Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу, олардың сабаққа даярлықтарын
қадағалау.
Үй тапсырмасын
тексеру
Өткенді қайталау (Оқушылар
бір-біріне сұрақ қояды)
Үшбұрыш дегеніміз не? Негізгі
элементтерін атаңыз.
Қабырғаларының ұзындығы
бойынша үшбұрыштар қандай түрлерге
бөлінеді?
Бұрыштары бойынша үшбұрыштар
қандай түрлерге бөлінеді?
Үшұрыштың медианасы деген
не?
Үшұрыштың биссектрисасы деген
не?
Үшұрыштың биіктігі деген
не?
Жаңа
сабақ
Презентация бойынша
тақырыппен, оқыту мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен
таныстыру
Оқушыларға келесі
практикалық тапсырманы орындату:
1.Кез келген АВС сүйір бұрышты
үшбұрышын сыз
2.АВ қабырғасының ортасын
тауып D әрпімен белгіле
3. D нүктесі арқылы DЕ
перпендикулярын жүргіз
DE сәулесі АВС үшбұрышының АВ
қабырғасына жүргізілген орта
перпендикуляры деп
аталады.
Жауап
бер:Үшбұрыштың орта перпендикуляры
деген не?
1.АС қабырғасының орта
перпендикулярын жүргіз.
2.ВС қабырғасының орта
перпендикулярын жүргіз.
Сұрақ:
Осы сызбадан не байқадыңыздар?
Практикалық
жұмыс тапсырмалары
орындалады. Жұппен
1.Тік бұрышты үшбұрыш
салыңыз
2.Орта перпендикулярларын
жүргізіңіз.
Не байқадыңыз? Орта
перпендикулярлардың қиылысу нүктесі қайда
түсті?
Мысал-1.
С бұрышы 900 болатын АВС үшбұрышының
катеттеріне орта перпендикулярлар жүргізілген. АС=6 см, ВС=8 см
болса, пайда болған төртбұрыштың периметрін
табыңыз.
Мысал-2.
Тік бұрышты үшбұрыштың катеттеріне орта
перпендикулярлар жүргізілген. Пайда болған төртбұрыштың периметрі
48 см болса, катеттерінің қосындысы неге
тең?
Практикалық өзіндік
жұмыс тапсырмалары
орындалады
1.Доғал бұрышты үшбұрыш
салыңыз
2. Қабырғаларының орта перпендикулярларын
жүргізіңіз.
Сұрақ:Осы сызбадан не
байқадыңыз?Орта перпендикулярлардың қиылысу нүктесі қайда
түсті?
Оқушыларға келесі
практикалық тапсырманы орындату:
1.Кез келген АВС үшбұрышын
сыз
2.АВ қабырғасының ортасын
тауып D әрпімен белгіле
3.ВС қабырғасының ортасын
тауып E әрпімен белгіле
4.DE кесіндісін
сал
5. DE кесіндісі АВС
үшбұрышының орта сызығы деп аталады.
6.Жауап бер:Үшбұрыштың орта
сызығы деген не?
7.АС қабырғасының өлшемі неге
тең?
8. DE кесіндісінің өлшемі неге
тең?
№ 1 қосымшаны
орындату
Оқушылармен практикалық
жұмыстар талданады,тексеріп
бағаланады
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмалары:
1) Үш әртүрлі
үшбұрыш салыңыз:
a)
теңқабырғалы
b)
теңбүйірлі
c)
тікбұрышты
(АВС, тік бұрышын С
әрпімен белгілеңіз)
2) Тік бұрышты
үшбұрышта:
a) катеті мен
гипотенузасын атап көрсетіңіз;
b) тік бұрышынан
үшбұрышқа биіктік жүргізіңіз;
c) А бұрышына іргелес
катетке орта перпендикуляр сызыңыз
3) Тең бүйірлі
үшбұрышта:
a) бүйір қабырғалары
мен табанын көрсетіңіз;
b) үшбұрыш төбесінен
бүйір қабырғасына биссектриса жүргізіңіз.
4) Тең қабырғалы
үшбұрышта:
a) үшбұрыш төбесінен
медиана жүргізіңіз;
b) орта сызығын
салыңыз.
Дескриптор
Білім
алушы
- салуды
орындайды;
- тік бұрышты
үшбұрыштың элементтерін көрсетеді;
- тең бүйірлі
үшбұрыштың элементтерін көрсетеді;
- үшбұрыштың биіктігін
/ орта перпендикулярын салады;
- үшбұрыштың медианасын
/ биссектрисасын салады;
- үшбұрыштың орта
сызығын салады.
|