Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Сабақтың тақырыбы: В. А. Сухомлинский. Қатқан нан |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Орыс жазушысы В. Сухомлинскийдің «Қатқан нан» мәтінінің негізгі мазмұнын ашу. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Қызығушылықты ояту Тақырып аясындағы жұмбақтарды шешу |
Танытыры лым. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Негізгі ойды анықта, түйін.
(Көрініс қоя отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу) |
Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.
Мәтінмен
жұмыс. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Ойлау қалпақтары (Жұптық
жұмыс)
Топтық
жұмыс. В. Сухомлинскийдің «Қатқан
нан» мәтініндегі түйін оқушылар көзқарасымен. |
Берілген тапсырма барысында оқушылар өз белсенділіктерін көрсетеді. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: оқу. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
В. А. Сухомлинский. Қатқан нан
В. А. Сухомлинский. Қатқан нан
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Сабақтың тақырыбы: В. А. Сухомлинский. Қатқан нан |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Орыс жазушысы В. Сухомлинскийдің «Қатқан нан» мәтінінің негізгі мазмұнын ашу. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түінуі тиіс |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын. |
|||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Менің көңіл-күйім» жаттығуы Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . Қызығушылықты ояту Тақырып аясындағы жұмбақтарды шешу |
Танытыры лым. |
|||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Негізгі ойды анықта, түйін.
(Көрініс қоя отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашу) |
Автор портреті, дәптерлер. Электронды оқулықты тыңдап,тақырып қою.
Мәтінмен
жұмыс. |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
|||||||
|
Аяқталуы |
Ойлау қалпақтары (Жұптық
жұмыс)
Топтық
жұмыс. В. Сухомлинскийдің «Қатқан
нан» мәтініндегі түйін оқушылар көзқарасымен. |
Берілген тапсырма барысында оқушылар өз белсенділіктерін көрсетеді. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: оқу. |
|||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз














