Материалдар / Үстеу түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Үстеу түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Үстеу түрлері туралы толық түсінік беру мекен ,мезгіл үстеулері, жасалу түрлері туралы мағлұмат. мәтінмен жұмыс кезінде үстеу түрлерін ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
541
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 6

Пәні: Қазақ тілі

Лицей: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ

Мұғалімнің аты – жөні: Ежембаева А.А

Тақырыбы:

Сын-қимыл (бейне) үстеуі

Жалпы мақсаты


Топтық қарым-қатынас арқылы үстеудің мағыналық түрлерін еске түсіре отырып, қимыл-сын үстеуі туралы толық мәлімет беру

Оқу нәтижесі

  • Сыни тұрғыда ойланады;

  • Сөздік қорын молайтады;

  • Сөйлеу шеберлігі, тіл мәдениеті дамиды.

Түйінді идеялар

Емін-еркін отырып,

Бүгін сабақ өтейік.

Құр босқа қалмай, топ-топпен,

Сұраққа көңіл бөлейік.

Шешімін тауып лезде,

Жауабын бірден берейік.

Кілең жақсы бағаны,

Қанжығаға ілейік!

Ресурстар

«Кім ұшқыр?» тренингі

Слайд, оқулық, кеспе қағаздар, маркер, плакат

Сабақ мазмұны


Кезеңдері

Уақыты


Сабақ барысы


Формативті бағалау

Кіріспе

(сабақ басталмас бұрын оқушылар алдын-ала нені білетіндігін анықтау жұмыстары)

3 минут






8 минут

1. Психологиялық тренинг. «Кім ұшқыр?»

2. Топқа бөлу: Тірек сөздер: Қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлінеді.

3. «1-топ» - «Сабаққа баратын бала» тақырыбына үстеулер қатыстырып, көрініс көрсету;

«2-топ» - үстеулерді қолданып, «Ертегі» құрастыру;

«3-топ» - «Үстеу» тақырыбына диалог құрау;

«Үстеу» - «Үстеу» тақырыбына «Жарнама» жасау.


Бас бармақ

Топ басшысын сайлап, бағалау парағын беру.

Әр тапсырма сайын бағалау критерийлерін беріп отыру.

Критериалды бағалау:

1.Тапсырманы сауатты орындау

2. Ой желісінің реттілігін сақтау


Жаңа материалдың таныстырылы

мы (Оқушылардың жаңа тақырыпты, оқып-үйрену» үшін қолданылатын жұмыс түрлері)

12 минут

1.Слайд «Суреттерді сөйлет»

Жаңа тақырыпқа өту - «Сын -қимыл- үстеуі» түсіндіру, мақсатымен таныстыру

2. Оқулықтағы тақырыппен танысу

(Диологтық қарым-қатынас жасау)

  • сын -қимыл (бейне) үстеу дегеніміз не?

  • Қандай сұрақтарға жауап береді?

  • Мысалдар келтіре аласыңдар ма?

  • Құрамына қарай қандай түрлері бар?


Критериалды бағалау


1.Сұрақты нақты қоя білу;

2.Анық, дәл жауап беру;

Жаңа материалды қолдану (сабақта қолданылатын нақты мысалдар, проблемалар, жобалар және т.б.)



15 минут

Сергіту сәті «Оркестр»

1. Оқушылар әр түрлі музыкалық аспапта ойнайды, үстеулерді қосып диалог құрайды, топ басшылары өз тобын бағалайтын болады.)

2. Дәптермен жұмыс

Оқулықтағы 129-бет,4-жаттығуды орындату. 4топқа бөліп беру, бірін-бірі тексеру, бағалау.

3. «Поэзия сәті» (Слайд)

Берілген өлең жолдарындағы көп нүктенің орнына тиісті үстеулерді қойып, өлеңді толықтыр.


Критериалды бағалау

1. Қатесіз орындау;

2. Сауатты және әдемі жазу.

3. Үстеулерді құрамына, тұлғасына талдай білу. Дескриптор:

1.Берілген сөйлемге үстеу қойып жазады.

2.Қандай үстеу екенін ажыратады.

Б. «Бас бармақ»


Қорытынды

(оқып- үйрену нәтижесін анықтау үшін бағалау тәсілдерін (кері байланыс) қолдану

5 минут

Кері байланыс

«Сендер қалай жұмыс жасадыңдар?»

Шарты: Жауаптарында үстеу сөздерді көп қолдану

Әр топ топпен бірлесіп, қағазға жазады,топ басшылары тақтаға іледі.

Кері байланыс


Топ басшысының қорытындысы

Жиынтық баға


2 минут


Үйге тапсырма. 129-бет, ереже жаттау

3-тапсырма жазбаша.

.


Берілген үстеулерге сұрақ қойып, тиісті бағанаға жазу

Не сәтті өтті?




Не сәтсіз өтті?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!