Материалдар / Тыныс алу мүшелері

Тыныс алу мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәндік нәтиже: адамның тыныс алу жүйесі, тыныс алу мүшелерінің қызметі туралы білу; салауатты өмір салтын сақтау; Тұлғалық нәтиже: салауатты өмір салтын сақтауға ұмтылуынан, өз-өзіне қызмет етуінен, тазалық ережелерін сақтауынан көрініс табады; Жүйелі-әрекеттік нәтиже: алған ақпаратты талдап, жинақтап, қорытынды жасай білуі көрініс табуы тиіс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
428
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Блум таксо-номиясы Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі. 3 мин І. Білу. 5мин. Сергіту сәті. Топқа бөлу. Тест жұмысын орындау. 1.Тірек, сүйек, қорғаныс – бұл .... а) қаңқа ә) бұлшық ет б) жүрек 2.Саңылаулар, тер мен май, сипап сезу – бұл ... а) қаңқа ә) сүйек б) тері 3.Жүрек, күретамыр, артерия – бұл ... а) қанайналым ә) қаңқа жүйесі б) жүйке жүйесі 4.Сіңір, бұлшық ет жиырылуы, қозғалысқа келтіру - бұл ... а) тері ә) бұлшық ет б) қанайналым жүйесі 5.Жүрек – бұл ... а) сүйек ә) бұлшық ет б) мотор Интербелсенді тақтадағы көрсетілім бойынша сергіту сәтін орындайды. «Ғалымдар», «Дәрігерлер», «Зерттеушілер» болып 3 топқа бөлінеді. Оқушылар өздігінен орындайды. Интербелсенді тақта арқылы өзін-өзі тексереді, әр дұрыс жауапқа смайлик алады.
ІІ. Түсіну. 7мин. Интербелсенді тақтада бейнематериал көрсетемін. Оқушылар бейнематериалды көреді де, топта өз ойларын айтады.










ІІІ. Қолдану 3мин. Түрткі сұрақтар: - Тыныс алу және шығару дегенді қалай түсінесіңдер? -Тыныс шығару кезінде қолыңды аузыңа жақындат. Не сездіңдер? -Тынысыңды бірнеше секунд ұстауға тырыс. Не болды? Оқушылар мәтінді жеке оқиды.
IV.Талдау 7 мин Оқулықпен жұмыс. - Жеке оқу. - Топта талдау. Оқып болған соң топта талдайды.
V.Жинақтау 15мин. «Дана үкі» стратегиясы бойынша топтық жұмыс. 1-топ - «Ғалымдар». Тыныс алу жүйесінің құрылымы туралы «Сенің организміңе ауаның жасаған саяхаты» - постер қорғау. Жоспары: -Өкпе қайда орналасқан? -Адамда неше өкпе бар? Тыныс алғанда өкпенің көлемі өзгереді ме? Неліктен? -Тыныс алу жүйесінің мүшелерін атау және қызметін анықтау. Мұрынның ролі. 2-топ - «Зерттеушілер» Эссе жазады. 3-топ «Дәрігерлер» сахналық көрініс. 1-топ оқулықтағы мәтінді оқи отырып, жоспар бойынша сұрақтардың жауаптарын тауып, постер қорғайды. 2-топ Тыныс алу және тыныс шығарудың қалай өтетінін зерттейді. Дем алу және дем шығару қалай жүзеге асатыны туралы қысқаша эссе жазып қорғайды. 3-топ Тыныс алу мүшелерін күту жолдары туралы сахналық көрініс көрсетеді.
VI.Бағалау. 5 мин. «Баспалдақ» кері байланысы.Топ ішінде сабақ барысында бағалаушы сайланады. Берілген бағалау критерийі бойынша топ мүшелерін бағалайды. Мұғалім осы бағалауларды есепке ала отырып, қорытынды баға шығарады. Үй тапсырмасы беріледі. -«Баспалдақ» кері байланысы. -Топ ішінде бағалау -Қорытынды баға Үй тапсырмасы:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ