Материалдар / Үйден оқытуға арналған кмж 2 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үйден оқытуға арналған кмж 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйден оқыту Тіл дамыту мен Қазақ тілі 6 сынып 2 тоқсан қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
38
0 рет жүктелген
3900 ₸
Бүгін алсаңыз
+195 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +195 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақ тіл пәні бойынша 6 сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар

Апталық жүктеме 2 сабақ жылдық жүктеме 68 сағат

2024-2025 оқу жылына арналған. Алматы кітап баспасы 2020 ж Оқулық авторы: Биисова

1 тоқсан

Менің мектебім

Тақырыбы

Оқу мақсаты

Сағат саны

Уақыты

1

Дыбыс және әріп

Альфавит туралы түсінік

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


2

Дауысты дауыссыз дыбыс

6.1.1. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету.

2


3

Жуан жіңішке дауыстылар

6.1.1. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды үлгі арқылы көрсету.

2


4

Дауыссыз дыбыстар

6.1.1. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін кесте арқылы көрсету.

1


5

Нәтиже сабақ

6.1.3Матириал туралы қысқаша түсінік. Өтілген матиралдарды қайталау.

1


6-7

Диктант

6.1.1.Өтілген матиралдарды қайталау.

1



Қоршаған орта

8-9

Э дыбысы

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


10

Э-В дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


11-12

В дыбысына қатысты сөздердің емлесін меңгерту

6.1.1 Дыбыс пен әріпті меңгерту.

2




13

Ф-В дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1



2 тоқсан

1-2

Х-Һ дыбыстары

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


3,4,5

Х-Һ дыбыстарын өз ара және Қ дыбысымен салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

3


6

Нәтиже сабақ

6.2.1.Матириал туралы қысқаша түсінік. Өтілген матиралдарды қайталау.

1


7

Бақылау диктанты

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1



Менің Отаным Қазақстан

8

Ц дыбысы

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


9

Ц-С дыбыстарын салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

2


10

Ч-Щ дыбыстары

6.1.1 Дыбыс пен әріпті тану.

1


11

Ч-Щ дыбыстарын өзара Ш дыбысымен салыстыру

6.1.1 Дыбыс пен әріптерді салыстыру

1


12

Буын үндестігі туралы түсінік

6.2.1 Буын үндестігін түсіндіру

1


13

Дыбыс үндестігі туралы түсінік

6.2.1 Дыбыс үндестігін түсіндіру

1


14

Мен өскенде кім болғым келеді

15

Дара күрделі сөз туралы түсінік

6.2.1 Дара және күрделі сөздерді ажырату

1


16

Біріккен сөздер

6.2.3 Біріккен сөздерді анықтау

1



3 тоқсан

1-2

Кісі аттарын білдіретін бірікке сөздер

6.3.1 Біріккен сөздерді дұрыс қолдану

2


3-4

Жер су және үй жануарларының атын білдіретін біріккен сөздер

6.3.1 Біріккен сөздерді дұрыс қолдану

2


5

Түбірлес сөздер

6.1.3.2 Түбірлес сөздің мағынасы

1


6

Бір – бірден тараған сөздер

6.1.3.2 Бөлшектенген сөздерден құрылымын түсіну

1


7.8,

Қосымшалардың емлесі

6.3.1. Сөздерге қосымша жалғау емле ережелерін сақтау

2


9

Нәтиже сабақ

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1


10

Бақылау диктанты

6.2.1 Материалды қалай менгергенін бақылау

1



Ұлттық отбасылық құндылықтар

11.12

Зат есім. Негізгі зат есім

6.3.1 Зат есімнің қолданысын түсіну

2


13

Туынды зат есім

6.3.1 Туынды зат есімді түсіндіру

1


16

Туынды зат есім жасайтын жұрнақтар

6.3.1 Туынды зат есім қосымша жұрнақтар қосу арқылы құру

2


17

Септік жалғаулар емлесі

6.3.1 Септіктерін ажырату емле ережесін сақтау

1


18

Атау,Ілік септіктері

6.3.1 Атау және ілік септіктерін ажырату

2


19

Барыс септігі

6.3.1 Барыс септігін түсіндіру

1


20

Табыс жатыс септіктері

6.3.1 Жатыс септігін түсіндіру

1


21

Шығыс, көмектес септіктері

6.3.1 Атау және ілік септіктерін ажырату

1



4 тоқсан




Біз спортты таңдаймыз

1

Сын есім туралы түсінік

6.4.1 Сын есім туралы түсіндіру

2


2

Жай шырай

6.4.2 Жай шырайды білу

1


3

Салыстырмалы шырай

6.4.3 Салыстырмалы шырайды түсіну

1


4

Негізгі және туынды есім

6.4.4. Негізгі және туынды есімді ажырата білу

2


5

Мерекелер

6

Етістік туралы түсінік

6.4.2 Естістіктердің түрін анықтау

1


7

Етістіктің жекеше және көпше түрлері

6.4.1.2 Етістіктің жекеше және көпше түрлерін ажырата білу

1


8

Есімдік туралы түсінік

6.4.2 Есімдіктерді сөйлемде қолдану және есімдік туралы түсіндіру

1



Жазғы демалыс

10

Тұрлаусыз мүшелер

6.4.1 Тұрлаусыз мүшелерді анықтау

1


11

Сөйлемнің дара және күрделі түрлері

6.4.2 Сөйлемнің дара және күрделі түрлерін ажырату

2


12

Сөйдемдерді сөйлем мүшелеріне талдау

6.4.3. Сөйлем мүшелерін ажырату және талдау

1



Байланыстырып сөйлеу

13

Әңгіме құрастыру

6.4.1.7 Оқиғаның негізгі мазмүнын сақтай отырып әңгіме құрастыру

1


14

Суретпен жұмыс

6.4.1.8 Сурет мазмүнын түсініп, оның негізі идеясын анықтау

1


15

Бақылау диктанты

6.4.1.9

1





Түсінік хат


Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-10 сыныптары үшін «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

2. Оқу пәнінің мақсаты – білім алушылардың тілдік базасын кеңейту, сөйлеу тілінің дамуындағы кемістіктердің орнын толтыру; грамматикалық және орфографиялық материалдарды практикалық түрде меңгеру; сөйлеу тілін қарым-қатынас құралы ретінде, танымдық әрекетті түзету және мектептен кейін бейімделуін жеңілдету әдісі ретінде қалыптастыру.

3. Негізгі оқыту міндеттері:

1) грамматика бойынша толыққанды білім жүйесін беру;

2) білім алушылардың танымдық әрекетіндегі кемістіктерінің орнын толтыруға ықпал ету, жағымды эмоционалды-еріктік және тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру;

3) білім алушылардың сөйлеу тілін дамыту;

4) сөздік қорын байыту және қолданатын грамматикалық құралдар аясын кеңейту;

5) сөз байлығын дамыту, жетілдіру;

6) сұрақтарға жауап беріп, диалог жүргізу;

7) ауызша және жазбаша байланыстырып сөйлеу тілін қолдануға үйрету;

8) білім алушылардың деңгейіне сәйкес мәтінді дұрыс және саналы оқуға үйрету;

9) тілдің дыбыстық құрамы, грамматика бойынша қарапайым мәліметтер емле ережелері негізінде сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру;

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына 72-қосымша

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!