Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Геометрия

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

    Колледж: «Болашақ» жоғары колледжі 

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдирахманова З.Б.

    Топ: ЕТ-9г-20

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 


    Сабақтың тақырыбы:


    Үш перпендикуляр туралы теорема


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1 Үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

     Барлығы: Үш перпендикуляр туралы теореманы меңгереді

    Басым бөлігі: Есеп шығаруда үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады

    Кейбіреуі: Есептер шығару барысында тиімді әдістерді қарастырады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    Үш перпендикуляр туралы теореманы есептер шығаруда қолданады


    Тілдік мақсаттар


    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    - жазықтықта көлбеудің табаны арқылы өтетін түзү; перпендикуляр қасиеттерін қолдана тұрып ...; түзү мен жазықтық перпендикулярлығының белгісі бойыншаа ...

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    көлбеу

    наклонная

    incline

    перпендикуляр

    перпендикуляр

    perpendicular

    проекция

    проекция

    projection

    үш перпендикуляр туралы теорема

    теорема о трех перпендикулярах

    three perpendicular theorem


    Құндылықтарды дарыту



    Топтық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, логикалық ойлау, елестету дағдылары қалыптасады; Достық, адамгершілік қасиеттері артады.

    Пәнаралық байланыс

    Сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Ақпаратты табу, қосымшаларды пайдалану арқылы АКТ-ны қолдану.

    Алдыңғы білім


    Жазықтыққа бір нүктеден түсірілген көлбеу және перпендикуляр


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы













    Сабақтың ортасы































































































































































































    Сабақтың соңы


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Бір-біріне жақсы тілектер айту.


    ІІ. Ширату. Білім алушыларды мозайка құрастыру арқылы топқа бөлу. Білім алушылар бірнеше бөлікке бөлінген әріптер қиындыларын құрастыру арқылы топ құрады. Құрастырылған сөз бойынша өз ойларын айтады.

    ПЕРПЕНДИКУЛЯР, КӨЛБЕУ, ПРОЕКЦИЯ


    ІІІ. Үй тапсырмасына шолу

    «Автор орындығы» әдісі арқылы әр топтан 1 оқушыны ортағы шығарып, отырғышқа отырғызып, басқа топ мүшелері өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауабын тыңдап, талқылайды. Дұрыс жауап смайликтермен бағаланады.

    IV. Өтілген материалды еске түсіру: (Топтық жұмыс).Миға шабуыл:

    1.Берілген суретте неше тікбұрышты үшбұрыш бар екенін анықта.

    .

    2. Берілген суреттен перпендикуляр түзулерді анықта

    3. Суреттегі түзулер .... перпендикуляр орналасқан ба?

    Себебін түсіндіріңіз.

    1.

    . . 2.

    3.

    ҚБ: «Қол шапалақтау»


    Мағынаны ашу. «Идеялар себеті» әдісі

    Білім алушылар себеттен таңдаған сұраққа жауаптары презентация түрінде орындайды, түсіндіріп береді, идеялар себетіне салады.

    №1 Үш перендикуляр туралы теорема

    №2 Кері теорема

    №3 мысал келтіріп, түсіндіру

    ҚБ: Дескрипторды негізге ала отырып, топтар 2 жұлдыз, 1 ұсыныс бойынша кері байланыс береді.


    Топтық жұмыс (Тапсырмалар орындау)

    Әр топтан шығып бір тапсырма таңдап алып, топпен орындайды. Бірінші үш тапсырманың деігейі бірдей.

    Тапсырма 1

    ABCD квадратының A төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. BC KB-ға перпендикуляр екенін дәлелде.


    ҚБ: Дeскриптoрды нeгізгe aлa oтырып, әр тoп пoстeрлeрін қoрғaйды. Oқушылaр «Бaсбaрмaқ» әдісі бoйыншa кeрі бaйлaныс бeрeді.


    Тапсырма 2

    ABCD квадратының B төбесінен оның жазықтығына қатысты BM перпендикуляры тұрғызылған. AC MO-ға перпендикуляр екенін дәлелде (O – диагональдардың қиылысу нүктесі).


    ҚБ: Стикерлер арқылы бірін – бірі бағалайды



    Тапсырма 3

    ABCD тікбұрышының төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. Kнүктесінен басқа төбелерге дейінгі арақашықтық 6 см, 7 см, 9 см-ге тең. AK перпендикулярының ұзындығын тап.

    Дескриптор

    Білім алушы


    -  перпендикуляр тұрғызады;

    - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады;

    -  перпендикулярдың ұзындығын табады.



    ҚБ: Топтар орындалған жұмыстарын бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, смайликтермен бағалайды


    Тапсырма 4

    ??? (∠? = 90°) тікбұрышты үшбұрышы ? жазықтығында жатыр. ?? = 9 см, ал ?? = 15 см. Осы жазықтыққа ұзындығы 5 см болатын ?? перпендикуляры жүргізілген. ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты тап.

    Дескриптор

    Білім алушы


    - СВ перпендикулярын тұрғызады;

    - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады;

    - ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты табады.



    ҚБ: Смайликтер арқылы топтар бірін-бірі бағалайды



    Тапсырма5 .

    Пифагор теоремасын қолданбай орындаңыз:

    Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрінен үшбұрыш жазықтығына SO препен

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдирахманова Замира Болатовна
    11 Қаңтар 2021
    4400
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үш перпендикуляр туралы теорема

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үш перпендикуляр туралы теорема

    Материал туралы қысқаша түсінік
    математика пәні оқытушыларына керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: Геометрия

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

    Колледж: «Болашақ» жоғары колледжі 

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Абдирахманова З.Б.

    Топ: ЕТ-9г-20

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: 


    Сабақтың тақырыбы:


    Үш перпендикуляр туралы теорема


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.1 Үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

     Барлығы: Үш перпендикуляр туралы теореманы меңгереді

    Басым бөлігі: Есеп шығаруда үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады

    Кейбіреуі: Есептер шығару барысында тиімді әдістерді қарастырады

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    Үш перпендикуляр туралы теореманы есептер шығаруда қолданады


    Тілдік мақсаттар


    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    - жазықтықта көлбеудің табаны арқылы өтетін түзү; перпендикуляр қасиеттерін қолдана тұрып ...; түзү мен жазықтық перпендикулярлығының белгісі бойыншаа ...

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    көлбеу

    наклонная

    incline

    перпендикуляр

    перпендикуляр

    perpendicular

    проекция

    проекция

    projection

    үш перпендикуляр туралы теорема

    теорема о трех перпендикулярах

    three perpendicular theorem


    Құндылықтарды дарыту



    Топтық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, логикалық ойлау, елестету дағдылары қалыптасады; Достық, адамгершілік қасиеттері артады.

    Пәнаралық байланыс

    Сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Ақпаратты табу, қосымшаларды пайдалану арқылы АКТ-ны қолдану.

    Алдыңғы білім


    Жазықтыққа бір нүктеден түсірілген көлбеу және перпендикуляр


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы













    Сабақтың ортасы































































































































































































    Сабақтың соңы


    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Бір-біріне жақсы тілектер айту.


    ІІ. Ширату. Білім алушыларды мозайка құрастыру арқылы топқа бөлу. Білім алушылар бірнеше бөлікке бөлінген әріптер қиындыларын құрастыру арқылы топ құрады. Құрастырылған сөз бойынша өз ойларын айтады.

    ПЕРПЕНДИКУЛЯР, КӨЛБЕУ, ПРОЕКЦИЯ


    ІІІ. Үй тапсырмасына шолу

    «Автор орындығы» әдісі арқылы әр топтан 1 оқушыны ортағы шығарып, отырғышқа отырғызып, басқа топ мүшелері өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауабын тыңдап, талқылайды. Дұрыс жауап смайликтермен бағаланады.

    IV. Өтілген материалды еске түсіру: (Топтық жұмыс).Миға шабуыл:

    1.Берілген суретте неше тікбұрышты үшбұрыш бар екенін анықта.

    .

    2. Берілген суреттен перпендикуляр түзулерді анықта

    3. Суреттегі түзулер .... перпендикуляр орналасқан ба?

    Себебін түсіндіріңіз.

    1.

    . . 2.

    3.

    ҚБ: «Қол шапалақтау»


    Мағынаны ашу. «Идеялар себеті» әдісі

    Білім алушылар себеттен таңдаған сұраққа жауаптары презентация түрінде орындайды, түсіндіріп береді, идеялар себетіне салады.

    №1 Үш перендикуляр туралы теорема

    №2 Кері теорема

    №3 мысал келтіріп, түсіндіру

    ҚБ: Дескрипторды негізге ала отырып, топтар 2 жұлдыз, 1 ұсыныс бойынша кері байланыс береді.


    Топтық жұмыс (Тапсырмалар орындау)

    Әр топтан шығып бір тапсырма таңдап алып, топпен орындайды. Бірінші үш тапсырманың деігейі бірдей.

    Тапсырма 1

    ABCD квадратының A төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. BC KB-ға перпендикуляр екенін дәлелде.


    ҚБ: Дeскриптoрды нeгізгe aлa oтырып, әр тoп пoстeрлeрін қoрғaйды. Oқушылaр «Бaсбaрмaқ» әдісі бoйыншa кeрі бaйлaныс бeрeді.


    Тапсырма 2

    ABCD квадратының B төбесінен оның жазықтығына қатысты BM перпендикуляры тұрғызылған. AC MO-ға перпендикуляр екенін дәлелде (O – диагональдардың қиылысу нүктесі).


    ҚБ: Стикерлер арқылы бірін – бірі бағалайды



    Тапсырма 3

    ABCD тікбұрышының төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. Kнүктесінен басқа төбелерге дейінгі арақашықтық 6 см, 7 см, 9 см-ге тең. AK перпендикулярының ұзындығын тап.

    Дескриптор

    Білім алушы


    -  перпендикуляр тұрғызады;

    - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады;

    -  перпендикулярдың ұзындығын табады.



    ҚБ: Топтар орындалған жұмыстарын бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, смайликтермен бағалайды


    Тапсырма 4

    ??? (∠? = 90°) тікбұрышты үшбұрышы ? жазықтығында жатыр. ?? = 9 см, ал ?? = 15 см. Осы жазықтыққа ұзындығы 5 см болатын ?? перпендикуляры жүргізілген. ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты тап.

    Дескриптор

    Білім алушы


    - СВ перпендикулярын тұрғызады;

    - үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады;

    - ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты табады.



    ҚБ: Смайликтер арқылы топтар бірін-бірі бағалайды



    Тапсырма5 .

    Пифагор теоремасын қолданбай орындаңыз:

    Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің центрінен үшбұрыш жазықтығына SO препен

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Геометрия Сабақ жоспары 10 сынып
    11.01.2021
    4400
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдирахманова Замира Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации