Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үш тілділік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТӘЖІРИБЕ АЛМАССАМ ДЕП ЕДІМ...
Бүгінгі таңда оқушылардың дүниетанымын кеңейту және оларды шығармашылық іс-әрекетке баулу, сонымен қатар өз бетінше ізденушілік қасиеттерін жетілдіру маңызды.
Қазақстан Республикасында тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында 2016 жылдан бастап жоғары білім берудің оқу бағдарламаларына оқытудың барлық кезеңдерінде ағылшын тілін оқыту курсын жүргізу бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілді. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы бекітілді.
«Биология» пәні жаратылыстану ғылымдарының құрамдас бөлігі ретінде оқушыларға қоршаған ортаның көп түрлілігі мен эволюциясы туралы білім береді, тірі ағзалардың даму заңы мен заңдылықтарын қарастырады, сонымен қатар әлемнің таңғажайып құбылыстарын оқып-тануға және зерттеуге мүмкіндік береді.
Сабақты жоспарлауға арналған әдістемелік ұсыныстар:
Осы курстың мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыру үшін пәндік-тілдік интеграциялап оқыту әдісін (CLIL) қолданған жөн. CLIL әдістемесі бойынша жүргізілетін сабақ өз алдына келесі компоненттерден тұрады:
Content (мазмұны) – алға қарай дамып отыратын пәндік сала бойынша біліктілік, іскерлік, дағды.
Cognition (ойлау қабілеттері) – жалпы көзқарасты қалыптастыратын танымдық және ойлау қабілеттерінің дамуы.
Communication (әңгімелесу, араласу) – оқу барысында ағылшын тілін пайдалану, бұл жағдайда оның қолданылуына назар басымдырақ болады.
Culture (мәдени біліктері) – өзін мәдениеттің бір бөлігі етіп сезіну, ал басқаша жағдайда баламалы мәдениеттің бар екенін ұғыну.
Мақсаты:
-
Оқушыларға ағылшын тілін үйрету арқылы, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
-
Үштілді білім беру бағдарламасы негізінде үштілді меңгеру тәжірибесін жинақтап, әлемдік деңгейге көтеріліп Елдің ертеңі өресі биік, дүниетанымы кең, кемел ойлы азаматтарды тәрбиелеу, ұрпаққа ұлттық рухани қазынаны әлемдік озық ой – пікірмен ұштастыратын сапалы білім мен тәрбие беру.
Міндеті:
-
Бүгінгі заман талабына сай оқушыларды өз тілімен қатар, өзге тілді меңгеріп, игеруге баулу;
-
Оқушыларға ағылшын тілімен толық мәлімет бере отырып сөйлеу, ойлау қабілеттерін арттыру;
-
Тілді үйрету арқылы сол тілде өз ойын ашық жеткізе білуге машықтандыру;
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары:
-
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, оқушылардың эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін дамыту, ағылшын тілінде қарым – қатынас жасай алу негіздерін меңгеруі.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар өз тілін құрметтеуге үйренеді;
-
Шетел тілінде сөйлеу қабілеттері қалыптасады;
-
Өз білімін жетілдіреді;
-
Жаңа ұғымдардың мәнін дұрыс түсінеді, орынды қолдану біліктілігі артады;
-
Проблеманы көре алатын және оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлері мен жұмыс істеп, алған білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға қалыптасады.
Осыған орай 8 сынып биология пәнінен ағылшын тілінде сабақ
жоспарының үлгісін ұсынамын.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Long-term plan unit: Cell biology |
School: |
||||||||
Date: |
Teacher name: |
||||||||
LESSON THEME: |
Cell structure and types |
||||||||
CLASS: 8 |
Number present: |
absent: |
|||||||
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to the currilculum) |
|
||||||||
Lesson objectives |
Learners WAT: All: Learn to compare the structure of different types of cells with the help of a teacher. Most: Learn to compare the structure of different types of cells using a book. Some: Learn to compare the structure of different types of cells yourself. |
||||||||
Success criteria |
Learners achieve the learning objective if they distinguish between prokaryotes and eukaryotes |
||||||||
Language objective
|
Learners WAT: Students will develop: 1) writing skills basic English terminology of Biology Students can describe orally and in writing, to illustrate and explain the cell structure and types and answer questions on this topic during the discussion in the classroom. Subject-specific vocabulary & terminology Cell, cell membrane, cell wall, chloroplast, nucleus, eukaryotic cell, genetic material, organelle, vacuole, ribosome, prokaryotic cell |
||||||||
Values instilled at the lesson |
Working in pairs encourages friendliness. Communication skills are encouraged by working with a partner and by preparing and giving a talk Group work and discussion with other students and the teacher develop respect for the opinion of others ability to communicate appropriately with peers and with adults. |
||||||||
ICT skills |
These include use of websites for video starter, use of an interactive whiteboard and the internet for research and provision of images to use in their illustrated talks |
||||||||
Previous learning |
Prior units of particular relevance include: Knowledge, skills, understanding and experience that will be required, students have mastered the material in this section. Previous experience of scientific theories, as well as the continuous development of science in response to new knowledge will help in the study of this topic. |
||||||||
Plan |
|||||||||
Plan edtimings |
Planned activities (replace the notes below with your planned activities) |
Resources |
|||||||
Beginning 0-3 min 4-7 min |
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату. Ойды шоғырландыру мақсатында «Brainstorm» тәсілі арқылы сұрақ-жауап алынады. 1. What the basic unit of all living things? 2. Жасушаның құрылысы туралы не білесіз? 3. Жасуша қандай ағзалараға тән? |
||||||||
Middle 8-20 min 21-27 min 28-32 min 33-37 min
|
Pre-video questions: 1. What is the cell? 2. Which cell types do you know? Оқушыларға «Biology: Cell Structure» видеосы көрсетіледі. Post-video questions: 1. What is in the cell? 2. What is the main function of the cell membrane? Task 1: Термин сөздермен жұмыс. Сөздерді ағылшын тіліне аударып жазу 1.Жасуша – 2. Жасуша мембранасы – 3. Жасуша қабырғасы – 4. Эукариотты жасуша – 5. Прокариотты жасуша – 6. Органоид – 7. Ядро – 8. Хлоропласт - Task 2: True/False questions 1. Prokaryotic cell is cell without nucleus. T/F 2. Eukaryotic cells don`t have cell wall T/F 3. Cell are divided into three groups T/F 4. Prokaryotic cells include bacteria T/F Task 3: А)Write the structure of plants and animals
|
https://www.youtube.com/watch?v=URUJD5NEXC8
Presentation |
|||||||
End 38-40 min
|
Кері байланыс. Knowledge Tree What Did I Learn? What do I want to know? |
|
|||||||
Additional information |
|||||||||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? |
Assessment – how are you planning to check students’ learning? |
Health and safety check
|
|||||||
All students will:
know the definition of
cell.
understand that cell is the
smallest unit of all living things. explain what is a cell and its structure and species |
In this tutorial, there are many opportunities to evaluate student learning:
(1) Survey of students prior
knowledge on the topic. |
Health and safety there is no danger or risk to health |
Ахметова Инкар Мынбаевна
биология пәнінің мұғалімі,
Алматы облысы, Алакөл ауданы
Қарабұлақ орта мектебі