Күні:
Сынып: 6
Пәні: Қазақ
тілі
|
Лицей: «Оралхан Бөкей атындағы
№44 лицейі» КММ
Мұғалімнің аты –
жөні: Ежембаева
А.А
|
Тақырыбы:
|
Сын-қимыл (бейне)
үстеуі
|
Жалпы
мақсаты
|
Топтық қарым-қатынас
арқылы үстеудің мағыналық түрлерін еске түсіре отырып, қимыл-сын
үстеуі туралы толық мәлімет беру
|
Оқу
нәтижесі
|
|
Түйінді
идеялар
|
Емін-еркін
отырып,
Бүгін сабақ
өтейік.
Құр босқа қалмай,
топ-топпен,
Сұраққа көңіл
бөлейік.
Шешімін тауып
лезде,
Жауабын бірден
берейік.
Кілең жақсы
бағаны,
Қанжығаға
ілейік!
|
Ресурстар
|
«Кім
ұшқыр?» тренингі
Слайд, оқулық, кеспе
қағаздар, маркер, плакат
|
Сабақ
мазмұны
|
Кезеңдері
|
Уақыты
|
Сабақ
барысы
|
Формативті
бағалау
|
Кіріспе
(сабақ басталмас
бұрын оқушылар алдын-ала нені білетіндігін анықтау
жұмыстары)
|
3
минут
8
минут
|
1. Психологиялық
тренинг. «Кім ұшқыр?»
2. Топқа бөлу: Тірек
сөздер: Қима қағаздар арқылы 4 топқа
бөлінеді.
3. «1-топ» -
«Сабаққа баратын бала» тақырыбына үстеулер қатыстырып, көрініс
көрсету;
«2-топ» - үстеулерді
қолданып, «Ертегі» құрастыру;
«3-топ» - «Үстеу»
тақырыбына диалог құрау;
«Үстеу» - «Үстеу»
тақырыбына «Жарнама» жасау.
|
Бас
бармақ
Топ басшысын сайлап,
бағалау парағын беру.
Әр тапсырма сайын
бағалау критерийлерін беріп отыру.
Критериалды
бағалау:
1.Тапсырманы сауатты
орындау
2. Ой желісінің
реттілігін сақтау
|
Жаңа материалдың
таныстырылы
мы (Оқушылардың жаңа тақырыпты,
оқып-үйрену» үшін қолданылатын жұмыс
түрлері)
|
12
минут
|
1.Слайд «Суреттерді
сөйлет»
Жаңа тақырыпқа өту -
«Сын -қимыл- үстеуі» түсіндіру, мақсатымен
таныстыру
2. Оқулықтағы
тақырыппен танысу
(Диологтық
қарым-қатынас жасау)
-
сын -қимыл (бейне) үстеу
дегеніміз не?
-
Қандай сұрақтарға жауап
береді?
-
Мысалдар келтіре аласыңдар
ма?
-
Құрамына қарай қандай түрлері
бар?
|
Критериалды
бағалау
1.Сұрақты нақты қоя
білу;
2.Анық, дәл жауап
беру;
|
Жаңа материалды
қолдану (сабақта қолданылатын нақты
мысалдар, проблемалар, жобалар және
т.б.)
|
15
минут
|
Сергіту
сәті «Оркестр»
1. Оқушылар әр түрлі
музыкалық аспапта ойнайды, үстеулерді қосып диалог құрайды, топ
басшылары өз тобын бағалайтын
болады.)
2. Дәптермен
жұмыс
Оқулықтағы
129-бет,4-жаттығуды орындату. 4топқа бөліп беру, бірін-бірі
тексеру, бағалау.
3. «Поэзия
сәті» (Слайд)
Берілген өлең жолдарындағы көп
нүктенің орнына тиісті үстеулерді қойып, өлеңді
толықтыр.
|
Критериалды
бағалау
1. Қатесіз
орындау;
2. Сауатты және
әдемі жазу.
3. Үстеулерді құрамына,
тұлғасына талдай білу. Дескриптор:
1.Берілген сөйлемге
үстеу қойып жазады.
2.Қандай үстеу
екенін ажыратады.
Б. «Бас
бармақ»
|
Қорытынды
(оқып- үйрену
нәтижесін анықтау үшін бағалау тәсілдерін (кері байланыс)
қолдану
|
5
минут
|
Кері
байланыс
«Сендер қалай жұмыс
жасадыңдар?»
Шарты: Жауаптарында
үстеу сөздерді көп қолдану
Әр топ топпен
бірлесіп, қағазға жазады,топ басшылары тақтаға
іледі.
|
Кері
байланыс
Топ басшысының
қорытындысы
Жиынтық
баға
|
|
2
минут
|
Үйге
тапсырма. 129-бет, ереже
жаттау
3-тапсырма
жазбаша.
.
|
Берілген
үстеулерге сұрақ қойып, тиісті бағанаға
жазу
|
Не сәтті
өтті?
|
|
Не сәтсіз
өтті?
|
|