Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспар құруға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:


Тақырыбы: ҰШЫП НЕМЕСЕ ШӨППЕН СЫРҒЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ ҚАБЫЛДАУ

Оқытушы: Темірбеков Е

Сынып: 6

Сабақтың жабдықтары: ●Тасымалданатын қақпалар

●№3 және №4 доптар

Конустар

Бағандар

Фишкалар

Манишкалар

Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту

Биік ұшып келе жатқан допты бағындыруды үйрену.

Сабақтың ұзақтығы: 40 минут


Сабақтың мазмұны

Мөлшерлеу

Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар

Дайындық бөлімі 6 минут

1.

Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау.

2.

Қыздырыну, бір орында және қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығулары

6

мин.


Негізгі бөлім 32 минут

3.

ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН


ҰШЫП КЕЛЕ ЖАТҚАН ДОПТЫ ТОҚТАТУ

8

мин.

Міндеті: ұшып келе жатқан допты аяғымен тоқтатуды үйрету.

Мазмұны: әр балада бір доптан болады. Үйренуші допты иық деңгейінде лақтырып, оны аяғымен тоқтатады.

Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты тоқтатқан кезде аяқтың жұмсақ, қайтымды қимылына назар аудару. Доппен бұрылған кезде дененің бұрылу қимылын дұрыс орындау.

4.


ҚОЗҒАЛМАЛЫ ОЙЫН


10 мин

Міндеті: ұшып немесе шөппен сырғып келе жатқан допты қабылдауды үйрету.

Мазмұны: балалар екі командаға бөлінеді және әр команданың (қызылдар) ойыншысына қарсы, дербес ойыншы (сарылар) тағайындалады. Қызылдар алаңның әр жеріне тұрады, ал сарылар алаңның сыртына орналасады. Қызылдар мұғалімнің белгісі бойынша қолдарындағы доптарын жоғары лақтырып, доппен түрлі тәсілдер жасай бастайды және оны өз қарсыласынан денесімен жабуға тырысады. Сарылар алаңға жүгіре кіріп, қарсыласынан допты тартып алуға тырысады. Допты тартып алған жағдайда, екі ойыншы да алаңнан шығады. Алаңда көп уақыт өткізген команда жеңімпаз атанады.

Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты және ойыншыны назардан тыс қалдырмау; аяқтың қимылының дұрыс орындалуына назар аудару.

5.

4×4 + қақпашылар

ФУТБОЛ ОЙЫНЫ


14 мин.

Міндеті: допты қадағалау дағдысын бекіту. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру.

Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау.

Қақпаның көлемі 1×1,5 м.

Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу.

Қорытынды бөлім 2 минут

6.

Жеңіл жүгіріс, жүру. Ииілгіштікті дамыту.

2 мин.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
1125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі