III.Өтілген
сабақты қайталау.Өтілген
сабақты «Таңда да,
таста» әдісі арқылы қайталап,
оқушыларды топқа бөлу.
Оқушыларға сүйір
бұрышты, тік бұрышты, доғал бұрышты үшбұрыш пішінді кеспе
қағаздарын таратамын. Бұл кеспе қағаздарында деңгейлі есептер
немесе сұрақтар жазылған.

-жеңіл
тапсырмалар,

-қиындығы орташа
тапсырмалар,

-қиындығы жоғары
тапсырмалар.
Оқушылар кеспе
қағаздарды өз деңгейлері бойынша таңдайды да, ондағы тапсырмаларды
орындайды. Қағазды умаждап бір-біріне лақтырып бойларын сергітеді.
Умаждалған қағазды алып, орындалған тапсырмаларды тексеріп,
бір-бірлеріне ауызша кері байланыс жасайды да, кеспе қағаз кескіні
бойынша, яғни үшбұрыш түрлеріне қарай топқа
бөлінеді.
1-топ: Сүйір бұрышты
үшбұрыштар
2-топ: Тік бұрышты үшбұрыштар
3-топ. Доғал бұрышты үшбұрыштар
-Оқушылар бір-бірлеріне үш санына қатысты мақал-мәтелдер немесе
жақсы сөздер айтады.
Топтық
тапсырма.Әр топқа жеке
беріледі.
С үйір бұрышты
үшбұрыштар тобы:
В 

Табу
керек:
А
С
Тік бұрышты
үшбұрыштар тобы:
А


Табу
керек: 
С
В
Доғал бұрышты
үшбұрыштар тобы:
В 

1400
Табу
керек: с
А
С
Бағалау
критерийі:
-Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолдана
біледі;
-Сыбайлас бұрыштар қосындысы туралы теореманы қолдана біледі;
-Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы есептер шығаруда қолдана
біледі;
Әр топбір-бірлеріне
басбармақ арқылы бағалау
жасайды.
Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтан есептер беремін.
Есептер шығару
барысында «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісін қолданамын. Оқушылар
жеке жұмыстанып, шығарған есептерін жұпта тексеріп, топта талқылап,
ортада жариялайды. Жұпта бағалау критерийі бойынша бірін-біріне
бағалау жасайды.
Бағалау
критерийі:
-Сызбаны дұрыс сыза біледі;
-Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысы туралы теореманы қолдана біледі;
-Сыбайлас бұрыштар қосындысы туралы теореманы қолдана біледі;
-Үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы есептер шығаруда қолдана
біледі;
|