| Жамбыл облысы, Сарысу ауданыЖарылқасын Отарбаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мырзахмет Балқия Серікбайқызы |
Тақырыбы | Үш тілді меңгерту – заман талабы Күні: 15.03.2017 жыл |
Жалпы мақсаты | Мемлекеттік тілді білу – мемлекеттік қызметкерлердің ең басты міндеті, үш тілді білу заман талабы екеніне тоқталу; Көп тілде оқытудың маңыздылығы мен пайдасын таразылау. Тілдің қасиетін сезіну, мәртебесін көтеру. |
Оқу нәтижесі | Елбасы бағдарлап берген межелерге жету жолдарын талқылауға салу, мемлекеттік тілдің қолдану аясын кеңейту, мемлекеттік тілдің мәртебесі мен маңызын кеңінен насихаттау, оқушылар арасында қазақ,орыс,ағылшын тілін білу деңгейін көтеру және оқып үйренуге деген ықыласы мен қызығушылығын арттыру. Патриоттық сезімін оятып, тілін, Отанын, елін, жерін сүюге, салт-дәстүрін, тарихын құрметтеуге тәрбиелеу |
Түйінді идеялар | Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Болашақты болжауға болмайды, бірақ оның қалыптасу белсенділігі қазірден басталады және қазіргі кезде не істеліп жатса да, жастардың қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. |
Қажетті құралдар | қағаздар, қарындаштар , таныстырылым. |
Коучинг барысы |
Психологиялық ахуал | ``Вальс цветов!``Мақсаты: әрбір қатысушының жақсы көңіл-күйді сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. |
таныстырылымды көреді |
Топқа бөлу | Мұғалімдер қазақ тілі,орыс тілі,ағылшын тілі бойынша топқа бөлінеді.. | сөздер бойынша топқа бөлінеді. |
Ой шақыру | Үш тілді меңгерту – заман талабы (таныстырылымын көреді)Тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі де құдіретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл байлығы – әрбір елдің мақтанышы. Ол – атадан балаға мирас болып отыратын баға жетпес мұра. Қазақ тілі – өзінің даласындай кең де, жайдарлы да жалпақ тіл. Қазақ қашан да даланың қоңыр желіндей аңқылдап, еркін өсіп тұрады ...демекші, «Көп тілді білу-заман талабы» тақырып төңірегінде пікіралмасу.Мемлекеттік тілдің қазіргі таңдағы жағдайы қандай? Мемлекеттік тілдің дамуын тежеп тұрған не?Жаһанданудағы тілдің көрінісі, орны қандай болуы керек?Бірінші сыныптан бастап, үш тілде сабақ оқыту жүйесі тиімді ме? Қазіргі таңда ағылшын пәні мұғалімдерінен басқа мектеп мұғалімдері ағылшын тілін білмейді. Заман талабы болашақта ағылшын тілін меңгеруді талап етіп отыр. Осыған орай тілді жедел меңгеру үшін не қажет деп ойлайсыз? Қазақстанда қазақ тілінде білім беру жүйесін шешпей тұрып, үш тілді оқытқанымыз дұрыс па?
| таныстырылымды көреді ,топта талқылайды,әр топ мүшесі өз ойын ортаға тастайды |
Негізгі бөлім
| Видеокөрсетілім. ЭКСПО-2017. көрсетілім бойынша сауал тастау:1.Осы көрме қай елде көрсетілген?2.Әр елдің басшылары қай тілде сөйлесті деп ойлайсыздар?3.Не ой түйдіңіздер? Осы көрсетілім бойынша постер қорғау.Постермен жұмысЭкспо -видеосын көріп таныстыру.Үш топ үш тілде таныстыру. |
Постермен жұмыс жасайды. Өз жұмыстарын ортаға шығып, қорғайды. |
Ой толғаныс | Топтық жұмыс .Жағдаят сабақты көру. Үш топ сабақ бойынша өз жоспарыңызды немесе ұсынысыңызды жазыңыз.(Əр топ бір-бірін бағалау) Пікір айтып бағалаңыз. |
Тапсырмаларды орындайды. |
Рефлексия | Жаттығу "Кездескенше" (Барлық қатысушылар шеңбер жасап түргеп тұрады)- Менің қолымда кішкентай ғана сиқырлы күн бар. Ол сіздерге жылу, қуаныш, табыс, бақыт, сүйіспеншілік сыйлады. Оны сіздер бір - біріңізге бере отырып, коучинг туралы өз әсерлеріңізді, қалай болғаны жайлы жазып, пікірлеріңізді білдіресіздер, әрине, осымен бірге әріптестеріңіздің атына өз тілектеріңізді жолдайсыздар. |