Сабақтың технологиялық картасы
Пән Дискретті және жоғары математика негіздері
Мерзімі «___»____________201 ж. Топ______________________________
Сабақ №1
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе.Математика және ғылыми-техникалық прогресс.Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі. Екі түзулер арасындағы бұрыш. Түзулердің параллельдігі және перпендикулярлық белгісі.
Сабақтың мақсаты: Студенттердің функционалдық сауаттылығын дамытуға жағдай жасау және интелектуалдық,танымдық біліктіліктер мен дағдыларын жетілдіру .
Міндеттері:
Білімділік : Түзудің жалпы түрдегі теңдеуімен ;түзулердің қиылысуы формулаларымен; түзулер арасындағы бұрыш формулаларымен; түзулердің параллельдік және перпендикулярлық белгілерімен таныстыру,түзулер теңдеулерін қорытып шығару.
Дамытушылық : Түзулердің теңдеулерін құрастыруға есептер шығарып жаттығу, білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік : Азаматтық жауапкершілікке, жинақылыққа тәрбиелеу .
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы
Сабақтың қамтамасыздандырылуы:
а)оқу корнекілік құралдар ДК
б) үлестірмелі материалдар бақылау сұрақтары
в) ТҚО видеопроектор_, экран
Пән аралық байланыс алгебра,геометрия
Өз бетінше жұмыс жеке, топтық
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу,аудиторияны сабаққа әзірлеу . Сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін түсіндіру
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру
-
Математика және ғылыми-техникалық прогресс тақырыбында СӨЖ қабылдау, презентация қорғау
Жаңа тақырыптың мазмұны мен жұйесі (конспект)
-
Түзудің бұрыштық коэффициентіне анықтама беру
-
Бұрыштық коэффициентті бар түзу теңдеуін қорыту
-
Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі Ах + Ву + С=0
-
Түзулер арасындағы бұрыш
,
-
Егер
түзулері бұрыштық коэффициент арқылы берілсе
,
, онда
, параллельдік шарты
алынады. -
Түзу теңдеулеріне есептер шығарып жаттығу,жеке,топтық жұмыс жасау.
Жаңа материалды бекіту, біліктілік пен дағдыны қалыптастыру
-
Түзудің бұрыштық коэффициентпен берілген теңдеуін қорытып шығарыңдар?.
-
Түзудің жалпы теңдеуін қорытып шығарыңдар?.
-
Түзудің жалпы теңдеуін зертте.
-
Түзудің перпендикулярлық және параллельдік шарттарының орындалуы талдаңдар?
Сабақтың қорытындысы
-
Жеке оқушылар білімін бағалау.
-
Жалпы оқушылардың сабаққа қатысуының сапасын бағалау.
Рефлексия
Сабақ оқушының дамуына не берді? Бүгінгі сабақ туралы ойларын,пікірлерін сұрау, болашақта нені үйренгісі келетінін айқындау.
Бағалау Оқушылар білімін бағалау
Үй тапсырмасы Қ.А.Хасеинов 3 тарау.§3.1, 70 б,№3.13-3.22;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі.
Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі.
Сабақтың технологиялық картасы
Пән Дискретті және жоғары математика негіздері
Мерзімі «___»____________201 ж. Топ______________________________
Сабақ №1
Сабақтың тақырыбы: Кіріспе.Математика және ғылыми-техникалық прогресс.Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі. Екі түзулер арасындағы бұрыш. Түзулердің параллельдігі және перпендикулярлық белгісі.
Сабақтың мақсаты: Студенттердің функционалдық сауаттылығын дамытуға жағдай жасау және интелектуалдық,танымдық біліктіліктер мен дағдыларын жетілдіру .
Міндеттері:
Білімділік : Түзудің жалпы түрдегі теңдеуімен ;түзулердің қиылысуы формулаларымен; түзулер арасындағы бұрыш формулаларымен; түзулердің параллельдік және перпендикулярлық белгілерімен таныстыру,түзулер теңдеулерін қорытып шығару.
Дамытушылық : Түзулердің теңдеулерін құрастыруға есептер шығарып жаттығу, білім, білік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік : Азаматтық жауапкершілікке, жинақылыққа тәрбиелеу .
Сабақтың типі: Жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы
Сабақтың қамтамасыздандырылуы:
а)оқу корнекілік құралдар ДК
б) үлестірмелі материалдар бақылау сұрақтары
в) ТҚО видеопроектор_, экран
Пән аралық байланыс алгебра,геометрия
Өз бетінше жұмыс жеке, топтық
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі .Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу,аудиторияны сабаққа әзірлеу . Сабақтың тақырыбын белгілеп, оның мақсат, міндеттерін түсіндіру
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру
-
Математика және ғылыми-техникалық прогресс тақырыбында СӨЖ қабылдау, презентация қорғау
Жаңа тақырыптың мазмұны мен жұйесі (конспект)
-
Түзудің бұрыштық коэффициентіне анықтама беру
-
Бұрыштық коэффициентті бар түзу теңдеуін қорыту
-
Түзудің жалпы түрдегі теңдеуі Ах + Ву + С=0
-
Түзулер арасындағы бұрыш
,
-
Егер
түзулері бұрыштық коэффициент арқылы берілсе
,
, онда
, параллельдік шарты
алынады. -
Түзу теңдеулеріне есептер шығарып жаттығу,жеке,топтық жұмыс жасау.
Жаңа материалды бекіту, біліктілік пен дағдыны қалыптастыру
-
Түзудің бұрыштық коэффициентпен берілген теңдеуін қорытып шығарыңдар?.
-
Түзудің жалпы теңдеуін қорытып шығарыңдар?.
-
Түзудің жалпы теңдеуін зертте.
-
Түзудің перпендикулярлық және параллельдік шарттарының орындалуы талдаңдар?
Сабақтың қорытындысы
-
Жеке оқушылар білімін бағалау.
-
Жалпы оқушылардың сабаққа қатысуының сапасын бағалау.
Рефлексия
Сабақ оқушының дамуына не берді? Бүгінгі сабақ туралы ойларын,пікірлерін сұрау, болашақта нені үйренгісі келетінін айқындау.
Бағалау Оқушылар білімін бағалау
Үй тапсырмасы Қ.А.Хасеинов 3 тарау.§3.1, 70 б,№3.13-3.22;
шағым қалдыра аласыз













