Материалдар / Тура пропорционалдық және оның графигі

Тура пропорционалдық және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге арналған
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.4В бөлім: Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Сынып: 6

Сабақ тақырыбы

Тура пропорционалдық және оның графигі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.23 тура пропорционал тәуелділіктерді танып білу және мысалдар келтіру;

6.2.1.12 тура пропорционалдықтың формуласын білу және графигін салу.

Сабақ мақсаты

Оқушылар:

  • тура пропорционал тәуелділіктерді таниды;

  • тура пропорционалдықтың формуласын біледі.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • тура пропорционал тәуелділікке мысал келтіреді;

  • шамалардың арасындағы тәуелділік тура пропорционалдық болатындарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • тура пропорционал шамалар арасындағы шынайы тәуелділіктердің графиктерін түсіндіреді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • тура пропорционал шамалар;

  • тура пропорционалдықтың формуласы;

  • пропорционалдықтың коэффициенті;

  • кері пропорционал шамалар;

  • тура пропорционалдықтың графигі.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • егер … , онда екі шама тура пропорционал деп аталады;

  • егер … , онда екі шама кері пропорционал деп аталады;

  • шамалар тура пропорционал болады, себебі …;

  • шамалар кері пропорционал болады, себебі … .

Құндылықтарды дарыту

Топта жұмыс жасау арқылы бір-біріне деген құрмет құндылығын өзін-өзі, бірін-бірі тексеру арқылы академиялық адалдық құндылығын дарыту

Пәнаралық байланыстар

Шамалардың арасындағы өзара тәуелділікті орнату біліктілігі практикалық мәні өте зор. Физикада және химияда прибормен өлшеуге келмейтін жағдайларда тәуелділіктердің формулалары арқылы шамалардың мәндерін табуға болады.

Бастапқы білім

Формулаларды (қашықтық, жылдамдық, уақыт, тіктөртбұрыштың ауданы және т.б.) біледі. Теңдеудің белгісіз компоненттерін таба алады, алгебралық өрнектің мәнін таба алады. Координаталары бойынша нүктені координаталық жүйеде сала біледі.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин



2-5 мин










5-9 мин






















9-10 мин






1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушыларды топқа бөлу.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

Мақсаты: Үй жұмысында оқушылар жіберген қателер олардың есінде сақталып қалмау үшін оны түзету.

3. Білімді өзектендіру

Сыныппен жұмыс:

Мақсаты: оқушылардың зейінін шоғырландыру

Ой қозғау.

Жаяу адамның жүрген жолының уақытқа тәуелділігінің графигі берілген.

  1. График бойынша төмендегі кестені толтырыңыз.

  2. S пен t –ның арасында қандай тәуелділік бар?

Не байқадыңыздар?

t (с)

3

6

9

12

15

S (м)






V (м/с)






Оқушылар кестені толтырады. Өз ойларын айтады.

Сұраққа жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады. Тақтаға сабақтың тақырыбы жазылады

4. Сабақ мақсатын қою

Мұғалім оқу мақсатын айтып, оқушыларға сабақ мақсатын қоюды ұсынады.

Олай болса бүгінгі сабақтың мақсатына жету үшін нені білуіміз керек?-деген сұрақ қойылады. (оқушылар өз ойларын айтады). Демек біз бағалау критерийлерін құрдық . Бағалау критерийлері айтылып, тақтаға жазылады.

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылардың түсінуі үшін, сынып ауқымында талқылау пайдаланылады.Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізіледі.

.













Қосымша1.

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/mexanika/kinematika/lesson/birqalypty-zhane-birqalypty-emes-qozhalystar














Сабақтың ортасы



10-17 мин





































































17-27 мин















































27-28 мин




28-36 мин













5. Жаңа сабақты түсіну

Жұптық жұмыс:

Тапсырма 1.

Оқушыларға мәтін таратылады.

а) Мәтінді оқу.

б) Мәтін бойынша үш сұрақ дайындаңыз.

в) y = 5x функциясының графигі – қызыл, y = 2x – функциясының графигі көк, y = 0,25x – функциясының графигі жасыл түспен кескінделген. k –ның мәніне байланысты берілген графиктердің орналасуын анықтаңыз.

Ох осімен графиктер қалай орналасқан?

Оу осімен графиктер қалай орналасқан?

1 және 2 функцияның графиктері қай ширект

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі