Ұшқан ұя шығармасының тарихи құндылығы 8 сынып әдебиет

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұшқан ұя шығармасының тарихи құндылығы 8 сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұшқан ұя шығармасының тарихи құндылығы 8 сынып әдебиет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің тегі, аты:

Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» повесінің тарихи және көркемдік құндылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақтың мақсаты



Құндылықтарды дарыту

шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра отырып елжандылық, толеранттық, ұлтжандылыққа тәрбиелейді

уақыты

Педагогтің іс –әрекеті

Оқушының іс -әрекеті

Бағалау

Рес


Басы

2-3 минут

Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу

Сынып тазалығына назар аудару

Оқушылар сабаққа дайындалады





Үй тапсырмасы wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрап шығамын

https://wordwall.net/ru/resource/28566837

https://wordwall.net/ru/resource/35933402


Оқушылар шығарманы сәйкестендіріп шығады


Дискриптор бойынша бағалау(1-2 бал)



Жаңа сабақ

1. Ұшқан ұя повесінің негізгі идеясы қандай?

2. Неге ол Ұшкан ұя деп аталды?

3. Осы повесттің тәрбиелік мәні қандай?

4. Бауыржан Момышұлы мен оның әжесінде қандай қарым қатынас болған?

5 Бауыржанның әкесі кім болған?​

Оқушылар сабақтың басында «Ұшқан ұя» романының мен үшін маңызы, жастар үшін маңызы, қоғам үшін маңызы деген сұрақтарға жауап іздейді, топ ішінде аз-кем талқылау жасайды. Ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтармен байланыстырады. Бірнеше оқушының жауабы тыңдалады.


Түйін сөздер: Момыш, қарлығаш , балалық шақ, әже, жанұя Шығарма авторы Бауыржан Момышұлы туралы мәлімет беріледі.


Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтап жазу.


Дескриптор:

Түйінді сөздерді пайдаланады;

Түйінді сөздерді пайдалана отырып әңгіме жасайды.

ҚБ

Дескриптор:

шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.


Тапсырмалар


Берілген тірек мәтіндермен танысып,кестені толтырады, постер арқылы қорғайды.

1-топ

Үзіндідегі басты мәселелер

Саған қалай әсер етті?

Автор бұл үзінді арқылы нені айтқысы келді?

Сенің өміріңде ұқсас оқиға болды ма?

Бата беру

Әке өнегесі




2-топ

Үзіндідегі басты мәселе

Саған қалай әсер етті?

Автор бұл үзінді арқылы нені айтқысы келді?

Сенің өміріңде ұқсас оқиға болды ма?

Бесік жыры

Әже ертегісі





3-топ

Үзіндідегі басты мәселе

Саған қалай әсер етті?

Автор бұл үзінді арқылы нені айтқысы келді?

Сенің өміріңде ұқсас оқиға болды ма?

Балалық шақ

Отбасы-өнеге мектебі





Берілген тірек мәтіндермен танысып,кестені толтырады, постер арқылы қорғайды


Дескриптор:

-үзіндідегі басты мәселені анықтай алады;

-қазіргі өмірмен байланыстыра алады;

- үзінді арқылы  автордың ойын анықтайды;

-топтық жұмысқа белсенді қатысады.





Жаңа сабақты бекіту

Шығарманың көркемдік құндылығы

Менің пікірім

Ұлттық өнегенің негізінің дәріптелуі


Аңыз-әңгімелер, мақал-мәтелдердің жасалуыТарихи шындық пен тарихи оқиғаның суреттелуі





Апта дәйексөзі

оқушылар сұрақтарға жауап береді Шығарманың көркемдік құндылығын анықтай отырып пікір жазады


Шығарманың көркемдік құндылығын анықтай отырып пікір жазады


Үй тапсырмасы беру


Берілген сұраққа   тірек мәтіннен дәлелдерді таба отырып, тірек сызбаны толтырады, тұжырым жасайды.

 «Намыс» тобы- «Жаңа туған нәрестеге берілген батаның ерекшелігі қандай?»

«Тәртіп» тобы- «Бауыржанның әкесі Момыш қандай ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген?»

«Қызмет» тобы – « Жазушы шығармада  туған жердің  қадір-қасиетін  қалай  танытады ? »

Үлгі:





Берілген сұраққа   тірек мәтіннен дәлелдерді таба отырып, тірек сызбаны толтырады, тұжырым жасайды.




Дескриптор:

-          берілген сұрақты нақты дәлелдермен талдайды;

-          талқылауға белсенді қатысады.



Дескриптордың нәтижесінде қалыптастырушы бағалау жүреді.


Кері байланыс

«Classrom screen» бағдарламасы арқылы сабаққа кері байланыс жасайды


Оқушылар сабақты қаншалықты меңгергені туралы бағдарламаға басып шығады





Тексерілді: ________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі