Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КММ № 26 Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    12.Ұлы дала табиғаты

    Педагогтіңаты-жөні

    Конкараева РК

    Күні:

    22.04.2022

    Сынып: 5 «В»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы

    ӘНШІ ҚҰМ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары.

    5.2.1.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

    -Барлық оқушылар: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады.

    -Көптеген оқушылар: сөйлем және оның тыныс белгілері жайындағы алған ұғымдарын тиянақтайды.

    -Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

    Сабақтың мақсаты

    Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре біледі.

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі.1 мин

    Кіріспе. Амандасу


    сәлемдесу



    Психологиялық дайындық

    3 мин

    «Жүректен жүрекке» тренингі. (бүгінгі сабақта бір-біріне тілек айтады)

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.

    Шеңберге тұрып, тілектерін білдіреді



    Топқа бөлу

    Смайликтердің түсі бойынша топқа бөлемін

    Сары, жасыл түсті смайликтерді кезекпен алады.



    Лексикалық минут2 мин

    -Қазір қай сабақ?-Апта күндерін ата?

    -Қазір қай мезгіл? Көктем айларын ата!

    Балалар қойылған сұраққа жауап береді

    Қолпаштау сөздер


    Миға шабуыл

    1-топқа ребус беремін

    2-топқа ыдысқа салынған құм,әншінің суреті бойынша ойланады


    Әр топ ойланып ,сабақтың тақырыбын айтады

    «Бас бармақ» әдісі


    Үй тапсырмасын тексеру

    «Допты қағып ал» ойны тәсілімен үй тапсырмасын пысықтап алу.

    Сұрақтарға жауап

    1.«Алтынемел» ұлттық саябағы қашан құрылған?

    2.Саябақ қай жерде орналасқан?

    3.Саябақтың көлемі қанша жерді алып жатыр?

    4.Оның құрамына қандай таулар кіреді?

    5.Саябақ неге бай?

    6.Саябақта өсімдіктердің қанша түрі өседі?


    Әр қатысқан оқушыға 1 балл

    Оқушылар допты қағып алып сұрақтарға жауап береді.

    Әр топқа бағалау парақшасы беріледі.


    Жаңа сөздер

    Сырнай –музыкалық аспап

    Төбе-холм

    Желсіз-безветренный

    Жаңбырлы-дождливый

    Құбылыс-явление

    Биіктік-высота

    Шақырым-километр

    Жолаушылар-путник

    «Қарлы кесек әдісі»: Сөз- сөз тіркесі- сөйлем

    Мысалы:

    Маған желсіз ауа райы ұнайды.

    Жаңбырлы күні далада жұмыс істеу мүмкін емес.

    Біз досымызбен табиғат құбылыстарын зерттедік.

    Алыстан бір төбе көрінеді

    Мектеп менің үйімнен екі шақырым жерде орналасқан.

    Нұр- Сұлтанда биік ғимараттар өте көп.

    Жанардың әпкесі сырнайда жақсы ойнайды.


    • Сөздік сөздерді оқып, қайталап, сөздерден сөзтіркесі мен сөйлем құрастырады.Сөздік дәптерге жазады



    Видео тамашалау

    Бейнежазба не туралы?


    Оқушылар жауап береді



    Тапсырма

    108 бет, 2-тапсырма Мәтінді оқу

    1-топ сұрақтарға жауап береді

    1. (Әнші құм қайда орналасқан?

    2. Құмды төбе неге «Әнші құм» атанған?

    3. «Әнші құмның дауысын» адамдар неге ұқсатады?)

    2-топ есеп шығарады

    ( Берілген есепті шығарып, шыққан санның нені білдіретінін айтыңдар

    1. 100+50 тең

    2. 10-2 тең

    3. 9-6 тең )


    Дескриптор

    • Мәтінді мұқият оқып,түсінеді

    • Сұрақтарға лайықты жауап береді



    • Есептерді шығарып, қазақ тілінде толық айтып береді






    Тапсырма

    1-топ

    «Шашыраған сөздер» тәсілі арқылы тақырыпқа қатысты берілген сөйлемнің сөздерінің орны ауысып кеткен. Сол сөздерді орындарына дұрыс қойып, сөйлем құрайды.

    (Жібек жолының бойында орналасқан «Әнші құмның» даусын есту үшін жолаушылар алыс алыс жерлерден әдейі келеді)



    2-топ

    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес












    • -Сөздерді орындарына қойып, сөйлемді дұрыс құрайды.






    • -Берілген ақпараттың дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды



    Тапсырма

    Әр топқа Жағдаят беріледі. Бірлесіп оқып, жағдаяттан шығу жолын көрсетесіңдер


    1-топ құмды төбеге жолға шығып, жолда машинаның дөңгелегі құмға батып қалады.

    Берілген тапсырманы дұрыс орындап берсе машина құмнан шығады


    2-топ құмды төбеге келе жатып, шөлдеп су ішкісі келіп құмыра тауып алады. «Құмыраның ішіндегі тапсырманы орындасаңдар су болады»- деген жазуы бар хат тауып алады.

    Сөзжумбақты шеш. 4-тапсырма 109 бет





    • -Қажетті сөздерді орындарына қояды.












    • -Құмыраның ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.



    Тапсырма





    Қорытынды

    Сабақ барысында қандай жұмыстар атқардық?


    Қолпаштау сөздері


    Рефлексия.

    Тақтада «Жетістік баспалдағы» ілініп тұрады.Алдарыңдағы стикерге бүгінгі сабақта қандай жетістіктерге жеттіңдер жазып жапсыруларыңды сұраймын.

    • Оқушылар стикерлерге жетістіктерін жазып тақтаға жапсырады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кабылов Айбек Сагатбекович
    01 Маусым 2022
    510
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ұлы дала табиғаты. ӘНШІ ҚҰМ.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ұлы дала табиғаты. ӘНШІ ҚҰМ.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады. -Көптеген оқушылар: сөйлем және оның тыныс белгілері жайындағы алған ұғымдарын тиянақтайды. -Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КММ № 26 Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    12.Ұлы дала табиғаты

    Педагогтіңаты-жөні

    Конкараева РК

    Күні:

    22.04.2022

    Сынып: 5 «В»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтыңтақырыбы

    ӘНШІ ҚҰМ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары.

    5.2.1.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

    -Барлық оқушылар: Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтай алады.

    -Көптеген оқушылар: сөйлем және оның тыныс белгілері жайындағы алған ұғымдарын тиянақтайды.

    -Кейбір оқушылар: күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сұхбаттасының сөзін тыңдап, диалогке қатысады сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

    Сабақтың мақсаты

    Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіре біледі.

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі.1 мин

    Кіріспе. Амандасу


    сәлемдесу



    Психологиялық дайындық

    3 мин

    «Жүректен жүрекке» тренингі. (бүгінгі сабақта бір-біріне тілек айтады)

    Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.

    Шеңберге тұрып, тілектерін білдіреді



    Топқа бөлу

    Смайликтердің түсі бойынша топқа бөлемін

    Сары, жасыл түсті смайликтерді кезекпен алады.



    Лексикалық минут2 мин

    -Қазір қай сабақ?-Апта күндерін ата?

    -Қазір қай мезгіл? Көктем айларын ата!

    Балалар қойылған сұраққа жауап береді

    Қолпаштау сөздер


    Миға шабуыл

    1-топқа ребус беремін

    2-топқа ыдысқа салынған құм,әншінің суреті бойынша ойланады


    Әр топ ойланып ,сабақтың тақырыбын айтады

    «Бас бармақ» әдісі


    Үй тапсырмасын тексеру

    «Допты қағып ал» ойны тәсілімен үй тапсырмасын пысықтап алу.

    Сұрақтарға жауап

    1.«Алтынемел» ұлттық саябағы қашан құрылған?

    2.Саябақ қай жерде орналасқан?

    3.Саябақтың көлемі қанша жерді алып жатыр?

    4.Оның құрамына қандай таулар кіреді?

    5.Саябақ неге бай?

    6.Саябақта өсімдіктердің қанша түрі өседі?


    Әр қатысқан оқушыға 1 балл

    Оқушылар допты қағып алып сұрақтарға жауап береді.

    Әр топқа бағалау парақшасы беріледі.


    Жаңа сөздер

    Сырнай –музыкалық аспап

    Төбе-холм

    Желсіз-безветренный

    Жаңбырлы-дождливый

    Құбылыс-явление

    Биіктік-высота

    Шақырым-километр

    Жолаушылар-путник

    «Қарлы кесек әдісі»: Сөз- сөз тіркесі- сөйлем

    Мысалы:

    Маған желсіз ауа райы ұнайды.

    Жаңбырлы күні далада жұмыс істеу мүмкін емес.

    Біз досымызбен табиғат құбылыстарын зерттедік.

    Алыстан бір төбе көрінеді

    Мектеп менің үйімнен екі шақырым жерде орналасқан.

    Нұр- Сұлтанда биік ғимараттар өте көп.

    Жанардың әпкесі сырнайда жақсы ойнайды.


    • Сөздік сөздерді оқып, қайталап, сөздерден сөзтіркесі мен сөйлем құрастырады.Сөздік дәптерге жазады



    Видео тамашалау

    Бейнежазба не туралы?


    Оқушылар жауап береді



    Тапсырма

    108 бет, 2-тапсырма Мәтінді оқу

    1-топ сұрақтарға жауап береді

    1. (Әнші құм қайда орналасқан?

    2. Құмды төбе неге «Әнші құм» атанған?

    3. «Әнші құмның дауысын» адамдар неге ұқсатады?)

    2-топ есеп шығарады

    ( Берілген есепті шығарып, шыққан санның нені білдіретінін айтыңдар

    1. 100+50 тең

    2. 10-2 тең

    3. 9-6 тең )


    Дескриптор

    • Мәтінді мұқият оқып,түсінеді

    • Сұрақтарға лайықты жауап береді



    • Есептерді шығарып, қазақ тілінде толық айтып береді






    Тапсырма

    1-топ

    «Шашыраған сөздер» тәсілі арқылы тақырыпқа қатысты берілген сөйлемнің сөздерінің орны ауысып кеткен. Сол сөздерді орындарына дұрыс қойып, сөйлем құрайды.

    (Жібек жолының бойында орналасқан «Әнші құмның» даусын есту үшін жолаушылар алыс алыс жерлерден әдейі келеді)



    2-топ

    Ақпарат

    Дұрыс

    Дұрыс емес












    • -Сөздерді орындарына қойып, сөйлемді дұрыс құрайды.






    • -Берілген ақпараттың дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды



    Тапсырма

    Әр топқа Жағдаят беріледі. Бірлесіп оқып, жағдаяттан шығу жолын көрсетесіңдер


    1-топ құмды төбеге жолға шығып, жолда машинаның дөңгелегі құмға батып қалады.

    Берілген тапсырманы дұрыс орындап берсе машина құмнан шығады


    2-топ құмды төбеге келе жатып, шөлдеп су ішкісі келіп құмыра тауып алады. «Құмыраның ішіндегі тапсырманы орындасаңдар су болады»- деген жазуы бар хат тауып алады.

    Сөзжумбақты шеш. 4-тапсырма 109 бет





    • -Қажетті сөздерді орындарына қояды.












    • -Құмыраның ішіндегі сұрақтарға жауап беру арқылы сөзжұмбақты шешеді.



    Тапсырма





    Қорытынды

    Сабақ барысында қандай жұмыстар атқардық?


    Қолпаштау сөздері


    Рефлексия.

    Тақтада «Жетістік баспалдағы» ілініп тұрады.Алдарыңдағы стикерге бүгінгі сабақта қандай жетістіктерге жеттіңдер жазып жапсыруларыңды сұраймын.

    • Оқушылар стикерлерге жетістіктерін жазып тақтаға жапсырады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Барлық материалдар 5 сынып
    01.06.2022
    510
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кабылов Айбек Сагатбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации