Ұшқан ұя шығармасы. 8-сынып Әдебиет Қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұшқан ұя шығармасы. 8-сынып Әдебиет Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұшқан ұя шығармасы. 8-сынып Әдебиет Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің тегі, аты: Қалмұратова Ақбота

Күні: 04-05.02.2025 Сынып: 8 Ғ, Г, Б Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Б.Момышұлы Ұшқан ұя

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;

8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

Сабақтың мақсаты



Құндылықтарды дарыту

әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады.

Әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог, прологтарға талдау жасайды, әңгіме жанрына байланысты сюжеттік желілеріне, эпилог,прологтарға талдау жасай отырып, жанрлық ерекшелігін ажыратады.

уақыты

Педагогтің іс –әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Бағалау

Рес


Басы

2-3 минут

Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу

Сынып тазалығына назар аудару

Оқушылар сабаққа дайындалады





Үй тапсырмасы

3 саны арқылы арқылы өтілен тақырыптарға шолу жасау мақсатында тест аламын.

1. Б.Момышұлы кім? 
2. Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? 
3. 1941 жылы қандай ерлік көрсетті? 
4. Оның қолбасшы ретіндегі таланты қашан ашылды? 
5. Оның ерлігі қай кітапта суреттеледі? 
6. Ол кітап қандай тілдерге аударылды? 
7. Әскери әдебиеттің атасы кім? 
8. Бауыржан қандай марапаттар алды?



Оқушылар сұрақтарға жауап береді


Дискриптор бойынша бағалау(1-2 бал)



Жаңа сабақ

«Түйінді сөздер»

Оқушыларға парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды, сабақ тақырыбын анықтайды.

Түйін сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ, әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан Момышұлы туралы мәлімет беріледі.


«Фишбоун» әдісі


Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап жазу.

Орындалу барысы:басына – шығарманың тақырыбын, үстіңгі сүйектеріне – шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, астыңғы сүйектеріне – эпилог, прологтарды, құйрығына – шығарма тілі жайлы оқушының ойын жазылады .

Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін.


Түйін сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ, әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан Момышұлы туралы мәлімет беріледі.


Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап жазу.


Дескриптор:

Түйінді сөздерді пайдаланады;

Түйінді сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды.

ҚБ

Дескриптор:

шығарманың тақырыбын анықтайды;

шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін анықтайды;

шығармадағы эпилог, прологтарды анықтайды;

шығарма тілі жайлы оқушы ойы жазылады.


Тапсырмалар


«Өрмекші» ойыны арқылы автордың толғауларындағы өзінің бейнесін тануына ықпал ету

РАФТ стратегиясы

Мысалы:

Р-Момыш

А- ХХ! Ғасыр ұрпағына

Ф-өсиет


Т-Отан сүйгіш ұл бол!

«Өрмекші» ойыны арқылы автордың толғауларындағы өзінің бейнесін тануына ықпал етеді



Өз бейнесін табуға ықпал етеді 1 б


Жаңа сабақты бекіту

2-тапсырма. Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады.

Болжам

Жаңа ақпарат

Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?

Бұл туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді анықтадым?

Берілген сұраққа үш дәлел келтіру.

  1. Шығарма неліктен «Ұшқан ұя» деп аталған?

  2. Әжесі қандай себеппен Бауыржанның әкесін «Тарамыс» деп атаған?

  3. Әкесінің «Тура Момыш» атану себебі неде?

  4. Әкесі неліктен Бауыржанды орыс мектебіне оқуға береді?


Апта дәйексөзі

оқушылар сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

Шығарма жанрын анықтай алады.2.Өз ойын нақты дәлелмен жеткізеді.3.Көтерілген мәселені анықтайды.

ҚБ



Үй тапсырмасы беру



Бауыржан Момышұлының 5 нақылсөзін жаттап келу



Бауыржан Момышұлының 5 нақылсөзін жаттап келеді



Дескриптор:

Нақыл сөзді жаттайды. Мағынасын ашады

Толық айтқан оқушыға 1 б беріледі


Кері байланыс

«Classrom screen» бағдарламасы арқылы сабаққа кері байланыс жасайды


Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергені туралы бағдарламаға басып шығады





Тексерілді: ________











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
247
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі