Тексерілді:
Тақырыбы: ҰШЫП НЕМЕСЕ ШӨППЕН СЫРҒЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ ҚАБЫЛДАУ
Оқытушы: Темірбеков Е
Сабақтың жабдықтары: ●Тасымалданатын қақпалар
●№3 және №4 доптар
●Конустар
●Бағандар
●Фишкалар
●Манишкалар
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту
● Биік ұшып келе жатқан допты бағындыруды үйрену.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар |
|
Дайындық бөлімі 6 минут |
|||
|
1. |
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау. |
||
|
2. |
Қыздырыну, бір орында және қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығулары |
6 мин. |
|
|
Негізгі бөлім 32 минут |
|||
|
3. |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН
ҰШЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ
ТОҚТАТУ |
8 мин. |
Міндеті: ұшып келе жатқан допты аяғымен тоқтатуды үйрету. Мазмұны: әр балада бір доптан болады. Үйренуші допты иық деңгейінде лақтырып, оны аяғымен тоқтатады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты тоқтатқан кезде аяқтың жұмсақ, қайтымды қимылына назар аудару. Доппен бұрылған кезде дененің бұрылу қимылын дұрыс орындау. |
|
4. |
ҚОЗҒАЛМАЛЫ ОЙЫН
|
10 мин |
Міндеті: ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдауды үйрету. Мазмұны: балалар екі командаға бөлінеді және әр команданың (қызылдар) ойыншысына қарсы, дербес ойыншы (сарылар) тағайындалады. Қызылдар алаңның әр жеріне тұрады, ал сарылар алаңның сыртына орналасады. Қызылдар мұғалімнің белгісі бойынша қолдарындағы доптарын жоғары лақтырып, доппен түрлі тәсілдер жасай бастайды және оны өз қарсыласынан денесімен жабуға тырысады. Сарылар алаңға жүгіре кіріп, қарсыласынан допты тартып алуға тырысады. Допты тартып алған жағдайда, екі ойыншы да алаңнан шығады. Алаңда көп уақыт өткізген команда жеңімпаз атанады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты және ойыншыны назардан тыс қалдырмау; аяқтың қимылының дұрыс орындалуына назар аудару. |
|
5. |
4×4 + қақпашылар ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
|
14 мин. |
Міндеті: допты қадағалау дағдысын бекіту. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру. Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау. Қақпаның көлемі 1×1,5 м. Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу. |
|
Қорытынды бөлім 2 минут |
|||
|
6. |
Жеңіл жүгіріс, жүру. Ииілгіштікті дамыту. |
2 мин. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау
Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау
Тексерілді:
Тақырыбы: ҰШЫП НЕМЕСЕ ШӨППЕН СЫРҒЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ ҚАБЫЛДАУ
Оқытушы: Темірбеков Е
Сабақтың жабдықтары: ●Тасымалданатын қақпалар
●№3 және №4 доптар
●Конустар
●Бағандар
●Фишкалар
●Манишкалар
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту
● Биік ұшып келе жатқан допты бағындыруды үйрену.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
|
№ |
Сабақтың мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар |
|
Дайындық бөлімі 6 минут |
|||
|
1. |
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау. |
||
|
2. |
Қыздырыну, бір орында және қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығулары |
6 мин. |
|
|
Негізгі бөлім 32 минут |
|||
|
3. |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН
ҰШЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ
ТОҚТАТУ |
8 мин. |
Міндеті: ұшып келе жатқан допты аяғымен тоқтатуды үйрету. Мазмұны: әр балада бір доптан болады. Үйренуші допты иық деңгейінде лақтырып, оны аяғымен тоқтатады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты тоқтатқан кезде аяқтың жұмсақ, қайтымды қимылына назар аудару. Доппен бұрылған кезде дененің бұрылу қимылын дұрыс орындау. |
|
4. |
ҚОЗҒАЛМАЛЫ ОЙЫН
|
10 мин |
Міндеті: ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдауды үйрету. Мазмұны: балалар екі командаға бөлінеді және әр команданың (қызылдар) ойыншысына қарсы, дербес ойыншы (сарылар) тағайындалады. Қызылдар алаңның әр жеріне тұрады, ал сарылар алаңның сыртына орналасады. Қызылдар мұғалімнің белгісі бойынша қолдарындағы доптарын жоғары лақтырып, доппен түрлі тәсілдер жасай бастайды және оны өз қарсыласынан денесімен жабуға тырысады. Сарылар алаңға жүгіре кіріп, қарсыласынан допты тартып алуға тырысады. Допты тартып алған жағдайда, екі ойыншы да алаңнан шығады. Алаңда көп уақыт өткізген команда жеңімпаз атанады. Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты және ойыншыны назардан тыс қалдырмау; аяқтың қимылының дұрыс орындалуына назар аудару. |
|
5. |
4×4 + қақпашылар ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
|
14 мин. |
Міндеті: допты қадағалау дағдысын бекіту. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру. Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау. Қақпаның көлемі 1×1,5 м. Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу. |
|
Қорытынды бөлім 2 минут |
|||
|
6. |
Жеңіл жүгіріс, жүру. Ииілгіштікті дамыту. |
2 мин. |
|
шағым қалдыра аласыз
















