Сынып: 8
«Ә»
|
Күні:
|
Пәні:
Биология
|
Пән мұғалімі: Тянова
Г.Б
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тыныс алу мүшелерінің
аурулары: тұмау, өкпе туберкулезі- ауа арқылы берілетін
аурулар.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Тыныс алу мүшелерінің
ауруларының себептері мен алдын алу жолдарын түсіндіре
алады.
Көптеген
оқушылар: Тыныс алу мүшелері ауруларының
симптомдары бойынша айыра алады.
Кейбір
оқушылар: Тыныс алу мүшелерінің саулығын
сақтау үшін гигиена ережелерін талдап, темекі шегуге қарсы мемлекет
қандай шаралар қолданатынын талдай алады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Өз бетімен жұмыс жасай алады,
топпен жұмыс істеу дағдысы дамиды, бірін-бірі бағалауға үйренеді,
өз ойын ашық айтады.
|
Оқыту
әдістері
|
Топтық жұмыс, жеке
жұмыс
|
Ресурстар
|
Интер белсенді тақта, маркер,
ватман, стикер, смайлик, түрлі түсті қағаздар,
оқулық.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Шаттық шеңберін жасай отырып,
оқушыларды сандар арқылы топқа бөлу.
|
Блум
таксономиясы
|
Сабақтың
мазмұны
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру:
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу, психологиялық ахуал туғызу.Түрлі түсті қағаздар арқылы
топқа бөліп, топ ережесімен таныстыру
|
Оқушыларға топтарға
бөлінеді, топ басшысын сайлайды, топ ережесімен
танысады.
|
Білу
|
Үй тапсырмасын
сұрау. «Ыстық орындық»
әдісі
|
Өтілген тақырыпты қайталау
үшін оқушылар сұрақтар дайындайды, бір оқушы ортаға шығып қалған
бөлігі бұл«кейіпкерге» кезек бойынша сұрақ
қояды.
|
Әр топ сұраққа жауап
береді.
|
Түсіну
|
«Мағынаны
таны»
|
1.Мұғалім
түсіндірмесі
2. Топпен жұмыс. Топтарға
тақырып мәтіні беріледі,оқиды, топта талқылайды, постермен
қорғайды.
|
Топпен жұмыс жасау, талқылау,
постер қорғату
|
Қолдану
|
«Жұптық
әңгіме»
|
Оқушы мен оқушы арасында ЖАДА
(Выготский) қалыптасады. Әр жұп түсінбеген сұрақтарын бір-біріне
қою арқылы жұптасып, жауап іздейді.
|
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және өз пікірлерін ортаға
салады.
|
Талдау
|
“Темекі шегудің зияндығы туралы”
|
Мұғалім тыныс алу мүшелерінің
аурулары зиянды нәрселерден болатынын қосымша материалдар арқылы
үлестіреді.
|
Оқушылар өз ойларын жеткізе
отырып, тақырыпты талдайды.
|
Жинақтау
|
«Бинго» ойыны.
|
Лотоға түскен сандарға
байланысты сұрақтар қою.
|
Әр оқушы сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау
парақшалары
|
Топтық және өзін-өзі бағалау.
Топ жетекшілеріне алдын-ала бағалау парақтары
тапсырылған.
|
Топпен және жеке өзін-өзі
бағалайды.
|
Рефлексия
|
«Күн» стикер таратып
беру.
|
Бүгінгі өткен сабаққа кері
байланыс жасау, «Күн»стикерге жазып тақтаға
ілу.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан әсерлерін жазып тақтаға іледі.
|
Үйге
тапсырма
|
Тыныс алу мүшелерінің
аурулары: тұмау, өкпе туберкулезі- ауа арқылы берілетін аурулар.
(оқу)
Реферат
жазу
|
Мұғалім үйге тапсырма
береді.
|
Күнделіктеріне
берілген тапсырманы жазып алады
|