Сабақтың тақырыбы:Қағаздан батпырауық жасау | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Өз бетімен бұйымдарды жасай алады. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
Бұрыннан бар білімдері | Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .Қызығушылықты оятуТаныстырылым |
Таныстырылым, суреттер. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Сарамандық жұмысҚағаздан батпырауық жасау | Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті | Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | «Автор орындығы»Орындықта отырған оқушы, достарының сұрақтарына жауап береді. | Орындыққа отырып сұрақтарға жауап береді. |
Үйге тапсырма: өздік жұмысы. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |