Материалдар / «Үңгірдегі сыр» бөлімі.

«Үңгірдегі сыр» бөлімі.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 10-сынып ЖМБ «Үңгірдегі сыр» бөлімі.
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Парасат пайымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Үңгірдегі сыр» бөлімі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

10.3.4.1 ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: «Үңгірдегі сыр» бөлімінің композициялық ерекшеліктерін талдау;

Көпшілігі: ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға сын жазу;

Кейбір оқушылар: ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, шығармаға әдеби сын жазу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. «Сөзді тап» ойыны. Ортаға бір оқушы шығып, бүгінгі тақырыпқа байланысты бірнеше сөзді дене қимылы арқылы көрсетеді. Қалған оқушылар сөзді табу арқылы сабақтың тақырыбын болжайды.

Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, өткен сабағымызды бір сәт еске түсіріп алу үшін мына суреттерге назар аударайық. Бұл жерде бірнеше сурет берілген. Сол суреттерге қарап, шығарманың мазмұнын еске түсірейік.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.





Оқушылар суреттер арқылы шығарманың мазмұнын еске түсіреді.


Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.





ҚБ










Сабақтың ортасы


ІІ. Мағынаны тану. Тапсырма. «Джигсо» әдісімен оқушылар «Үңгірдегі сыр» бөлімінің мазмұнымен танысады.

1-тапсырма. Бөлім мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

  • Үңгір ішінен жұпыны киініп шыққан кім және оның қолында қандай зат бар еді?

  • Жазушы әңгімеде екі ғалымды қалай бейнелеген?

  • Сәмен мен Қажытайдың Шайтантауға келудегі мақсатын қалай түсіндірді?

Дескрипторлар:

  • Бөлім мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

2-тапсырма. Оқушылар «Үңгірдегі сыр» бөлімінің негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды.

Дескрипторлар:

  • әңгіменің негізгі идеясын анықтайды;

  • сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды.

ҚБ

Әдеби сын жазу дегеніміз не?

3-тапсырма. «Үңгірдегі сыр» бөлімі бойынша ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, әдеби сын жазыңдар.

Дескриптор:

  • «Үңгірдегі сыр» бөлімі бойынша ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, әдеби сын жазады;

  • Берілген кестені негізге алады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

«Автор орындығы» әдісімен оқушылар ортаға шығып, әдеби-сын жұмыстарын оқиды.

Оқушылар «Джигсо» әдісімен оқушылар «Үңгірдегі сыр» бөлімінің мазмұнымен танысады.



Оқушылар бөлім мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бер








Оқушылар «Үңгірдегі сыр» бөлімінің негізгі идеясын, мақсатын анықтап, сюжеттік-композициялық құрылысына талдайды.







Әдеби сын туралы теориялық білім алады.



«Үңгірдегі сыр» бөлімі бойынша ғылыми еңбектерді негізге ала отырып, әдеби сын жазады.





















ҚБ













ҚБ

















ҚБ





Әдебиет теориясы


«Үңгірдегі сыр» бөлімі










Таратпа материалдары


















А3 парақтар, фломастер






















Соңы


Рефлексия«3-2-1»

Сабақтағы 3 маңызды ақпарат

2 қиындық тудырған мәселе

1 ұсыныс




























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі