Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Тыныс алу мүшелері"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3 Жанды табиғат. Адам |
Мектеп:Ақсай бастауыш мектебі Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
|||||||||
Күні: |
Мұғалімі:Бикеева Дина Тыныштыковна |
|||||||||
Тақырыбы: |
Тыныс алу мүшелері |
|||||||||
Оқу мақсаты: |
3.2.3.3 тыныс алу жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; 3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу; |
|||||||||
Сабақтыңмақсаты: |
|
|||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||
Тілдік мақсат |
Пәнгетән лексика мен терминология: Өкпе-тынысалужүйесінің басты мүшесі; Ауатамырлар-біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше; Кеңірдек-көмекейденкейінгіауанытазартыпылғалдандыратынмүше; Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: - Тынысалудегеніміз не? -Тынысжолдарыныңерекшелігінеде? -Мұрынарқылытынысалып, демдіауызданшығару неге дұрысдепсаналады? -Тынысалужүйесінедентұрады? |
|||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау |
|||||||||
Құндылықтар |
Бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Ынтымақтастыққа жетелеу |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану пәні- тыныс алу нәтижесін бақылау жүргізу; Әдебиеттік оқу пәні- алған білімдерін қолданады; Көркем еңбек - бояу, жапсыру; |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Зерттеу, бақылау, дәлелдеу |
|||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Адам ағзасының негізгі мүшелері мен олардың функциялары |
|||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 4 мин |
Ширату «Жел, ағаш, жаңбыр» тәсілі Нұсқау: Оқушылар аталған сөздерді қимылмен, дыбыспен көрсетеді. Жел-дыбыстайды, ағаш-қимылмен тербеледі, жаңбыр-аяқтарын соғады. -Жаңбырдан кейінгі ескен желден қандай әсер аласыңдар? Неге? -Біз не арқылы тыныс аламыз? -Ендеше мұрнымызбен дем алып көрейік Жігерлендіру: Берілген тапсырманы керемет,белсенді орындадыңдар. Жарайсыңдар Дайындық кезеңі Тыныс алу-тыныс шығару ҰЖ «Айнаға қара, бұлжытпай жаса!» тәсілі Тапсырма: Қолымызды қабырғамызға қойып, терең дем алыңдар. Енді деміңді сыртқа шығар. Не байқадыңдар? (2 рет қайталату) Тұжырым жасау: Демді ішке тартқанда, қабырға көтеріледі. Демді сыртқа шығарғанда, қабырға орнына келеді. Бұл біздің өкпеміз. Өкпе осылай жұмыс жасайды.
Жетелеу сұрақтары: -Сен тез қимылдағанда, секіргенде, жүгіргенде не болады? -Демді біраз іште ұстап тұрса не болады? -Демді қанша уақыт ұстап тұруға болады? (Бірнеше секунд қана, ал жаттыққан адамдарда бірнеше минутқа дейін ұстап тұруға болады.) -Қалай дұрыс тыныс алу керек? -Тыныс жолдарының ерекшелігі қандай? -Тыныс алуда қандай мүшелер қызмет етеді? -Мұрын арқылы тыныс алып, демді ауыздан шығару неге дұрыс деп саналады? -Неліктен аяз күндері осылай тыныс алған дұрыс? -Ендеше бүгінгі сабақта қандай тақырыпта жұмыс жасаймыз? -Қандай нәтижеге жетеміз? Ынталандыру Тыныс алу қызметін және тыныс жолдарын керемет айта алдыңдар. Жарайсыңдар! Сабақ тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
|
||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин 5 мин 2 мин 1 мин 10 мин 2 мин 1 мин |
ӨЖ: Тәжірибелік жоба(жаңа білімді білу және түсіну) Тапсырма: Тыныс алу мүшелерінің атқаратын қызметін зертте. 1-қадамСуреттен тыныс алу жүйесі неден тұратынын бақылайды. (тыныс жолдары мұрын, жұтқыншақ, көмей екенін біледі ) 2-қадамАғзаның тыныс алу жолын, ауаның ағзадағы қозғалысын, жолын өздері бақылап зерттейді. (Ағзадағы ауа мұрын, кеңірдек, ауатамырлар арқылы оң жақ , сол жақ өкпеге баратынын түсінеді) 3-қадамТыныс алу мүшелері туралы жинаған деректерін тізбектеп жазады. 4-қадамТыныс алу жүйесін тізбекті реттілігіне қарай түсіндіреді және адам ағзасындағы рөлін сипаттап қорытындылайды.
Дескриптор:
Уәждеу: Тыныс алу жүйесін дұрыс тізбектеп, рөлін керемет сипаттап түсіндірдіңдер.
МТ: Өкпе- тыныс алу жүйесінің басты мүшесі; Ауатамырлар- біірнеше тармақтарға тарамдалған, ауаны өкпеге өткізетін мүше; Кеңірдек- көмекейден кейінгі ауаны тазартып ылғалдандыратын мүше; Ауа өкпеге түскенде, газалмасу үдерісі жүреді. Қан оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газды шығарады. Оттексіз тыныс ала алмаймыз. ЖЖ «Домино» тәсілі (жаңа білімді талдау) Нұсқау: Тыныс алу мүшелерін ретіне қарай сәйкестендіріп, домино құрастыр және есіңе сақта!
Дескриптор:
Ынталандыру: Графикалық бағалау «Бас бармақ» әдісі Сергіту сәті «Жасап көр» жаттығуы Ойша: «Мен арыстанмын»,-деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар. Дауыстап: «Мен құспын», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар. Дауыстап: «Мен гүлмін», -деп деміңді ішіңе ал, сыртқа шығар. Дауыстап: «Мен сабырлымын»,-деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді. Рахмет.
ТЖ «Модельдеу» тәсілі(Жаңа білім мен тәжірибені қолдану)
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |