Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Информатика
Сынып: 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Үнемді тұтыну
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ресурстарды үнемді пайдаланудың
маңыздылығын түсінуге үйрету. Суды, азықты, энергияны үнемдеу
жолдарын үйреніп, олардың тиімділігін бағалау.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар үнемді тұтынудың негізгі қағидаларын түсінеді.
2. Тақырыпқа қатысты қызықты тапсырмаларды орындап, өз пікірлерін
білдіреді.
3. Шығармашылық жұмыстар арқылы үнемділікке үлес қосу жолдарын
ұсынады.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
- Оқушыларды 3 топқа бөлу: «Су», «Азық», «Энергия».
- Сабақтың мақсатын түсіндіру.
Оқушылардың әрекеті:
- Белсенділік танытады, топтарға бөлінеді.
2. Тұсаукесер кезеңі (5 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Үнемділік туралы шағын бейнеролик көрсету.
- «Неге үнемді болу маңызды?» сұрағын қою.
Оқушылардың әрекеті:
- Бейнероликті көреді, сұраққа өз ойларын айтады.
3. Негізгі бөлім (25 минут)
Тапсырма 1: «Суды үнемдеу» (5 минут)
- Әр топ суды қалай үнемдеуге болатынын талқылап, 3 ұсыныс жазып
шығады.
- Ұсыныстарын сынып алдында таныстырады.
Тапсырма 2: «Азықты үнемдеу» (10 минут)
- Постер дайындау: «Азықты ысырап етпеудің жолдары».
- Постерге сурет салып, қысқаша ереже жазу.
Тапсырма 3: «Энергияны үнемдеу» (10 минут)
- Үйде немесе мектепте энергияны үнемдеудің 5 жолын табу.
- Әр топ өз идеяларын сахналық қойылым арқылы көрсетеді.
4. Қорытынды бөлім (7 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Әр топтың жұмысын бағалап, кері байланыс береді.
- Оқушылардың ұсыныстарын тыңдап, сабақтың негізгі идеясын
қорытындылайды.
Оқушылардың әрекеті:
- Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
- «Үнемділік – болашақ кепілі» тақырыбында 1 сөйлемнен тұжырым
жасайды.
Бағалау
1. Жұптық және топтық бағалау (бір-біріне кері байланыс беру).
2. Мұғалімнің бағалауы: топ жұмысына жалпы баға беру.
Үй тапсырмасы
«Үнемділік күнделігі» жүргізу: бір күнде қандай ресурстарды
үнемдегеніңді жазып кел.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үнемді тұтыну
Үнемді тұтыну
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Информатика
Сынып: 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Үнемді тұтыну
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ресурстарды үнемді пайдаланудың
маңыздылығын түсінуге үйрету. Суды, азықты, энергияны үнемдеу
жолдарын үйреніп, олардың тиімділігін бағалау.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар үнемді тұтынудың негізгі қағидаларын түсінеді.
2. Тақырыпқа қатысты қызықты тапсырмаларды орындап, өз пікірлерін
білдіреді.
3. Шығармашылық жұмыстар арқылы үнемділікке үлес қосу жолдарын
ұсынады.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
- Оқушыларды 3 топқа бөлу: «Су», «Азық», «Энергия».
- Сабақтың мақсатын түсіндіру.
Оқушылардың әрекеті:
- Белсенділік танытады, топтарға бөлінеді.
2. Тұсаукесер кезеңі (5 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Үнемділік туралы шағын бейнеролик көрсету.
- «Неге үнемді болу маңызды?» сұрағын қою.
Оқушылардың әрекеті:
- Бейнероликті көреді, сұраққа өз ойларын айтады.
3. Негізгі бөлім (25 минут)
Тапсырма 1: «Суды үнемдеу» (5 минут)
- Әр топ суды қалай үнемдеуге болатынын талқылап, 3 ұсыныс жазып
шығады.
- Ұсыныстарын сынып алдында таныстырады.
Тапсырма 2: «Азықты үнемдеу» (10 минут)
- Постер дайындау: «Азықты ысырап етпеудің жолдары».
- Постерге сурет салып, қысқаша ереже жазу.
Тапсырма 3: «Энергияны үнемдеу» (10 минут)
- Үйде немесе мектепте энергияны үнемдеудің 5 жолын табу.
- Әр топ өз идеяларын сахналық қойылым арқылы көрсетеді.
4. Қорытынды бөлім (7 минут)
Мұғалімнің әрекеті:
- Әр топтың жұмысын бағалап, кері байланыс береді.
- Оқушылардың ұсыныстарын тыңдап, сабақтың негізгі идеясын
қорытындылайды.
Оқушылардың әрекеті:
- Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
- «Үнемділік – болашақ кепілі» тақырыбында 1 сөйлемнен тұжырым
жасайды.
Бағалау
1. Жұптық және топтық бағалау (бір-біріне кері байланыс беру).
2. Мұғалімнің бағалауы: топ жұмысына жалпы баға беру.
Үй тапсырмасы
«Үнемділік күнделігі» жүргізу: бір күнде қандай ресурстарды
үнемдегеніңді жазып кел.
шағым қалдыра аласыз













