«Ұлы Дала табиғаты» «Ақсу-Жабағалы қорығы» 5сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Ұлы Дала табиғаты» «Ақсу-Жабағалы қорығы» 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілі мен әдебиет пәні бойынша «Ұлы Дала табиғаты» бөлімі бойынша сабақ тақырыбы: «Ақсу-Жабағалы қорығы» .Сабақтың мақсаттары нақты қойылған, сондықтан сабақ мақсатыга жету оңай.Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.Көрікті жерлер, таудың етегінде, қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарлар (барыс), биік шыңдар, жазық жер, сарқырамалар Әр тапсырмадан соң кері байланыс жасап отыру арқылы оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергенін анықтап отыруға болады және қандай әдіс тәсілдер арқылы балаға қызықты және тез меңгеруге ықпал етуге тиімді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары



САБАҚ: «Ұлы Дала табиғаты»

«Ақсу-Жабағалы қорығы»


Мектеп: №1 гимназия


Күні:20.05.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Исахова Р.Қ.


СЫНЫП: 5 «А»

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар: 0


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

5.О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

5.А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.

5.Ж1.Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.


Сабақ мақсаттарыу

(Бағалау критерийі)


Барлық оқушылар орындай алады:

Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала біледі.

Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолданады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазады



Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша өз ойларын жеткізе алады. Қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады. Өмірмен байланыстырады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: көрікті, (таудың) етегінде, ұсынуымен,шың, жазық,аң аулаған, сарқырама, марапатталған, аспанмен таласады.


Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Көрікті жерлер, таудың етегінде, Т.Рысқұловтың ұсынуымен, биік шыңдар, жазық жер, аң аулаған, сарқырама бар, дипломмен марапатталған.





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?



Талқылауға арналған сұрақтар:


1. Қазақстанда неше қорық бар?


Не себепті қорық керек деп ойлайсыз?




ишара:




Алдыңғы оқу:

«Шайтанкөл-ғажайып көл»

Тақырыпқа сәйкес сұрақтарға жауап алу.


Жоспар



Құндылыққа баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият


Пәнаралық байланыс:

География , биология





Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Қалыптас-

тырушы бағалау

рушы бағалау

тырушы бағалау

Ресурстар



Басы





3 минут







5 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, түгендеу

алдыңғы оқумен байланыстыру

топқа бөлу (санау арқылы)

Жағымды ахуал орнату: «Жүректен жүрекке»

БББ кестесін балаларға тарату.



Ширату жаттығу:

«Болжау» әдісі бойынша тірек сөздер беріледі.

Көрікті жерлер, таудың етегінде, қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарлар (барыс), биік шыңдар, жазық жер, сарқырамалар.

1- тапсыра.

Критерий:

Ребусты шешіп, тақырыпты болжайды

1.Миға шабуыл– «Ребус шешу» арқылы, тақырыпты ашады,алдыңғы сабақпен байланыстырады.

,,,,,,,,

, ,,,,,


,,,

,, ,,

,,,


Дескриптор:

- ребусты шешеді;

- суреттер арқылы тірек сөздерді табады;

- ребустың шешуі арқылы тақырыпты болжайды


Кері байланыс:

Не қиын болды?

Ребусты шешу оңай болды ма?






















Мұғалім мадақтау әдісі арқылы бағалайды.




-жарайысың!

- ребустың шешеімін дұрыс таба білдің!

-Жауабыңа ризамын!











Ребус жұмбағы





Ортасы



10 минут











Жұппен жұмыс

















10минут

Жұптық

жұмыс



































10 минут
















7 минут

2-тапсырма.

Топтық жұмыс

«Үнсіз оқу» стратегиясы бойынша балалар мәтінді оқып шығады. Тақырыптағы мәліметтерді іріктейді, жинақтайды. Қосымша ақпарат көздерінен тапқан мәліметтері бойынша, БББ- ның білемін бағанасына жазады.

БББ кестесін толтырады.

Критерийі:

1.Тақырыпқа байланысты мәліметтерді іріктейді.

2.БББ әдісі арқылы іріктелген ақпараттарды жинақтайды.


Білемін

Білдім

Білгім келеді





Дескриптор:

-Мәтіндегі бұрыннан білетін ақпараттарды «білемін» бағанына толтырады.

-Мәтінді оқу арқылы білген ақпараттарын «білдім» бағанына жазады.

-Мәтіндегі ақпараттардан нені білгісі келетінін «білгім келеді»

бағанына жазады.

Кері байланыс:

Тақырыпқа байланысты мәліметтерді іріктеуде қиындық туды ма?

Осы тапсырманы орындау барысында өзіңе қосымша не білдің?


3- тапсырма.

«Сөздік гол» әдісін пайдалана отырып, кем дегенде 3 синонимі бар мәтін құрайды.

Критерий :

  • 1.Қосымша ақпарапт көздерінен тапқан мәліметтерін қатыстыра ауызша әңгіме құрайды.

  • 2.Үйренген жаңа сөздерді синоним, антоним, омонимдерімен қатар ойын жеткізуде қолданады.

  • Тапсырма:

  • Сіз-Қазақстанның көрікті жерлерін аралаған саяхатшысыз. Саяхат барысында көрген жерлеріңіздің табиғаты туралы жұбыңызға әңгімелеңіз.Әңгіме мазмұнында жаңа сөздерді, синонимді, антонимді, омонимді қолданыңыз.(4-6 сөйлем)

  • Дескриптор:

  • -Жұбына Қазақстанның көрікті жерлері туралы әңгімелейді.

-Әңгіме мазмұнында кем дегенде 3 сөзді синонимді, антонимді, омонимді қатар қолданады.


Кері байланыс:

- Ауызша әңгіме құруда не қиын болды?

-қандай сөздердің синоним, антоним, омонимдерін таптыңыз, қолдандыңыз.

-Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің?




4-тапсырма.

Критерийі:

1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазады

2.Хат,хабарлама, хабарландыру жазудың талаптарын толық ескереді.


Тапсырма:

Жазғы демалыста танысқан шетелдік досыңызға еліміздің табиғатының сұлулығы туралы ақпарат беріп, келесі демалыс уақытын Қазақстанда өткізуге шақыру туралы хат жазады.(50-60сөз)


Дескриптор:

-Хаттың кіріспе бөлімінде амандық-саулық сұрасады;

- Негізгі бөлімде Қазақстанның табиғаты, көрікті жерлері, туралы жазады;

-Қорытынды бөлімде жазда демалуға шақыру туралы жазады.

-Хат соңында аты-жөнін және мерзімін көрсетеді.


Кері байланыс:

-Хат жазу арқылы, досыңызды Қазақстанның көрікті жерлерімен қызықтыра алдыңыз ба?

-Хат жазудың талаптарын сақтадыңыз ба?



Топар бір-бірін



« Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалап шығады.



























Жеке бағалау парағы арқылы бағаланады.















Мұғалім оқушыны жеке бағалауы.









«Допты жинау» әдісі арқылы бағалау.











«Әткеншек» әдісі арқылы бағалау


Ф.Ш. Оразбаева

Қазақ тілі мен әдебиеті

«Бәйшешек» оқулығы

5-сынып

2-бет

«Көкжиек- Горизонт»

2017ж

116-бет















БББ кестесі













Жеке бағалау парағы таратылады.

« Сөздік гол» ойынының мақсаты:

Тірек сөзді қатыстырып сөйлем құрастырыу.Сөйлем дайын болған кезде оқушы «Гол!» деп айқайлайды. Осылайша ойын жалғасып, бірінші болып 4 гол соққан жұп жеңіске жетеді.



















Дұрыс-бұрыс кестесі












Соңы

Кері байланыс:

«Пікірлер сызығы»әдісі бойынша кері байланыс жасау.

Рефлесия: «Sinkun» әдісі

1 Зат есім 1.Қорық

2 Сын есім 2. жасыл, үлкен

3 Етістік 3. қорғайды, күтеді, көбейтеді

4 сөзден тұрғатын сөйлем. 4. Табиғат байлықтарын

5)Синонимі қорғайтын орын.

5. Саябақ(Табиғат)








Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.







Қорытынды бағалау



Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:







Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:



2:

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі