өмір сапасын жақсарту;

    - Пайдалы еңбек өнімділігін арттыру;

    - Экономикалық сауаттылығын дамыту.

    Пәнаралық байланыс

    Математика- математикалық өрнектерді түрлендіру,

    Геометрия- тәуелділік графиктерін сипаттау;

    Акт дағдылары

    Интернет ресурстарымен жұмыс

    Бастапқы білім

    7-сынып физика курсынан жылдамдық, орын ауыстыру, түзу сызықты қозғалыс, туралы түсініктері бар. 6- сынып математика курсынан функцияның графигін туралы біледі.

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    І. Ұйымдастыру кезеңі


    «Дейін және кейін» стратегиясы арқылы екі топқа бөлу

    Дейін

    Кейін

    Теңайнымалы қозғалыс дегеніміз не?...............

    Теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді? .....................




    Үлестірмелер, кестелер

    Сабақтың ортасы 30 мин



    Білу, түсіну












































    Қолдану





























    Қолдану

    Талдау

















    «Сауалнама» әдісі

    Оқушыларға сұрақтар беру арқылы өткенге шолу жасап, алдыңғы білімдерін еске түсіріп, тақырып бойынша түсініктерін толықтырамын.

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты айтады?

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді?

    • Үдеу қандай физикалық шама? Формула мен өлшем бірлігі қандай?

    • Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қандай формуламен өрнектеледі?

    • Теңүдемелі қозғалыстың теңкемімелі қозғалыстан айырмашылығы қандай?


    «Үлкен шеңбер» әдісі

    Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен түсініктерді меңгерту үшін оқушыларға топтарда бірлесе талқылау тапсырмаларын беремін. Осы арқылы тақырып бойынша түсініктерін қалыптастырамын.


    «Дейін» тобы.

    Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен уақытқа тәуелділік графиктерінен /график берілген/ дененің координатасын анықтаңдар.


    Дескриптор:

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін анықтайды;

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін анықтайды;

    - Графиктің астындағы фигуралардың ауданын анықтайды;

    - Барлық фигуралардың аудандарын қосады.


    «Кейін» тобы.

    Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жүрілген жолды және орын ауыстыруды формула көмегімен анықтаңдар.

    Дескриптор:

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін анықтайды;

    - Жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін анықтайды;

    - Графиктің әр бөлігі үшін жүрілген жолды формула көмегімен анықтайды;

    - Жүрілген жол бөліктерін қосады.


    Өзін-өзі бағалау

    Оқушы өзін-өзі ашық журналға бағалайды


    1.Ұзындығы 1 км жолдың бөлігін мотоциклші тыныштық күйден бастап, тұрақты 0,8 м/с2 үдеумен жүріп өтеді. Осы жолды ол қанша уақытта жүріп өтеді? Жолдың соңындағы Жылдамдығы қандай?


    2.Дене орнынан теңүдемелі қозғалып, 15 с ішінде 180 м жол жүрді. Қозғалыс басталғаннан кейін 5 с өткенде дене қандай жол жүрді?


    3. м/с Жылдамдықпен ұшып келе жатқан оқ тосқауылға тиіп, 32 см тереңдікке бойлай енді. Оқтың үдеуін және тосқауыл ішіндегі қозғалыс уақытын табыңдар. Оқтың жылдамдығы қандай тереңдікте 4 есе кемиді? Оқтың қозғалысын теңайнымалы деп алыңдар.


    Дескриптор:

    • Орын ауыстырудың формуласын дұрыс жазады;

    • Теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың формуласын дұрыс жазады;

    • Керекті шаманы табу үшін қажет формуланы қорытып шығарады;

    • Есептің мәнін дұрыс табады.


    Өзін-өзі бағалау

    Оқушы өзін-өзі ашық журналға бағалайды


    «Зерттеу» әдісі графикпен жұмыс

    Төменде берілген графиктегі шамалар мен сан мәндерін қолданып, түзусызықты теңайнымалы қозғалысқа байланысты есеп құрастырыңдар.

    / Мысалы, жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен қозғалыстағы дененің жүрілген жолын немесе үдеуін, орын ауыстыруын формула көмегімен анықтауға арналған құрастыруы мүмкін/



    Дескриптор:

    • Графиктен теңайнымалы қозғалыс түрлерін ажырата алады.

    • Координата осьтерін берілген шамаларды біледі.

    • Сан мәндерін анықтай алады.

    • Графиктегі қозғалыс түріне байланысты есеп құрастырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Тиімді кері байланыс

    А3 форматындағы ақ қағаз, маркер, оқулық

    Қосымша -2























    Б.А. Кронгорт, С.М. Тезекеев

    /3.18, 3.22/







































    Сабақтың соңы

    5 мин











    «Дейін және кейін» стратегиясы

    Осы тақырып бойынша білген ақпараттарын дейінге, сосын топта талдап, кайта білгенін кейінге жазады.

    Дейін

    Кейін


    Кері байланыс: «Кәсіби әңгіме» оқушымен сұхбат











    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 9 сынып
    21.10.2021
    542
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрбалтаева Закура Кенесбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации