Үйден оқытуға арналған кмж 2 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үйден оқытуға арналған кмж 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқыту Тіл дамыту мен Қазақ тілі 6 сынып 2 тоқсан қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қазақ тіл пәні бойынша 6 сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар

Апталық жүктеме 2 сабақ жылдық жүктеме 68 сағат

2024-2025 оқу жылына арналған. Алматы кітап баспасы 2020 ж Оқулық авторы: Биисова

1 тоқсан

Менің мектебім

Тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Уақыты

1

Дыбыс және әріп

Альфавит туралы түсінік

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


2

Дауысты дауыссыз дыбыс

6.1.1. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету.

2


3

Жуан жіңішке дауыстылар

6.1.1. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды үлгі арқылы көрсету.

2


4

Дауыссыз дыбыстар

6.1.1. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету.

1


5

Нәтиже сабақ

6.1.3Матириал туралы қысқаша түсінік. Өтілген матиралдарды қайталау.

1


6-7

Диктант

6.1.1.Өтілген матиралдарды қайталау.

1



Қоршаған орта

8-9

Э дыбысы

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


10

Э-В дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


11-12

В дыбысына қатысты сөздердің емлесін меңгерту

6.1.1 Дыбыс пен әріпті меңгерту.

2




13

Ф-В дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1



2 тоқсан

1-2

Х-Һ дыбыстары

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


3,4,5

Х-Һ дыбыстарын өз ара және Қ дыбысымен салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

3


6

Нәтиже сабақ

6.2.1.Матириал туралы қысқаша түсінік. Өтілген матиралдарды қайталау.

1


7

Бақылау диктанты

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1



Менің Отаным Қазақстан

8

Ц дыбысы

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


9

Ц-С дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


10

Ч-Щ дыбыстары

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


11

Ч-Щ дыбыстарын өзара Ш дыбысымен салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріптерді салыстыру

1


12

Буын үндестігі туралы түсінік

6.2.1 Буын үндестігін түсіндіру

1


13

Дыбыс үндестігі туралы түсінік

6.2.1 Дыбыс үндестігін түсіндіру

1


14

Мен өскенде кім болғым келеді

15

Дара күрделі сөз туралы түсінік

6.2.1 Дара және күрделі сөздерді ажырату

1


16

Біріккен сөздер

6.2.3 Біріккен сөздерді анықтау

1



3 тоқсан

1-2

Кісі аттарын білдіретін бірікке сөздер

6.3.1 Біріккен сөздерді дұрыс қолдану

2


3-4

Жер су және үй жануарларының атын білдіретін біріккен сөздер

6.3.1 Біріккен сөздерді дұрыс қолдану

2


5

Түбірлес сөздер

6.1.3.2 Түбірлес сөздің мағынасы

1


6

Бір – бірден тараған сөздер

6.1.3.2 Бөлшектенген сөздерден құрылымын түсіну

1


7.8,

Қосымшалардың емлесі

6.3.1. Сөздерге қосымша жалғау емле ережелерін сақтау

2


9

Нәтиже сабақ

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1


10

Бақылау диктанты

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1



Ұлттық отбасылық құндылықтар

11.12

Зат есім. Негізгі зат есім

6.3.1 Зат есімнің қолданысын түсіну

2


13

Туынды зат есім

6.3.1 Туынды зат есімді түсіндіру

1


16

Туынды зат есім жасайтын жұрнақтар

6.3.1 Туынды зат есім қосымша жұрнақтар қосу арқылы құру

2


17

Септік жалғаулар емлесі

6.3.1 Септіктерін ажырату емле ережесін сақтау

1


18

Атау,Ілік септіктері

6.3.1 Атау және ілік септіктерін ажырату

2


19

Барыс септігі

6.3.1 Барыс септігін түсіндіру

1


20

Табыс жатыс септіктері

6.3.1 Жатыс септігін түсіндіру

1


21

Шығыс, көмектес септіктері

6.3.1 Атау және ілік септіктерін ажырату

1



4 тоқсан




Біз спортты таңдаймыз

1

Сын есім туралы түсінік

6.4.1 Сын есім туралы түсіндіру

2


2

Жай шырай

6.4.2 Жай шырайды білу

1


3

Салыстырмалы шырай

6.4.3 Салыстырмалы шырайды түсіну

1


4

Негізгі және туынды есім

6.4.4. Негізгі және туынды есімді ажырата білу

2


5

Мерекелер

6

Етістік туралы түсінік

6.4.2 Естістіктердің түрін анықтау

1


7

Етістіктің жекеше және көпше түрлері

6.4.1.2 Етістіктің жекеше және көпше түрлерін ажырата білу

1


8

Есімдік туралы түсінік

6.4.2 Есімдіктерді сөйлемде қолдану және есімдік туралы түсіндіру

1



Жазғы демалыс

10

Тұрлаусыз мүшелер

6.4.1 Тұрлаусыз мүшелерді анықтау

1


11

Сөйлемнің дара және күрделі түрлері

6.4.2 Сөйлемнің дара және күрделі түрлерін ажырату

2


12

Сөйдемдерді сөйлем мүшелеріне талдау

6.4.3. Сөйлем мүшелерін ажырату және талдау

1



Байланыстырып сөйлеу

13

Әңгіме құрастыру

6.4.1.7 Оқиғаның негізгі мазмүнын сақтай отырып әңгіме құрастыру

1


14

Суретпен жұмыс

6.4.1.8 Сурет мазмүнын түсініп, оның негізі идеясын анықтау

1


15

Бақылау диктанты

6.4.1.9

1





Түсінік хат


Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-10 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

2. Оқу пәнінің мақсаты – білім алушылардың тілдік базасын кеңейту, сөйлеу тілінің дамуындағы кемістіктердің орнын толтыру; грамматикалық және орфографиялық материалдарды практикалық түрде меңгеру; сөйлеу тілін қарым-қатынас құралы ретінде, танымдық әрекетті түзету және мектептен кейін бейімделуін жеңілдету әдісі ретінде қалыптастыру.

3. Негізгі оқыту міндеттері:

1) грамматика бойынша толыққанды білім жүйесін беру;

2) білім алушылардың танымдық әрекетіндегі кемістіктерінің орнын толтыруға ықпал ету, жағымды эмоционалды-еріктік және тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру;

3) білім алушылардың сөйлеу тілін дамыту;

4) сөздік қорын байыту және қолданатын грамматикалық құралдар аясын кеңейту;

5) сөз байлығын дамыту, жетілдіру;

6) сұрақтарға жауап беріп, диалог жүргізу;

7) ауызша және жазбаша байланыстырып сөйлеу тілін қолдануға үйрету;

8) білім алушылардың деңгейіне сәйкес мәтінді дұрыс және саналы оқуға үйрету;

9) тілдің дыбыстық құрамы, грамматика бойынша қарапайым мәліметтер емле ережелері негізінде сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 72-қосымша

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2024
127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі