КММ № 26 Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
12.Ұлы дала табиғаты |
|
|
Педагогтіңаты-жөні |
Конкараева РК |
|
|
Күні: |
22.04.2022 |
|
|
Сынып: 5 «В» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
ӘНШІ ҚҰМ |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары. |
5.2.1.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру -Барлық оқушылар: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады. -Көптеген оқушылар: сөйлем және оның тыныс белгілері жайындағы алған ұғымдарын тиянақтайды. -Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре біледі. |
|
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі.1 мин |
Кіріспе. Амандасу |
сәлемдесу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық дайындық 3 мин |
«Жүректен жүрекке» тренингі. (бүгінгі сабақта бір-біріне тілек айтады) Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату. |
Шеңберге тұрып, тілектерін білдіреді |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Смайликтердің түсі бойынша топқа бөлемін |
Сары, жасыл түсті смайликтерді кезекпен алады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Лексикалық минут2 мин |
-Қазір қай сабақ?-Апта күндерін ата? -Қазір қай мезгіл? Көктем айларын ата! |
Балалар қойылған сұраққа жауап береді |
Қолпаштау сөздер |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Миға шабуыл |
1-топқа ребус беремін 2-топқа ыдысқа салынған құм,әншінің суреті бойынша ойланады |
Әр топ ойланып ,сабақтың тақырыбын айтады |
«Бас бармақ»
әдісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Допты қағып ал» ойны тәсілімен үй тапсырмасын пысықтап алу. Сұрақтарға жауап 1.«Алтынемел» ұлттық саябағы қашан құрылған? 2.Саябақ қай жерде орналасқан? 3.Саябақтың көлемі қанша жерді алып жатыр? 4.Оның құрамына қандай таулар кіреді? 5.Саябақ неге бай? 6.Саябақта өсімдіктердің қанша түрі өседі? |
Әр қатысқан оқушыға 1 балл Оқушылар допты қағып алып сұрақтарға жауап береді. |
Әр топқа бағалау парақшасы беріледі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сөздер |
Сырнай –музыкалық аспап Төбе-холм Желсіз-безветренный Жаңбырлы-дождливый Құбылыс-явление Биіктік-высота Шақырым-километр Жолаушылар-путник «Қарлы кесек әдісі»: Сөз- сөз тіркесі- сөйлем Мысалы: Маған желсіз ауа райы ұнайды. Жаңбырлы күні далада жұмыс істеу мүмкін емес. Біз досымызбен табиғат құбылыстарын зерттедік. Алыстан бір төбе көрінеді Мектеп менің үйімнен екі шақырым жерде орналасқан. Нұр- Сұлтанда биік ғимараттар өте көп. Жанардың әпкесі сырнайда жақсы ойнайды. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Видео тамашалау |
Бейнежазба не туралы? |
Оқушылар жауап береді |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма |
108 бет, 2-тапсырма Мәтінді оқу 1-топ сұрақтарға жауап береді
2-топ есеп шығарады ( Берілген есепті шығарып, шыққан санның нені білдіретінін айтыңдар
|
Дескриптор
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма |
1-топ «Шашыраған сөздер» тәсілі арқылы тақырыпқа қатысты берілген сөйлемнің сөздерінің орны ауысып кеткен. Сол сөздерді орындарына дұрыс қойып, сөйлем құрайды. (Жібек жолының бойында орналасқан «Әнші құмның» даусын есту үшін жолаушылар алыс алыс жерлерден әдейі келеді) 2-топ
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма |
Әр топқа Жағдаят беріледі. Бірлесіп оқып, жағдаяттан шығу жолын көрсетесіңдер
1-топ құмды төбеге жолға шығып, жолда машинаның дөңгелегі құмға батып қалады. Берілген тапсырманы дұрыс орындап берсе машина құмнан шығады
2-топ құмды төбеге келе жатып, шөлдеп су ішкісі келіп құмыра тауып алады. «Құмыраның ішіндегі тапсырманы орындасаңдар су болады»- деген жазуы бар хат тауып алады. Сөзжумбақты шеш. 4-тапсырма 109 бет
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды |
Сабақ барысында қандай жұмыстар атқардық? |
|
Қолпаштау сөздері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия. |
Тақтада «Жетістік баспалдағы» ілініп тұрады.Алдарыңдағы стикерге бүгінгі сабақта қандай жетістіктерге жеттіңдер жазып жапсыруларыңды сұраймын. |
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кабылов Айбек СагатбековичШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ұлы дала табиғаты. ӘНШІ ҚҰМ.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ұлы дала табиғаты. ӘНШІ ҚҰМ.Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады.
-Көптеген оқушылар: сөйлем және оның тыныс белгілері жайындағы алған ұғымдарын тиянақтайды.
-Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы КММ № 26 Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Сабақтыңбарысы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















