|
Пән: Геометрия Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Колледж: «Болашақ» жоғары колледжі |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдирахманова З.Б. |
|||||||||||||||||
|
Топ: ЕТ-9г-20 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|
Үш перпендикуляр туралы теорема |
|
|||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.1 Үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Үш перпендикуляр туралы теореманы меңгереді Басым бөлігі: Есеп шығаруда үш перпендикуляр туралы теореманы қолданады Кейбіреуі: Есептер шығару барысында тиімді әдістерді қарастырады |
|||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Үш перпендикуляр туралы теореманы есептер шығаруда қолданады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер - жазықтықта көлбеудің табаны арқылы өтетін түзү; перпендикуляр қасиеттерін қолдана тұрып ...; түзү мен жазықтық перпендикулярлығының белгісі бойыншаа ...
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Топтық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, логикалық ойлау, елестету дағдылары қалыптасады; Достық, адамгершілік қасиеттері артады. |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сызу |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ақпаратты табу, қосымшаларды пайдалану арқылы АКТ-ны қолдану. |
|||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жазықтыққа бір нүктеден түсірілген көлбеу және перпендикуляр |
|||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Бір-біріне жақсы тілектер айту.
ПЕРПЕНДИКУЛЯР, КӨЛБЕУ, ПРОЕКЦИЯ ІІІ. Үй тапсырмасына шолу «Автор орындығы» әдісі арқылы әр топтан 1 оқушыны ортағы шығарып, отырғышқа отырғызып, басқа топ мүшелері өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауабын тыңдап, талқылайды. Дұрыс жауап смайликтермен бағаланады. IV. Өтілген материалды еске түсіру: (Топтық жұмыс).Миға шабуыл: 1.Берілген суретте неше тікбұрышты үшбұрыш бар екенін анықта. . 2. Берілген суреттен перпендикуляр түзулерді анықта
3. Суреттегі түзулер .... перпендикуляр орналасқан ба? Себебін түсіндіріңіз.
.
ҚБ: «Қол шапалақтау» Мағынаны ашу. «Идеялар себеті» әдісі Білім алушылар себеттен таңдаған сұраққа жауаптары презентация түрінде орындайды, түсіндіріп береді, идеялар себетіне салады. №1 Үш перендикуляр туралы теорема №2 Кері теорема №3 мысал келтіріп, түсіндіру ҚБ: Дескрипторды негізге ала отырып, топтар 2 жұлдыз, 1 ұсыныс бойынша кері байланыс береді.
Топтық жұмыс (Тапсырмалар орындау) Әр топтан шығып бір тапсырма таңдап алып, топпен орындайды. Бірінші үш тапсырманың деігейі бірдей. Тапсырма 1 ABCD квадратының A төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. BC KB-ға перпендикуляр екенін дәлелде. ҚБ: Дeскриптoрды нeгізгe aлa oтырып, әр тoп пoстeрлeрін қoрғaйды. Oқушылaр «Бaсбaрмaқ» әдісі бoйыншa кeрі бaйлaныс бeрeді. Тапсырма 2 ABCD квадратының B төбесінен оның жазықтығына қатысты BM перпендикуляры тұрғызылған. AC MO-ға перпендикуляр екенін дәлелде (O – диагональдардың қиылысу нүктесі). ҚБ: Стикерлер арқылы бірін – бірі бағалайды
Тапсырма 3 ABCD тікбұрышының төбесінен оның жазықтығына қатысты AK перпендикуляры тұрғызылған. Kнүктесінен басқа төбелерге дейінгі арақашықтық 6 см, 7 см, 9 см-ге тең. AK перпендикулярының ұзындығын тап.
ҚБ: Топтар орындалған жұмыстарын бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, смайликтермен бағалайды
Тапсырма 4 ??? (∠? = 90°) тікбұрышты үшбұрышы ? жазықтығында жатыр. ?? = 9 см, ал ?? = 15 см. Осы жазықтыққа ұзындығы 5 см болатын ?? перпендикуляры жүргізілген. ? нүктесінен үшбұрыштың ?? қабырғасына дейінгі қашықтықты тап.
ҚБ: Смайликтер арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
Тапсырма5 . Пифагор теоремасын қолданбай орындаңыз:
Үшбұрышқа іштей сызылған
шеңбердің центрінен үшбұрыш жазықтығына
SO препен Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пән: Геометрия Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Колледж: «Болашақ» жоғары
колледжі Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Абдирахманова
З.Б. Топ: ЕТ-9г-20
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың
тақырыбы: Үш перпендикуляр туралы
теорема
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1 Үш перпендикуляр туралы теореманы білу
және оны есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлығы: Үш перпендикуляр туралы
теореманы меңгереді
Басым
бөлігі: Есеп шығаруда үш перпендикуляр
туралы теореманы қолданады Кейбіреуі:
Есептер шығару барысында тиімді
әдістерді қарастырады Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийі Үш
перпендикуляр туралы теореманы есептер
шығаруда қолданады
Тілдік мақсаттар
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер - жазықтықта көлбеудің табаны арқылы өтетін
түзү; перпендикуляр қасиеттерін қолдана тұрып ...; түзү мен
жазықтық перпендикулярлығының белгісі бойыншаа ... Қазақша Орысша Ағылшынша көлбеу наклонная incline перпендикуляр перпендикуляр perpendicular проекция проекция projection үш перпендикуляр туралы
теорема теорема о трех
перпендикулярах three perpendicular
theorem
Құндылықтарды дарыту
Топтық талқылау барысында сөздік қоры
дамиды, логикалық ойлау, елестету
дағдылары қалыптасады; Достық, адамгершілік қасиеттері
артады.
Пәнаралық байланыс
Сызу
АКТ қолдану дағдылары
Ақпаратты табу, қосымшаларды пайдалану арқылы
АКТ-ны қолдану.
Алдыңғы білім Жазықтыққа бір нүктеден
түсірілген көлбеу және перпендикуляр
Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Бір-біріне жақсы тілектер
айту.
ПЕРПЕНДИКУЛЯР, КӨЛБЕУ,
ПРОЕКЦИЯ
ІІІ. Үй тапсырмасына
шолу «Автор орындығы»
әдісі арқылы әр топтан 1 оқушыны
ортағы шығарып, отырғышқа отырғызып, басқа топ мүшелері өткен
тақырып бойынша сұрақтар қойып, дұрыс жауабын тыңдап, талқылайды.
Дұрыс жауап смайликтермен
бағаланады.
IV. Өтілген материалды еске
түсіру: (Топтық
жұмыс).Миға
шабуыл: 1.Берілген суретте неше тікбұрышты үшбұрыш бар
екенін анықта. . 2.
Берілген суреттен
перпендикуляр түзулерді анықта 3.
Суреттегі түзулер ....
перпендикуляр орналасқан ба? Себебін түсіндіріңіз. .
ҚБ: «Қол
шапалақтау»
Мағынаны ашу. «Идеялар
себеті» әдісі Білім алушылар себеттен таңдаған сұраққа
жауаптары презентация түрінде орындайды, түсіндіріп береді, идеялар
себетіне салады. №1 Үш перендикуляр туралы
теорема №2 Кері теорема №3 мысал келтіріп,
түсіндіру ҚБ: Дескрипторды негізге ала отырып, топтар 2 жұлдыз, 1
ұсыныс бойынша кері байланыс
береді.
Топтық
жұмыс (Тапсырмалар
орындау)
Әр топтан шығып бір тапсырма таңдап алып,
топпен орындайды. Бірінші үш тапсырманың деігейі
бірдей. Тапсырма 1 ABCD квадратының A төбесінен оның
жазықтығына қатысты AK перпендикуляры
тұрғызылған. BC
KB-ға перпендикуляр екенін
дәлелде.
ҚБ: Дeскриптoрды нeгізгe aлa
oтырып, әр тoп пoстeрлeрін
қoрғaйды. Oқушылaр «Бaсбaрмaқ» әдісі бoйыншa
кeрі бaйлaныс бeрeді. Тапсырма 2 ABCD квадратының B төбесінен
оның жазықтығына
қатысты BM перпендикуляры
тұрғызылған. AC
MO-ға перпендикуляр екенін
дәлелде (O –
диагональдардың қиылысу нүктесі). ҚБ: Стикерлер арқылы
бірін – бірі бағалайды Тапсырма 3 ABCD тікбұрышының
төбесінен оның жазықтығына
қатысты AK перпендикуляры
тұрғызылған. Kнүктесінен
басқа төбелерге дейінгі
арақашықтық 6 см, 7 см, 9 см-ге
тең. AK перпендикулярының
ұзындығын тап.
Дескриптор Білім алушы -
перпендикуляр
тұрғызады; - үш перпендикуляр туралы теореманы
қолданады; -
перпендикулярдың
ұзындығын табады.
ҚБ:
Топтар орындалған жұмыстарын
бір-бірімен алмастырып дескриптор бойынша тексереді, смайликтермен
бағалайды
Тапсырма 4
??? (∠?
= 90°) тікбұрышты
үшбұрышы ?
жазықтығында
жатыр. ??
= 9 см,
ал ??
= 15 см. Осы жазықтыққа
ұзындығы 5 см болатын ??
перпендикуляры
жүргізілген. ?
нүктесінен
үшбұрыштың ??
қабырғасына дейінгі қашықтықты
тап.
Дескриптор Білім алушы -
СВ перпендикулярын
тұрғызады; - үш перпендикуляр туралы теореманы
қолданады; -
? нүктесінен
үшбұрыштың ??
қабырғасына дейінгі
қашықтықты табады.
ҚБ: Смайликтер
арқылы топтар бірін-бірі бағалайды
Тапсырма5
.
Пифагор теоремасын қолданбай
орындаңыз:
Үшбұрышқа іштей сызылған
шеңбердің центрінен үшбұрыш жазықтығына
SO препен | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















