Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көркем әдебиет және эпикалық сарын
| Мектеп: «Абай» жалпы орта мектебі |
Күні: 07.11.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Исаева Г Ж |
Сынып: 8 қазақ әдебиеті | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | М.Мөңкеұлы Туған жердің құдіреті |
Осы сабакта қол жеткізілетін оқуМақсаттары | 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
| Бaрлық oқушылaр: шығарманың композициялық құрылысын ажырата алады; |
| Көптеген оқушылар: шығарманың композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау жасайды; |
| Кeйбiр oқушылaр: шығарманың композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдай отырып,нақты бөлшектерге дәлелдер келтіріп,өз көзқарастарын білдіре алады; |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады; Тапсырмаларды орындап,айтылған мәселені талдап,композициялық құрылысына талдау жасай алады;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: толғау,заман,қоғам, толғаныс,үш қиянДиалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдер,дәлелдер,тақырыптық сөйлем.Талқылауға арналған сұрақтар |
Бағалау критерийлері | Әдеби шығарманың сюжетін біледіКомпозициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдайды |
Ойлау деңгейі | Талдау,жинақтау |
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел стратегиясындағы жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын білім берудің еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық,өмір бойы білім алу құндылықтарымен ұштастыру. |
Пәнаралық байланыстар | тарих, қазақ тілі |
АКТ қолдану дағдылары | Электронды оқулық |
Бастапқы білім |
|
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланғанКезеңдері Сабақтың басы 5 минут
| Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық жағымды ахуал орнату «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.Смайликтер арқылы бағалау«Миға шабуыл» әдісі1.М.Мөңкеұлы туралы не білдіңдер?2.Мұрат шығармаларының басты тақырыбы не?3. «Үш қиян»толғауының идеясы туралы не ойлайсыңдар?«Шынжыр»әдісімен өлеңнің мазмұнын сұрау«Кубизм»әдісі бойынша тапсырма орындатамын.Білу: Ақын заманның бұзылған себебін қайдан, неден іздейді?Түсіну: Өлең неліктен «Үш қиян»деп аталған? «Қанды,майлы,шаңды қиян» деп атау себебі не?Қолдану: Өздеріңе ұнаған үзіндіні жаттаТалдау: Автор:
| Ресурстар
Смайлик тер
Шынжыр |
Cабақтың ортасы
| «Ащы суға тойдырып, Бұза ма деп реңін Адыра қалғыр заманның Мен жаратпаймын сүреңін»,-деп нені айтқысы келіп отыр?Жинақтау: Өлеңдегі түйінді ойды жинақтап,ойтолғау жазу.Бағалау: Ақын келер күннен қандай үміт күтеді? Ойларыңмен бөлісіңдер.Қалыптастырушы бағалау«Авторға сұрақ қою»әдісі1-қадам: Сыныпты үлкен екі топқа бөлу.2-қадам: 1-топ: Оқырмандар,2-топ: Авторлар3-қадам: өлеңнің шумақтарын бөліп беру.4-қадам: авторларға оқырмандар өздеріне бөлінген шумақтар бойынша сұрақ қояды,автор жауап береді.2-тапсырма:М.Мөңкеұлы«Үш қиян» толғауына сатылай кешенді талдау жасау арқылы тұтастан бөлшекке талдаңдар. Толғаудың тақырыбын, жанрын, идеясын, әдеби-теориялық ұғымдарды анықтаңдар. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі Кері байланыс. «3-2-1»Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет; | Талдау кестесі |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:
|