|
Күні: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Соқыртеке |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым ...» - мен таныстыру және үйрету |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа ойынды меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп ойнауына қарай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, басқаға үйретуге үйренеді Кейбірі: Үйренген ойындарын өмірде қолдана алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Ойынды дұрыс қайталай алады. Нақты ойын ережесін айту арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дене шынықтыру,әдебиет сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Тақырыпқа
кіріспе.СОҚЫРТЕКЕ -
ОЙЫНЫ |
Шаттық шебері Видео ролик |
|||
|
|
Ой өріс - Балалар, сендер қазақтың ұлттық ойындары
туралы білесіңдер
ме? - Жарайсыңдар, балалар! Ұлттық ойынның
түрлерін көп біледі екенсіңдер. Ал сол ойындарды ойнап білеміз
бе? |
Таныстырылым |
|||
|
Қорытынды |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайлик тер |
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық ойындардың бірі - Соқыртеке
Ұлттық ойындардың бірі - Соқыртеке
|
Күні: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Соқыртеке |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту Басқа тілдерді, оның ішінде қазақ тілін үйренудің маңыздылығын балаларға түсіндіру Танысу кезінде қолданылатын дара танысу формасы «Менің атым ...» - мен таныстыру және үйрету |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа ойынды меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп ойнауына қарай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, басқаға үйретуге үйренеді Кейбірі: Үйренген ойындарын өмірде қолдана алады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Ойынды дұрыс қайталай алады. Нақты ойын ережесін айту арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дене шынықтыру,әдебиет сабағы |
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. . |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Тақырыпқа
кіріспе.СОҚЫРТЕКЕ -
ОЙЫНЫ |
Шаттық шебері Видео ролик |
|||
|
|
Ой өріс - Балалар, сендер қазақтың ұлттық ойындары
туралы білесіңдер
ме? - Жарайсыңдар, балалар! Ұлттық ойынның
түрлерін көп біледі екенсіңдер. Ал сол ойындарды ойнап білеміз
бе? |
Таныстырылым |
|||
|
Қорытынды |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайлик тер |
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
шағым қалдыра аласыз














