Ширату
«Жел, ағаш, жаңбыр»
тәсілі
Нұсқау:
Оқушылар аталған сөздерді
қимылмен, дыбыспен көрсетеді.
Жел-дыбыстайды,
ағаш-қимылмен тербеледі, жаңбыр-аяқтарын
соғады.
-Жаңбырдан кейінгі ескен
желден қандай әсер аласыңдар? Неге?
-Біз не арқылы тыныс
аламыз?
-Ендеше мұрнымызбен дем алып
көрейік
Жігерлендіру: Берілген тапсырманы
керемет,белсенді орындадыңдар.
Жарайсыңдар
Дайындық
кезеңі
Тыныс алу-тыныс
шығару
ҰЖ «Айнаға қара, бұлжытпай
жаса!» тәсілі
Тапсырма:
Қолымызды қабырғамызға қойып,
терең дем алыңдар.
Енді деміңді сыртқа шығар. Не
байқадыңдар? (2 рет қайталату)
Тұжырым
жасау:
Демді ішке тартқанда,
қабырға көтеріледі.
Демді сыртқа шығарғанда,
қабырға орнына келеді.
Бұл біздің өкпеміз. Өкпе
осылай жұмыс жасайды.
Жетелеу
сұрақтары:
-Сен тез қимылдағанда,
секіргенде, жүгіргенде не болады?
-Демді біраз іште ұстап тұрса
не болады?
-Демді қанша уақыт ұстап
тұруға болады?
(Бірнеше секунд қана, ал
жаттыққан адамдарда бірнеше минутқа дейін ұстап тұруға
болады.)
-Қалай дұрыс тыныс алу
керек?
-Тыныс жолдарының ерекшелігі
қандай?
-Тыныс алуда қандай мүшелер
қызмет етеді?
-Мұрын арқылы тыныс алып,
демді ауыздан шығару неге дұрыс деп
саналады?
-Неліктен аяз күндері осылай
тыныс алған дұрыс?
-Ендеше бүгінгі сабақта қандай
тақырыпта жұмыс жасаймыз?
-Қандай нәтижеге
жетеміз?
Ынталандыру Тыныс алу қызметін және тыныс
жолдарын керемет айта алдыңдар.
Жарайсыңдар!
Сабақ тақырыбы
мен мақсаты айқындалады.
|