ТӘЖІРИБЕ АЛМАССАМ ДЕП
ЕДІМ...
Бүгінгі таңда оқушылардың
дүниетанымын кеңейту және оларды шығармашылық іс-әрекетке баулу,
сонымен қатар өз бетінше ізденушілік қасиеттерін жетілдіру
маңызды.
Қазақстан Республикасында
тілдерді дамыту мен қолданудың 2011-2020 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасын іске асыру мақсатында 2016 жылдан бастап
жоғары білім берудің оқу бағдарламаларына оқытудың барлық
кезеңдерінде ағылшын тілін оқыту курсын жүргізу бойынша өзгерістер
мен толықтырулар енгізілді. Қазақстан Республикасында білім беруді
және ғылымды дамытудың 2016 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік
бағдарламасы бекітілді.
«Биология» пәні жаратылыстану
ғылымдарының құрамдас бөлігі ретінде оқушыларға қоршаған ортаның
көп түрлілігі мен эволюциясы туралы білім береді, тірі ағзалардың
даму заңы мен заңдылықтарын қарастырады, сонымен қатар әлемнің
таңғажайып құбылыстарын оқып-тануға және зерттеуге мүмкіндік
береді.
Сабақты жоспарлауға
арналған әдістемелік ұсыныстар:
Осы курстың мақсаттары мен
міндеттерін жүзеге асыру үшін пәндік-тілдік интеграциялап оқыту
әдісін (CLIL) қолданған жөн. CLIL әдістемесі бойынша жүргізілетін
сабақ өз алдына келесі компоненттерден
тұрады:
Content
(мазмұны) – алға қарай дамып отыратын
пәндік сала бойынша біліктілік, іскерлік,
дағды.
Cognition (ойлау
қабілеттері) – жалпы көзқарасты
қалыптастыратын танымдық және ойлау қабілеттерінің
дамуы.
Communication (әңгімелесу,
араласу) – оқу барысында ағылшын тілін
пайдалану, бұл жағдайда оның қолданылуына назар басымдырақ
болады.
Culture (мәдени
біліктері) – өзін мәдениеттің бір бөлігі
етіп сезіну, ал басқаша жағдайда баламалы мәдениеттің бар екенін
ұғыну.
Мақсаты:
-
Оқушыларға ағылшын тілін
үйрету арқылы, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
арттыру;
-
Үштілді білім беру
бағдарламасы негізінде үштілді меңгеру тәжірибесін жинақтап,
әлемдік деңгейге көтеріліп Елдің ертеңі өресі биік, дүниетанымы
кең, кемел ойлы азаматтарды тәрбиелеу, ұрпаққа ұлттық рухани
қазынаны әлемдік озық ой – пікірмен ұштастыратын сапалы білім мен
тәрбие беру.
Міндеті:
-
Бүгінгі заман талабына сай
оқушыларды өз тілімен қатар, өзге тілді меңгеріп, игеруге
баулу;
-
Оқушыларға ағылшын тілімен
толық мәлімет бере отырып сөйлеу, ойлау қабілеттерін
арттыру;
-
Тілді үйрету арқылы сол тілде
өз ойын ашық жеткізе білуге машықтандыру;
Оқу пәнінің жалпы
мақсаттары:
-
Оқушының жеке тұлға болып
қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу
қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік
құзыреттің қалыптасуы, оқушылардың эмоционалдық, шығармашылық,
әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін дамыту, ағылшын
тілінде қарым – қатынас жасай алу негіздерін
меңгеруі.
Күтілетін
нәтиже:
-
Оқушылар өз тілін құрметтеуге
үйренеді;
-
Шетел тілінде сөйлеу
қабілеттері қалыптасады;
-
Өз білімін
жетілдіреді;
-
Жаңа ұғымдардың мәнін дұрыс
түсінеді, орынды қолдану біліктілігі
артады;
-
Проблеманы көре алатын және
оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлері мен жұмыс істеп, алған
білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға
қалыптасады.
Осыған орай 8 сынып
биология пәнінен ағылшын тілінде
сабақ
жоспарының үлгісін
ұсынамын.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ
ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Long-term plan
unit:
Cell
biology
|
School:
|
Date:
|
Teacher
name:
|
LESSON
THEME:
|
Cell structure and
types
|
CLASS: 8
|
Number present:
|
absent:
|
Learning objectives(s) that
this lesson is contributing to the
currilculum)
|
|
Lesson objectives
|
Learners
WAT:
All:
Learn to
compare the structure of different types of cells with the help of
a teacher.
Most:
Learn to
compare the structure of different types of cells using a
book.
Some:
Learn to
compare the structure of different types of cells
yourself.
|
Success
criteria
|
Learners achieve the
learning objective if they
distinguish between
prokaryotes and eukaryotes
|
Language objective
|
Learners
WAT:
Students will
develop:
1) writing skills
basic
English terminology of Biology
Students can describe orally
and in writing, to illustrate and explain the cell structure and
types and answer questions on this topic during the discussion in
the classroom.
Subject-specific
vocabulary & terminology
Cell, cell membrane, cell
wall, chloroplast, nucleus, eukaryotic cell, genetic material,
organelle, vacuole, ribosome, prokaryotic
cell
|
Values instilled at the
lesson
|
Working in pairs encourages
friendliness. Communication skills are encouraged by working with a
partner and by preparing and giving a
talk
Group work and discussion with
other students and the teacher develop respect for the opinion of
others ability to communicate appropriately with peers and with
adults.
|
ICT
skills
|
These include use of websites
for video starter, use of an interactive whiteboard and the
internet for research and provision of images to use in their
illustrated talks
|
Previous learning
|
Prior units of particular
relevance include:
Knowledge, skills,
understanding and experience that will be required, students have
mastered the material in this
section.
Previous experience of
scientific theories, as well as the continuous development of
science in response to new knowledge will help in the study of this
topic.
|
Plan
|
Plan edtimings
|
Planned activities (replace
the notes below with your planned
activities)
|
Resources
|
Beginning
0-3
min
4-7
min
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу
2. «Шаттық шеңбері» әдісі
арқылы психологиялық ахуал орнату.
Ойды шоғырландыру
мақсатында «Brainstorm» тәсілі арқылы сұрақ-жауап
алынады.
1. What the basic unit of all
living things?
2. Жасушаның құрылысы туралы не
білесіз?
3. Жасуша қандай ағзалараға
тән?
|
|
Middle
8-20
min
21-27
min
28-32
min
33-37
min
|
Pre-video
questions:
1. What is the
cell?
2. Which cell types do you
know?
Оқушыларға
«Biology: Cell Structure» видеосы
көрсетіледі.
Post-video
questions:
1. What is in the
cell?
2. What is the main function
of the cell membrane?
Task 1:
Термин сөздермен
жұмыс.
Сөздерді ағылшын тіліне аударып
жазу
1.Жасуша
–
2. Жасуша
мембранасы –
3. Жасуша
қабырғасы –
4.
Эукариотты жасуша –
5.
Прокариотты жасуша –
6.
Органоид –
7. Ядро
–
8. Хлоропласт -
Task 2:
True/False questions
1. Prokaryotic cell is cell
without nucleus. T/F
2. Eukaryotic cells don`t have
cell wall T/F
3. Cell are divided into three
groups T/F
4. Prokaryotic cells include
bacteria T/F
Task
3:
А)Write the structure of
plants and animals
|
https://www.youtube.com/watch?v=URUJD5NEXC8
Presentation
|
End
38-40
min
|
Кері
байланыс. Knowledge
Tree
What Did I
Learn?
What do I want to
know?
|
|
Additional
information
|
Differentiation – how do
you plan to give more support? How do you plan to challenge the
more able learners?
|
Assessment – how are you
planning to check students’
learning?
|
Health and safety
check
|
All students
will:
know the definition of
cell. Most students
will:
understand that cell is the
smallest unit of all living things. Some students
will:
explain what is a cell and its
structure and species
|
In this tutorial, there are
many opportunities to evaluate student
learning:
(1) Survey of students prior
knowledge on the topic.
(2) Group discussions during the preparation of the
clusters.
|
Health and
safety
there is no danger or risk to
health
|
Ахметова Инкар
Мынбаевна
биология пәнінің
мұғалімі,
Алматы облысы, Алакөл
ауданы
Қарабұлақ орта
мектебі