«Сауалнама»
әдісі
Оқушыларға сұрақтар
беру арқылы өткенге шолу жасап, алдыңғы білімдерін еске түсіріп,
тақырып бойынша түсініктерін
толықтырамын.
-
Түзусызықты
теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты
айтады?
-
Түзусызықты
теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай
өзгереді?
-
Үдеу қандай
физикалық шама? Формула мен өлшем бірлігі
қандай?
-
Түзусызықты
теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қандай формуламен
өрнектеледі?
-
Теңүдемелі
қозғалыстың теңкемімелі қозғалыстан айырмашылығы
қандай?
«Үлкен шеңбер»
әдісі
Тақырып бойынша
негізгі ұғымдар мен түсініктерді меңгерту үшін оқушыларға топтарда
бірлесе талқылау тапсырмаларын беремін. Осы арқылы тақырып бойынша
түсініктерін
қалыптастырамын.
«Дейін»
тобы.
Түзусызықты теңайнымалы
қозғалыс кезіндегі жылдамдық пен уақытқа тәуелділік графиктерінен
/график берілген/ дененің координатасын
анықтаңдар.
Дескриптор:
- Жылдамдықтың
уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін
анықтайды;
- Жылдамдықтың
уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін
анықтайды;
- Графиктің
астындағы фигуралардың ауданын
анықтайды;
- Барлық
фигуралардың аудандарын
қосады.
«Кейін»
тобы.
Жылдамдықтың уақытқа
тәуелділік графигінен жүрілген жолды және орын ауыстыруды формула
көмегімен анықтаңдар.
Дескриптор:
- Жылдамдықтың
уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдық мәнін
анықтайды;
- Жылдамдықтың
уақытқа тәуелділік графигінен уақыттың мәнін
анықтайды;
- Графиктің әр
бөлігі үшін жүрілген жолды формула көмегімен
анықтайды;
- Жүрілген жол
бөліктерін қосады.
Өзін-өзі
бағалау
-
Оқушы өзін-өзі ашық
журналға бағалайды
|
1.Ұзындығы 1 км
жолдың бөлігін мотоциклші тыныштық күйден бастап, тұрақты 0,8
м/с2
үдеумен жүріп өтеді. Осы жолды
ол қанша уақытта жүріп өтеді? Жолдың соңындағы Жылдамдығы
қандай?
2.Дене орнынан
теңүдемелі қозғалып, 15 с ішінде 180 м жол жүрді. Қозғалыс
басталғаннан кейін 5 с өткенде дене қандай жол
жүрді?
3. м/с Жылдамдықпен
ұшып келе жатқан оқ тосқауылға тиіп, 32 см тереңдікке бойлай енді.
Оқтың үдеуін және тосқауыл ішіндегі қозғалыс уақытын табыңдар.
Оқтың жылдамдығы қандай тереңдікте 4 есе кемиді? Оқтың қозғалысын
теңайнымалы деп алыңдар.
Дескриптор:
-
Орын ауыстырудың
формуласын дұрыс жазады;
-
Теңайнымалы қозғалыс
кезіндегі жылдамдықтың формуласын дұрыс
жазады;
-
Керекті шаманы табу
үшін қажет формуланы қорытып
шығарады;
-
Есептің мәнін дұрыс
табады.
Өзін-өзі
бағалау
Оқушы өзін-өзі ашық
журналға бағалайды
|
«Зерттеу» әдісі
графикпен жұмыс
Төменде берілген
графиктегі шамалар мен сан мәндерін қолданып, түзусызықты
теңайнымалы қозғалысқа байланысты есеп
құрастырыңдар.
/ Мысалы,
жылдамдықтың уақытқа тәуелділік графигінен қозғалыстағы дененің
жүрілген жолын немесе үдеуін, орын ауыстыруын формула көмегімен
анықтауға арналған құрастыруы
мүмкін/


Дескриптор:
-
Графиктен
теңайнымалы қозғалыс түрлерін ажырата
алады.
-
Координата осьтерін
берілген шамаларды біледі.
-
Сан мәндерін анықтай
алады.
-
Графиктегі қозғалыс
түріне байланысты есеп
құрастырады.
Қалыптастырушы
бағалау: Тиімді кері
байланыс
|