Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5 «а» сыныптарының математика пәні
бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
2024 - 2025 оқу жылы
Мақсаты: Оқушыларды әдеби мәдениетке баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз, ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
1 |
І жарты жылдық
|
|
|
Қыркүйек
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қазан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қараша
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Желтоқсан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
Пән мұғалімі: Эрешова Мехрижамал
8 «а», «ә» сыныптарының алгебра пәні
бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
2024 - 2025 оқу жылы
Мақсаты: Оқушыларды әдеби мәдениетке баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз, ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
1 |
І жарты жылдық
|
|
|
Қыркүйек
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қазан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қараша
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Желтоқсан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
Пән мұғалімі: Эрешова Мехрижамал
9 «а» сыныбының алгебра пәні
бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары
2024 - 2025 оқу жылы
Мақсаты: Оқушыларды әдеби мәдениетке баули отырып, мәтін жайлы, рухани дүниесін байыту, мәтінді талдауға, негізгі ойды табуға, ой қорытындысын табуға, ізденісіміз, ұлтжанды дара тұлға тәрбиелеу.
қ\с |
Оқу жылы |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
1 |
І жарты жылдық
|
|
|
Қыркүйек
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қазан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Қараша
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
|||
қ\с |
Оқушының аты - жөні |
Жеке жұмыс жүргізудің тақырыптары |
Мерзімі |
|
1 |
|
|
Желтоқсан
|
|
2 |
|
|||
3 |
|
|||
4 |
|
|||
5 |
|
|||
6 |
|
|||
7 |
|
Пән мұғалімі: Эрешова Мехрижамал
Үйге тапсырма беруде қиындық туғызатын тапсырмаларға қайталау жұмыстарын орындау арқылы дағдыларын қалыптастыру
Мүмкін болған кемшіліктер бойынша үй тапсырмаларын орындауға жұмыс беру
Үй тапсырмаларын орындау ережелерімен таныстыру, ереженің орындалуын қадағалау
Оқушыларға қиындықтар туғызбас үшін үй тапсыр -масын беруде басқа да пән мұғалімдерімен байланыс жасау
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау
жоспары
Сабақ үстінде үлгермеуші оқушыларға көмек беру.
Оқушылардың дайындығын бақылау |
Сабақ сұрада оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру |
Оқушылардан сабақ сұрауда тақтада көбірек жұмыс істеуге жағдай жасау. |
|
Сұраққа жауап беруде мүмкін болатын жауаптарын ұсыну . |
|
Сабақ барысында тақырыптық көрнекі құралдарды пайдалану.
|
|
Оқушыны бағалауда мақтау, мадақтау сөздер арқылы ынта ықыласын арттыру. |
|
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
|
Тақырыпты меңгертуге қызығушылығын арттыру.
|
Сабақ түсіндіру барысында үлгермеуші оқушыларға сұрақтар қою арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау.
|
|
Үлгермеуші оқушыларды қандайда бір приборлар жасауда және тәжірибе өткізуде көмекші ретінде іске тарту.
|
|
Үздік оқушылардың айтқан түсіндірмелеріне үлгермеушілердің өз пікірін білдіруге және нәтиже шығаруға жағдай туғызу.
|
Математика пәнінен үлгермеуші оқушылар туралы мәлімет
Сыныбы: 5 «а»
№ |
Аты-жөні |
Сыныбы |
Мекен-жайы |
Телефоны |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Алгебра пәнінен үлгермеуші оқушылар туралы мәлімет
Сыныбы: 8 «а» «ә»
№ |
Аты-жөні |
Сыныбы |
Мекен-жайы |
Телефоны |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Алгебра пәнінен үлгермеуші оқушылар туралы мәлімет
Сыныбы: 9 «а»
№ |
Аты-жөні |
Сыныбы |
Мекен-жайы |
Телефоны |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
Үлгермеуші оқушылармен жұмыс жасау барысы:
-
Әрбір тақырыпты жан-жақты дамыта оқыту.
-
Оқушы бойында қызығұшылығын ояту және қалыптастыру.
-
Оқушымен жеке жұмыс жасау.
-
Үй тапсырмаларының арнайы дайындалуы.
-
Ата-аналармен байланысты күшейту.
-
Үлгермеуші оқушылардың жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының ықпал етуіне жағдай жасау.
Үлгермеуші оқушымен жұмыс жасайтын мұғалімге жаднама:
-
Оқушының аты-жөні;
-
Сыныбы;
-
Қай пәндерден үлгермейді;
-
Оқушының тәртібі;
-
Үлгермеушіні себептері;
-
Оқушымен қандай жұмыстар жүргізіледі;
-
Жұмыс уақытының ұзақтығы;
Сауалнама толтыру үшін бірнеше минут уақытыңызды бөлуіңізді сұраймын!
Егер «ИЯ» деген жауапты белгілесеңіз, мысалдар келтіріп кетіңіз!
-
Менің баламның сөздік қоры аз, өз ойын еркін түрде жеткізе алмайды.
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
-
Менің балам үй жұмысын орындағанда қиналады
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
-
Балам құмарлана есеп шығарғысы келмейді
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
-
Балаңыздың аса қызығушылық танытатын хоббиін атаңыз
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
-
Балаңыздың мектепке қарым-қатынасы қандай?
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
-
Үйдегі болатын кейбір жағдайлар балаңыздың оқуна кедергі жасай ма?
Ия____________________________________________________________
Жоқ __________________________________________________________
Қабілеті төмен оқушының жеке паспорты
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
Қабілеті төмен оқушының жеке паспорты
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
Қабілеті төмен оқушының жеке паспорты
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
Қабілеті төмен оқушының жеке паспорты
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|
№ |
Параметрлер |
|
1 |
Оқушының аты-жөні: |
|
2 |
Сыныбы: |
|
3 |
Туған күні, айы, жылы: |
|
4 |
Отбасындағы адам саны: |
|
5 |
Отбасындағы баланың нешіншісі? |
|
6 |
Болашақтағы мамандығы: |
|
7 |
Қабілеті: |
|
8 |
Ерекшелігі: |
|
9 |
Жағымсыз қасиеті: |
|
10 |
Темперамент түрі |
|