|
Күні: Сынып: 6 Пәні: Қазақ тілі |
Лицей: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Мұғалімнің аты – жөні: Ежембаева А.А |
|||
|
Тақырыбы: |
Сын-қимыл (бейне) үстеуі |
|||
|
Жалпы мақсаты
|
Топтық қарым-қатынас арқылы үстеудің мағыналық түрлерін еске түсіре отырып, қимыл-сын үстеуі туралы толық мәлімет беру |
|||
|
Оқу нәтижесі |
|
|||
|
Түйінді идеялар |
Емін-еркін отырып, Бүгін сабақ өтейік. Құр босқа қалмай, топ-топпен, Сұраққа көңіл бөлейік. Шешімін тауып лезде, Жауабын бірден берейік. Кілең жақсы бағаны, Қанжығаға ілейік! |
|||
|
Ресурстар |
«Кім ұшқыр?» тренингі Слайд, оқулық, кеспе қағаздар, маркер, плакат |
|||
|
Сабақ мазмұны
|
||||
|
Кезеңдері |
Уақыты
|
Сабақ барысы
|
Формативті бағалау |
|
|
Кіріспе (сабақ басталмас бұрын оқушылар алдын-ала нені білетіндігін анықтау жұмыстары) |
8 минут |
1. Психологиялық тренинг. «Кім ұшқыр?» 2. Топқа бөлу: Тірек сөздер: Қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлінеді. 3. «1-топ» - «Сабаққа баратын бала» тақырыбына үстеулер қатыстырып, көрініс көрсету; «2-топ» - үстеулерді қолданып, «Ертегі» құрастыру; «3-топ» - «Үстеу» тақырыбына диалог құрау; «Үстеу» - «Үстеу» тақырыбына «Жарнама» жасау.
|
Бас бармақ Топ басшысын сайлап, бағалау парағын беру. Әр тапсырма сайын бағалау критерийлерін беріп отыру. Критериалды бағалау: 1.Тапсырманы сауатты орындау 2. Ой желісінің реттілігін сақтау |
|
|
Жаңа материалдың таныстырылы мы (Оқушылардың жаңа тақырыпты, оқып-үйрену» үшін қолданылатын жұмыс түрлері) |
12 минут |
1.Слайд «Суреттерді сөйлет» Жаңа тақырыпқа өту - «Сын -қимыл- үстеуі» түсіндіру, мақсатымен таныстыру 2. Оқулықтағы тақырыппен танысу (Диологтық қарым-қатынас жасау)
|
Критериалды бағалау 1.Сұрақты нақты қоя білу; 2.Анық, дәл жауап беру; |
|
|
Жаңа материалды қолдану (сабақта қолданылатын нақты мысалдар, проблемалар, жобалар және т.б.) |
15 минут |
Сергіту сәті «Оркестр» 1. Оқушылар әр түрлі музыкалық аспапта ойнайды, үстеулерді қосып диалог құрайды, топ басшылары өз тобын бағалайтын болады.) 2. Дәптермен жұмыс Оқулықтағы 129-бет,4-жаттығуды орындату. 4топқа бөліп беру, бірін-бірі тексеру, бағалау. 3. «Поэзия сәті» (Слайд) Берілген өлең жолдарындағы көп нүктенің орнына тиісті үстеулерді қойып, өлеңді толықтыр.
|
Критериалды бағалау 1. Қатесіз орындау; 2. Сауатты және әдемі жазу. 3. Үстеулерді құрамына, тұлғасына талдай білу. Дескриптор: 1.Берілген сөйлемге үстеу қойып жазады. 2.Қандай үстеу екенін ажыратады. Б. «Бас бармақ»
|
|
|
Қорытынды (оқып- үйрену нәтижесін анықтау үшін бағалау тәсілдерін (кері байланыс) қолдану |
5 минут |
Кері байланыс «Сендер қалай жұмыс жасадыңдар?» Шарты: Жауаптарында үстеу сөздерді көп қолдану Әр топ топпен бірлесіп, қағазға жазады,топ басшылары тақтаға іледі. |
Кері байланыс Топ басшысының қорытындысы Жиынтық баға |
|
|
|
2 минут |
Үйге тапсырма. 129-бет, ереже жаттау 3-тапсырма жазбаша. .
|
Берілген үстеулерге сұрақ қойып, тиісті бағанаға жазу |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
|||
|
Не сәтсіз өтті? |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үстеу түрлері
Үстеу түрлері
|
Күні: Сынып: 6 Пәні: Қазақ тілі |
Лицей: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ Мұғалімнің аты – жөні: Ежембаева А.А |
|||
|
Тақырыбы: |
Сын-қимыл (бейне) үстеуі |
|||
|
Жалпы мақсаты
|
Топтық қарым-қатынас арқылы үстеудің мағыналық түрлерін еске түсіре отырып, қимыл-сын үстеуі туралы толық мәлімет беру |
|||
|
Оқу нәтижесі |
|
|||
|
Түйінді идеялар |
Емін-еркін отырып, Бүгін сабақ өтейік. Құр босқа қалмай, топ-топпен, Сұраққа көңіл бөлейік. Шешімін тауып лезде, Жауабын бірден берейік. Кілең жақсы бағаны, Қанжығаға ілейік! |
|||
|
Ресурстар |
«Кім ұшқыр?» тренингі Слайд, оқулық, кеспе қағаздар, маркер, плакат |
|||
|
Сабақ мазмұны
|
||||
|
Кезеңдері |
Уақыты
|
Сабақ барысы
|
Формативті бағалау |
|
|
Кіріспе (сабақ басталмас бұрын оқушылар алдын-ала нені білетіндігін анықтау жұмыстары) |
8 минут |
1. Психологиялық тренинг. «Кім ұшқыр?» 2. Топқа бөлу: Тірек сөздер: Қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлінеді. 3. «1-топ» - «Сабаққа баратын бала» тақырыбына үстеулер қатыстырып, көрініс көрсету; «2-топ» - үстеулерді қолданып, «Ертегі» құрастыру; «3-топ» - «Үстеу» тақырыбына диалог құрау; «Үстеу» - «Үстеу» тақырыбына «Жарнама» жасау.
|
Бас бармақ Топ басшысын сайлап, бағалау парағын беру. Әр тапсырма сайын бағалау критерийлерін беріп отыру. Критериалды бағалау: 1.Тапсырманы сауатты орындау 2. Ой желісінің реттілігін сақтау |
|
|
Жаңа материалдың таныстырылы мы (Оқушылардың жаңа тақырыпты, оқып-үйрену» үшін қолданылатын жұмыс түрлері) |
12 минут |
1.Слайд «Суреттерді сөйлет» Жаңа тақырыпқа өту - «Сын -қимыл- үстеуі» түсіндіру, мақсатымен таныстыру 2. Оқулықтағы тақырыппен танысу (Диологтық қарым-қатынас жасау)
|
Критериалды бағалау 1.Сұрақты нақты қоя білу; 2.Анық, дәл жауап беру; |
|
|
Жаңа материалды қолдану (сабақта қолданылатын нақты мысалдар, проблемалар, жобалар және т.б.) |
15 минут |
Сергіту сәті «Оркестр» 1. Оқушылар әр түрлі музыкалық аспапта ойнайды, үстеулерді қосып диалог құрайды, топ басшылары өз тобын бағалайтын болады.) 2. Дәптермен жұмыс Оқулықтағы 129-бет,4-жаттығуды орындату. 4топқа бөліп беру, бірін-бірі тексеру, бағалау. 3. «Поэзия сәті» (Слайд) Берілген өлең жолдарындағы көп нүктенің орнына тиісті үстеулерді қойып, өлеңді толықтыр.
|
Критериалды бағалау 1. Қатесіз орындау; 2. Сауатты және әдемі жазу. 3. Үстеулерді құрамына, тұлғасына талдай білу. Дескриптор: 1.Берілген сөйлемге үстеу қойып жазады. 2.Қандай үстеу екенін ажыратады. Б. «Бас бармақ»
|
|
|
Қорытынды (оқып- үйрену нәтижесін анықтау үшін бағалау тәсілдерін (кері байланыс) қолдану |
5 минут |
Кері байланыс «Сендер қалай жұмыс жасадыңдар?» Шарты: Жауаптарында үстеу сөздерді көп қолдану Әр топ топпен бірлесіп, қағазға жазады,топ басшылары тақтаға іледі. |
Кері байланыс Топ басшысының қорытындысы Жиынтық баға |
|
|
|
2 минут |
Үйге тапсырма. 129-бет, ереже жаттау 3-тапсырма жазбаша. .
|
Берілген үстеулерге сұрақ қойып, тиісті бағанаға жазу |
|
|
Не сәтті өтті? |
|
|||
|
Не сәтсіз өтті? |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













