Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3

    Жанды табиғат. Адам

    Мектеп:Ақсай бастауыш мектебі

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:


    Күні:


    Мұғалімі:Бикеева Дина Тыныштыковна


    Тақырыбы:


    Тыныс алу мүшелері

    Оқу мақсаты:

    3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;


    Сабақтыңмақсаты:

    • Эксперимент нәтижесінде тыныс алу мүшелерін атау, адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    • Тыныс алу мүшесіндегі адам ағзасының маңызын түсіндіру

    • Тыныс алу мүшелерін сақтау жолдарын дәлелдеу


    Бағалау критерийі



    • Адамның тыныс алу жүйесінің құрылымын тұратынын біледі;

    • эксперимент нәтижесінде адам ағзасындағы қызметін сипаттайды, қорытынды жасайды;


    Тілдік мақсат

    Пәнгетән лексика мен терминология:

    Өкпе-тынысалужүйесінің басты мүшесі;

    Ауатамырлар-біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше;

    Кеңірдек-көмекейденкейінгіауанытазартыпылғалдандыратынмүше;


    Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

    - Тынысалудегеніміз не?

    -Тынысжолдарыныңерекшелігінеде?

    -Мұрынарқылытынысалып, демдіауызданшығару неге дұрысдепсаналады?

    -Тынысалужүйесінедентұрады?


    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау


    Құндылықтар

    Бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

    Ынтымақтастыққа жетелеу


    Пәнаралық байланыс


    Дүниетану пәні- тыныс алу нәтижесін бақылау жүргізу;

    Әдебиеттік оқу пәні- алған білімдерін қолданады;

    Көркем еңбек - бояу, жапсыру;


    АКТ қолдану

    дағдылары


    Зерттеу, бақылау, дәлелдеу

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары


    Сабақ барысы


    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ширату

    «Жел, ағаш, жаңбыр» тәсілі

    Нұсқау:

    Оқушылар аталған сөздерді қимылмен, дыбыспен көрсетеді.

    Жел-дыбыстайды, ағаш-қимылмен тербеледі, жаңбыр-аяқтарын соғады.

    -Жаңбырдан кейінгі ескен желден қандай әсер аласыңдар? Неге?

    -Біз не арқылы тыныс аламыз?

    -Ендеше мұрнымызбен дем алып көрейік

    Жігерлендіру: Берілген тапсырманы керемет,белсенді орындадыңдар. Жарайсыңдар

    Дайындық кезеңі

    Тыныс алу-тыныс шығару

    ҰЖ «Айнаға қара, бұлжытпай жаса!» тәсілі

    Тапсырма:

    Қолымызды қабырғамызға қойып, терең дем алыңдар.

    Енді деміңді сыртқа шығар. Не байқадыңдар? (2 рет қайталату)

    Тұжырым жасау:

    Демді ішке тартқанда, қабырға көтеріледі.

    Демді сыртқа шығарғанда, қабырға орнына келеді.

    Бұл біздің өкпеміз. Өкпе осылай жұмыс жасайды.


    Жетелеу сұрақтары:

    -Сен тез қимылдағанда, секіргенде, жүгіргенде не болады?

    -Демді біраз іште ұстап тұрса не болады?

    -Демді қанша уақыт ұстап тұруға болады?

    (Бірнеше секунд қана, ал жаттыққан адамдарда бірнеше минутқа дейін ұстап тұруға болады.)

    -Қалай дұрыс тыныс алу керек?

    -Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай?

    -Тыныс алуда қандай мүшелер қызмет етеді?

    -Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс деп саналады?

    -Неліктен аяз күндері осылай тыныс алған дұрыс?

    -Ендеше бүгінгі сабақта қандай тақырыпта жұмыс жасаймыз?

    -Қандай нәтижеге жетеміз?

    Ынталандыру Тыныс алу қызметін және тыныс жолдарын керемет айта алдыңдар. Жарайсыңдар!


    Сабақ тақырыбы мен мақсаты айқындалады.














































    Сабақтың ортасы

    10 мин


















    5 мин











    2 мин
















    1 мин













    10 мин

































    2 мин





















    1 мин





    ӨЖ: Тәжірибелік жоба(жаңа білімді білу және түсіну)

    Тапсырма: Тыныс алу мүшелерінің атқаратын қызметін зертте.

    1-қадамСуреттен тыныс алу жүйесі неден тұратынын бақылайды. (тыныс жолдары мұрын, жұтқыншақ, көмей екенін біледі )

    2-қадамАғзаның тыныс алу жолын, ауаның ағзадағы қозғалысын, жолын өздері бақылап зерттейді. (Ағзадағы ауа мұрын, кеңірдек, ауатамырлар арқылы оң жақ , сол жақ өкпеге баратынын түсінеді)

    3-қадамТыныс алу мүшелері туралы жинаған деректерін тізбектеп жазады.

    4-қадамТыныс алу жүйесін тізбекті реттілігіне қарай түсіндіреді және адам ағзасындағы рөлін сипаттап қорытындылайды.



    Дескриптор:

    • Тыныс алу жүйесімен танысады;

    • Ауаның ағзадағы қозғалысын бақылайды;

    • Реттілігін түсіндіреді, қорытынды жасайды;



    Уәждеу: Тыныс алу жүйесін дұрыс тізбектеп, рөлін керемет сипаттап түсіндірдіңдер.



    МТ: Өкпе- тыныс алу жүйесінің басты мүшесі;

    Ауатамырлар- біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше;

    Кеңірдек- көмекейден кейінгі ауаны тазартып ылғалдандыратын мүше;

    Ауа өкпеге түскенде, газалмасу үдерісі жүреді. Қан оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газды шығарады. Оттексіз тыныс ала алмаймыз.

    ЖЖ «Домино» тәсілі (жаңа білімді талдау)

    Нұсқау:

    Тыныс алу мүшелерін ретіне қарай сәйкестендіріп, домино құрастыр және есіңе сақта!

    мұрын

    жұқыншақ арқылы

    көмей

    кеңірдекте тазартылып



    екі ауатамыр

    өкпеге жалғасады

    Дескриптор:

    • Тыныс алу мүшелерінің реттілігін сақтап, сәйкестендіреді.

    Ынталандыру: Графикалық бағалау «Бас бармақ» әдісі

    Сергіту сәті

    «Жасап көр» жаттығуы

    Ойша: «Мен арыстанмын»,-деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен құспын», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен гүлмін», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен сабырлымын»,-деп деміңді шығар.

    Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді. Рахмет.



    ТЖ «Модельдеу» тәсілі(Жаңа білім мен тәжірибені қолдану)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бикеева Дина Тыныштыковна
    10 Желтоқсан 2020
    324
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Тыныс алу мүшелері"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Тыныс алу мүшелері"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Адамның тыныс алу жүйесінің құрылымын тұратынын біледі; • эксперимент нәтижесінде адам ағзасындағы қызметін сипаттайды, қорытынды жасайды;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Жаратылыстану

    Сынып: 3

    Жанды табиғат. Адам

    Мектеп:Ақсай бастауыш мектебі

    Қатысқандар саны:

    Қатыспаған оқушылар:


    Күні:


    Мұғалімі:Бикеева Дина Тыныштыковна


    Тақырыбы:


    Тыныс алу мүшелері

    Оқу мақсаты:

    3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау;

    3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;


    Сабақтыңмақсаты:

    • Эксперимент нәтижесінде тыныс алу мүшелерін атау, адам ағзасындағы рөлін сипаттау

    • Тыныс алу мүшесіндегі адам ағзасының маңызын түсіндіру

    • Тыныс алу мүшелерін сақтау жолдарын дәлелдеу


    Бағалау критерийі



    • Адамның тыныс алу жүйесінің құрылымын тұратынын біледі;

    • эксперимент нәтижесінде адам ағзасындағы қызметін сипаттайды, қорытынды жасайды;


    Тілдік мақсат

    Пәнгетән лексика мен терминология:

    Өкпе-тынысалужүйесінің басты мүшесі;

    Ауатамырлар-біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше;

    Кеңірдек-көмекейденкейінгіауанытазартыпылғалдандыратынмүше;


    Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

    - Тынысалудегеніміз не?

    -Тынысжолдарыныңерекшелігінеде?

    -Мұрынарқылытынысалып, демдіауызданшығару неге дұрысдепсаналады?

    -Тынысалужүйесінедентұрады?


    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау


    Құндылықтар

    Бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

    Ынтымақтастыққа жетелеу


    Пәнаралық байланыс


    Дүниетану пәні- тыныс алу нәтижесін бақылау жүргізу;

    Әдебиеттік оқу пәні- алған білімдерін қолданады;

    Көркем еңбек - бояу, жапсыру;


    АКТ қолдану

    дағдылары


    Зерттеу, бақылау, дәлелдеу

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары


    Сабақ барысы


    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 мин

    Ширату

    «Жел, ағаш, жаңбыр» тәсілі

    Нұсқау:

    Оқушылар аталған сөздерді қимылмен, дыбыспен көрсетеді.

    Жел-дыбыстайды, ағаш-қимылмен тербеледі, жаңбыр-аяқтарын соғады.

    -Жаңбырдан кейінгі ескен желден қандай әсер аласыңдар? Неге?

    -Біз не арқылы тыныс аламыз?

    -Ендеше мұрнымызбен дем алып көрейік

    Жігерлендіру: Берілген тапсырманы керемет,белсенді орындадыңдар. Жарайсыңдар

    Дайындық кезеңі

    Тыныс алу-тыныс шығару

    ҰЖ «Айнаға қара, бұлжытпай жаса!» тәсілі

    Тапсырма:

    Қолымызды қабырғамызға қойып, терең дем алыңдар.

    Енді деміңді сыртқа шығар. Не байқадыңдар? (2 рет қайталату)

    Тұжырым жасау:

    Демді ішке тартқанда, қабырға көтеріледі.

    Демді сыртқа шығарғанда, қабырға орнына келеді.

    Бұл біздің өкпеміз. Өкпе осылай жұмыс жасайды.


    Жетелеу сұрақтары:

    -Сен тез қимылдағанда, секіргенде, жүгіргенде не болады?

    -Демді біраз іште ұстап тұрса не болады?

    -Демді қанша уақыт ұстап тұруға болады?

    (Бірнеше секунд қана, ал жаттыққан адамдарда бірнеше минутқа дейін ұстап тұруға болады.)

    -Қалай дұрыс тыныс алу керек?

    -Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай?

    -Тыныс алуда қандай мүшелер қызмет етеді?

    -Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс деп саналады?

    -Неліктен аяз күндері осылай тыныс алған дұрыс?

    -Ендеше бүгінгі сабақта қандай тақырыпта жұмыс жасаймыз?

    -Қандай нәтижеге жетеміз?

    Ынталандыру Тыныс алу қызметін және тыныс жолдарын керемет айта алдыңдар. Жарайсыңдар!


    Сабақ тақырыбы мен мақсаты айқындалады.














































    Сабақтың ортасы

    10 мин


















    5 мин











    2 мин
















    1 мин













    10 мин

































    2 мин





















    1 мин





    ӨЖ: Тәжірибелік жоба(жаңа білімді білу және түсіну)

    Тапсырма: Тыныс алу мүшелерінің атқаратын қызметін зертте.

    1-қадамСуреттен тыныс алу жүйесі неден тұратынын бақылайды. (тыныс жолдары мұрын, жұтқыншақ, көмей екенін біледі )

    2-қадамАғзаның тыныс алу жолын, ауаның ағзадағы қозғалысын, жолын өздері бақылап зерттейді. (Ағзадағы ауа мұрын, кеңірдек, ауатамырлар арқылы оң жақ , сол жақ өкпеге баратынын түсінеді)

    3-қадамТыныс алу мүшелері туралы жинаған деректерін тізбектеп жазады.

    4-қадамТыныс алу жүйесін тізбекті реттілігіне қарай түсіндіреді және адам ағзасындағы рөлін сипаттап қорытындылайды.



    Дескриптор:

    • Тыныс алу жүйесімен танысады;

    • Ауаның ағзадағы қозғалысын бақылайды;

    • Реттілігін түсіндіреді, қорытынды жасайды;



    Уәждеу: Тыныс алу жүйесін дұрыс тізбектеп, рөлін керемет сипаттап түсіндірдіңдер.



    МТ: Өкпе- тыныс алу жүйесінің басты мүшесі;

    Ауатамырлар- біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше;

    Кеңірдек- көмекейден кейінгі ауаны тазартып ылғалдандыратын мүше;

    Ауа өкпеге түскенде, газалмасу үдерісі жүреді. Қан оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газды шығарады. Оттексіз тыныс ала алмаймыз.

    ЖЖ «Домино» тәсілі (жаңа білімді талдау)

    Нұсқау:

    Тыныс алу мүшелерін ретіне қарай сәйкестендіріп, домино құрастыр және есіңе сақта!

    мұрын

    жұқыншақ арқылы

    көмей

    кеңірдекте тазартылып



    екі ауатамыр

    өкпеге жалғасады

    Дескриптор:

    • Тыныс алу мүшелерінің реттілігін сақтап, сәйкестендіреді.

    Ынталандыру: Графикалық бағалау «Бас бармақ» әдісі

    Сергіту сәті

    «Жасап көр» жаттығуы

    Ойша: «Мен арыстанмын»,-деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен құспын», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен гүлмін», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар.

    Дауыстап: «Мен сабырлымын»,-деп деміңді шығар.

    Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді. Рахмет.



    ТЖ «Модельдеу» тәсілі(Жаңа білім мен тәжірибені қолдану)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 3 сынып
    10.12.2020
    324
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бикеева Дина Тыныштыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации