Тыныс алу
мүшелері
Мақсаты:Тыныс алудың маңызы, тыныс алу мүшелерінің қызметі туралы
білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін
нәтиже:
Пәндік нәтиже: адамның тыныс
алу жүйесі, тыныс алу мүшелерінің қызметі туралы білу; салауатты
өмір салтын сақтау;
Тұлғалық нәтиже: салауатты
өмір салтын сақтауға ұмтылуынан, өз-өзіне қызмет етуінен, тазалық
ережелерін сақтауынан көрініс
табады;
Жүйелі-әрекеттік нәтиже: алған
ақпаратты талдап, жинақтап, қорытынды жасай білуі көрініс табуы
тиіс.
Әдістер:Түрткі сұрақтар, АКТ - бейнекөрсетілім, «Дана
үкі»стратегиясы,
«Баспалдақ» кері
байланысы
Ресурстар:Оқулық, бейнекөрсетілім, постер, интербелсенді тақта,
маркер
Блум
таксо-номиясы
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
3 мин
І.
Білу.
5мин.
|
Сергіту
сәті.
Топқа
бөлу.
Тест жұмысын
орындау.
1.Тірек, сүйек, қорғаныс – бұл
....
а) қаңқа ә) бұлшық ет б)
жүрек
2.Саңылаулар, тер мен май,
сипап сезу – бұл ...
а) қаңқа ә) сүйек б)
тері
3.Жүрек, күретамыр, артерия –
бұл ...
а) қанайналым ә) қаңқа жүйесі
б) жүйке жүйесі
4.Сіңір, бұлшық ет жиырылуы,
қозғалысқа келтіру - бұл ...
а) тері ә) бұлшық ет б)
қанайналым жүйесі
5.Жүрек – бұл
...
а) сүйек ә) бұлшық
ет б) мотор
|
Интербелсенді тақтадағы
көрсетілім бойынша сергіту сәтін
орындайды.
«Ғалымдар», «Дәрігерлер»,
«Зерттеушілер» болып
3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар өздігінен
орындайды. Интербелсенді тақта арқылы өзін-өзі тексереді, әр дұрыс
жауапқа смайлик алады.
|
ІІ.
Түсіну.
7мин.
|
Интербелсенді
тақтада бейнематериал көрсетемін.
|
Оқушылар
бейнематериалды көреді де, топта өз ойларын
айтады.
|
ІІІ.
Қолдану
3мин.
|
Түрткі
сұрақтар:
- Тыныс алу және шығару
дегенді қалай түсінесіңдер?
-Тыныс шығару кезінде қолыңды
аузыңа жақындат. Не сездіңдер?
-Тынысыңды бірнеше
секунд ұстауға тырыс. Не болды?
|
Оқушылар мәтінді
жеке оқиды.
|
IV.Талдау
7
мин
|
Оқулықпен
жұмыс.
- Жеке
оқу.
- Топта
талдау.
|
Оқып болған соң
топта талдайды.
|
V.Жинақтау
15мин.
|
«Дана үкі» стратегиясы бойынша
топтық жұмыс.
1-топ - «Ғалымдар». Тыныс алу
жүйесінің құрылымы туралы «Сенің организміңе ауаның
жасаған саяхаты» - постер қорғау.
Жоспары:
-Өкпе қайда
орналасқан?
-Адамда неше өкпе
бар?
Тыныс алғанда өкпенің көлемі
өзгереді ме? Неліктен?
-Тыныс алу жүйесінің мүшелерін
атау және қызметін анықтау. Мұрынның ролі.
2-топ -
«Зерттеушілер»
Эссе
жазады.
3-топ
«Дәрігерлер»
сахналық көрініс.
|
1-топ оқулықтағы мәтінді оқи
отырып, жоспар бойынша сұрақтардың жауаптарын тауып, постер
қорғайды.
2-топ
Тыныс алу және тыныс шығарудың
қалай өтетінін зерттейді. Дем алу және дем шығару қалай жүзеге
асатыны туралы қысқаша эссе жазып
қорғайды.
3-топ
Тыныс алу мүшелерін
күту жолдары туралы сахналық көрініс
көрсетеді.
|
VI.Бағалау.
5
мин.
|
«Баспалдақ» кері байланысы.Топ
ішінде сабақ барысында бағалаушы сайланады. Берілген бағалау
критерийі бойынша топ мүшелерін бағалайды.
Мұғалім осы бағалауларды
есепке ала отырып, қорытынды баға
шығарады.
Үй тапсырмасы
беріледі.
|
-«Баспалдақ» кері
байланысы.
-Топ ішінде
бағалау
-Қорытынды
баға
Үй
тапсырмасы:
|