Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үшбұрыш бұрыштарының қосындысы. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ |
Мектеп: Б.Оңтаев атындағы жалпы орта мектебі |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қайрат Гульнара |
||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Үшбұрыш бұрыштарының
қосындысы. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.18. Үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19. Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы есептер шығаруда қолдана білу; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Үшбұрыштың
ішкі және сыртқы бұрышы анықтамасын |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі:
Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы |
|||||||
Кейбір оқушылар: Сабақты
өмірмен байланыстыра отырып, есептер |
|||||||
Бағалау критерийлері |
-Үшбұрыш түрлерін біледі; -Үшбұрыштың ішкі бұрыштары туралы теореманы қолдана біледі; -Үшбұрыштың сыртқы бұрышы анықтамасын біледі; -Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы есептер шығаруда қолдана алады; |
||||||
Тілдікмақсат |
Пәнге тән лексика мен терминология: Үшбұрыш Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:үшбұрыштың ішкі бұрыштары, үшбұрыштың сыртқы бұрыштары. |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
-Қазақстан тәуелсіздігі және
Астана, елге деген сүйіспеншілігін арттыру; |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Бейнелеу, география, әдебиет. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Сабаққа қатысты көрсетілім жасау |
||||||
Бастапқы білім |
Бұрыш және бұрыштың
түрлері. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
I.Ұйымдастыру кезеңі -Оқушылармен сәлемдесіп, сабаққа дайындығын қадағалау;
II. Үй жұмысын
тексеру. Бағалау
критерийі: |
Бағалау парақ-шалары |
|||||
Сабақтың ортасы |
III.Өтілген сабақты қайталау.Өтілген сабақты «Таңда да, таста» әдісі арқылы қайталап, оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға сүйір бұрышты, тік бұрышты, доғал бұрышты үшбұрыш пішінді кеспе қағаздарын таратамын. Бұл кеспе қағаздарында деңгейлі есептер немесе сұрақтар жазылған. -жеңіл тапсырмалар,
-қиындығы орташа
тапсырмалар, -қиындығы жоғары тапсырмалар.
Оқушылар кеспе қағаздарды өз деңгейлері бойынша таңдайды да, ондағы тапсырмаларды орындайды. Қағазды умаждап бір-біріне лақтырып бойларын сергітеді. Умаждалған қағазды алып, орындалған тапсырмаларды тексеріп, бір-бірлеріне ауызша кері байланыс жасайды да, кеспе қағаз кескіні бойынша, яғни үшбұрыш түрлеріне қарай топқа бөлінеді.
1-топ: Сүйір бұрышты
үшбұрыштар Топтық тапсырма.Әр топқа жеке беріледі.
С үйір бұрышты
үшбұрыштар тобы: В Табу керек: А С Тік бұрышты үшбұрыштар тобы: А Табу керек: С В Доғал бұрышты үшбұрыштар тобы: В
1400 Табу керек: с
Бағалау
критерийі: Әр топбір-бірлеріне басбармақ арқылы бағалау жасайды. Оқулықпен жұмыс. Оқулықтан есептер беремін. Есептер шығару барысында «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолданамын. Оқушылар жеке жұмыстанып, шығарған есептерін жұпта тексеріп, топта талқылап, ортада жариялайды. Жұпта бағалау критерийі бойынша бірін-біріне бағалау жасайды.
Бағалау
критерийі: -Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теореманы қолдана біледі; |
Деңгейлі тапсырмалар
Топ Топтық тапсырмалар |
|||||
Сабақтың соңы |
Сабақты «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша қорытындылаймын. Сүйір бұрышты үшбұрыштар тобына:Елордамыз Астана қаласында орналасқан әлемдік сәулет өнерінің кестесінен орын алып үлгерген қандай ойын-сауық орталығын білесіңдер? Тамаша өнер туындысы - "Хан шатыр" ойын-сауық орталығының пішінің бір жақ беті үшбұрыш түрінде кескінделген. Өлшеу жұмыстарын жүргізе отырып, үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолданып«Хан Шатырдың» жерге қатысты алғандағы сыртқы бұрыштық шамаларын табыңдар.
Тік бұрышты үшбұрыштар тобы: Елордамыз Астанадан үшбұрыш пішіндес қандай құрылыс кешендерін білесіңдер? Сәулет өнерінің бірегей туындысы-Бейбітшілік және келісім сарайы. «Бейбітшілік және келісім сарайы»- пирамида түрінде бейнеленген. Ал, оның бір жақ беті үшбұрыш пішінді. Өлшеу жұмыстарын жүргізе отырып, үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолданып жерге қатысты алғандағы сыртқы бұрыштық шамаларын табыңдар.
Доғал бұрышты
үшбұрыштар тобы: Қазақстанда қандай таулар
мен жоталарды білесіңдер?
Оқушылар іздену жұмыстарын жүргізіп, аталған шамалар бойынша өз ойларын ортаға салады. Тапсырмаларды орындайды.
Бағалау
критерийі:
Кері
байланыс. Оқушылардың сабақ бойынша
алған білімдерін анықтау үшін «Рефлекциялық
нысана» әдісі бойынша кері байланыс
жасаймын. Үйге тапсырма беру. Оқулықтан есептер беру.
Қосымша дерек
көздерінен үшбұрыш пішіндес |
«Хан Шатыры» суреті «Бейбітшілік және келісім сарайы» суреті Жартас суреті Кері байланыс парақшалары |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау– Қабілеті жоғары оқушыларға
дерек көздерінен үшбұрыштарға ұқсас ғимарат түрлерін анықтау,
үшбұрыштың өмірдегі қолданысына мысалдар келтіріп, оның
пайдалылығын анықтау. |
Бағалау – Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау түрлері қолданылады. Ал, жеке, жұптық және топтық жұмыстар жүргізу барысында бағалау критерийлер бойынша дайындалған дискрипторларды ескеріп, бағалау жасалады. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ барысында сызғышты, транспортирді пайдалану барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз |
||||||
|
|||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|