«Құсмұрын кенті әкімінің
аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Қарлығаш» Құсмұрын балабақшасы»
МКҚК
Мектепалды даярлық «Жұлдыз»
тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі.
Өткізу күні: 12.11. 2020
ж.
Тәрбиеші: Сальменова
А.Х
Білім беру
саласы: Денсаулық «Дене
шынықтыру»
Өтпелі
тақырып: «Қазақстанның жыл
құстары»
Мақсаты:
Тәрбиелеу: Балаларды шыдамдылыққа
тәрбиелеу.
Дамытушылық: Тізеден бүгілген аяқты жоғары
көтеріп жүру, шашырап жүгіру. Алға қарай жылжу арқылы оң және сол
аяқтарын кезектестіріп секіру.
Оқыту: Гимнастикалық орындықтың
үстінен еңбектеу.
Ресурстармен қамтамасыз ету:
Гимнастикалық орындық, сылдырмақ, кегли, дем алуға арналған
құрал, музыка.
Билингвалдық компоненті: Сәлеметсіздер ме-
здравствуйте, табиғат аясы- природа.
Сөздік
жұмыс: Тізені бүгіп,
отырып
жүру, ұшыру.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
барысы:
1.
Ұйымдастырушылық кезең.
Балаларды шаттық шеңберге
тұрғызу.
Армысың алтын
күн.
Армысың көк
аспан.
Армысың жан
досым.
Жылуына, жылу
қос.
Міне менің
қолым.
Келген қонақтармен
амандасу.
Балалар біз бүгін сендермен
табиғат аясына барамыз.
2. Негізгі
бөлімі:
Жалпы дамыту
жаттығулары:
Біз сендермен таза ауада
жаттығу жасайтын боламыз.
Шеңберде жүру,
жүгіру.
Балаларды екі қатарға
тұрғызу.
- Қол
белде, басты оңға, солға иілу, 5-6 рет
- қолды
алға қарай тербету, 5-6 рет
- алға
қарай жүзу, 5-6 рет
- артқа
қарай жүзу, 5-6 рет
- оңға
иілу, 5-6 рет
- солға
иілу. 5-6 рет.
Дем
алу жаттығуы:
Мұрнымен
дем алу, ауызбен шығару. 3 рет
Балалар
біз сендермен өзіміздің серуенімізді
жалғастырамыз.
Балаларды
шеңбермен жүргізіп, бір қатарға тұрғызу.
Негізгі
жаттығулар: / 2 рет
орындайды./
Балалар сендердің
алдарыңда бірнеше жолдар бар, бұл құстардың жүретін жолдары. Егер
біз осы жолдармен жүретін болсақ, біз де құстар сияқты қимылдар
жасауымыз керек.
Дайынсыңдар
ма?
/Балалар тізелерін
жоғары көтеріп гимнастикалық таяқтардан атап өтеді, балалардың
орындау техникасын бақылау./
/Балалар
кедергілердің арасынан балпандап өтеді, қолдарын тізеге
қойып/
/қолдарына
трубочканы алып жоғары қарай үрлейді, трубочкаға қонған құсты суға
қарай ұшыру/
Кедергілердің
арасынан өтіп, гимнастикалық орындықтың үстінен еңбектеп
өту.
Қимылды
ойын: «Кім қалай
жүреді?»
Мақсаты: Балаларды ептілікке,
шапшаңдыққа, ұжымдыққа, байқампаздыққа
тәрбиелеу.
Ойын
шарты: Ойын жүргізуші, балаларға
қарама- қарсы тұрады, тәрбиеші балаларға жануарлар мен құстарды
бір- бірден айтыа тұрады, айтылған жануардың немесе құстың
жүрісімен балалар жүріп, жүргізушіге дейін жету қажет, ойын
барысыңда жүргізуші белгі көрсетеді, қызыл түсте балалар тоқтайды,
жасыл түсте балалар жүреді. Жүргізушіге бірінші болып жеткен бала ,
оның орын басады.
-
Бақа,
-
Қоян,
-
Тасбақа,
-
Балық,
-
Пингвин,
-
Аю,
-
Қарлығаш
Табиғат аясынан
топқа оралу. Жүреміз шеңберге
тұрамыз
Дем алу
жаттығуы:
Мұрынға дем алау,
дем шығаруда
«А»,
«У»,
«О» дыбыстарын айтып
дем шығару.
Қорытынды:
Қандай
ұйымдастырылған оқу қызметі болды?
Қандай
жаттығу жасадық?
Сендерге
бүгінгі қимылды ойындар ұнады ма?
Не үшін
жаттығулар орындау қажет?
Өте
жақсы, сендер бүгінгі жаттығуларды өте жақсы орындадаңдар,
жарайсыңдар.
Тексерілді: