Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
• Валенттілік және химиялық формула ұғымдарының анықтамасын біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
• Элементтердің атауларын, валенттіліктің жіктелуін, химиялық формуланың құраушыларын біледі, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолданады
Кейбіроқушылар:
• Биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын валенттілікті қолдана отырып, дұрыс құрады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні:
Мұғалімнің
есімі:Куанышбаева
Г.К.
СЫНЫП:7
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Валенттілік.
Химиялық формулалар
Сабақ негізделген
оқу мақсаты (мақсаттары)
7.1.2.11 – химиялық
қосылыстардың формулаларын дұрыс құрастыруды
білу
Сабақ
мақсаттары
Барлық
оқушылар:
Валенттілік және химиялық
формула ұғымдарының анықтамасын
біледі
Оқушылардың басым
бөлігі:
Элементтердің атауларын,
валенттіліктің жіктелуін, химиялық формуланың құраушыларын
біледі,валенттілікті және олардың
қосылыстардағы атомдық қатынастарын
қолданады
Кейбіроқушылар:
Биэлементті химиялық
қосылыстардың формулаларын валенттілікті қолдана отырып, дұрыс
құрады
Бағалау
критерийі
Элементтердің
атауларын және олардың атомдық қатынастарын, валенттілікті қолдана
отырып бинарлы химиялық қосылыстардың формулаларын
жазады
Құндылықтарға
баулу
Жұптық жұмыс кезінде
өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өз
бетімен жұмыс орындау кезінде адалдылық
таныту
Жоспар
Сабақ кезеңі /
уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы қызығушылықты
ояту
I. Ұйымдастыру
кезеңі
1) Оқушылармен амандасу.
Жағымды психологиялық ахуал
орнату:
Егер сіз мектепке көтеріңкі
көңілмен келсеңіз – оң
қолыңызды
көтеріңіз;
Егер сіз адамның шыншылдығын
бағаласаңыз – оң қолыңызды
көтеріңіз;
Егер сіз өз біліміңізге
сенсеңіз – екі қолыңызды
көтеріңіз;
Егер де сізге химия пәні ұнаса
– шапалақтаңыз;
2) Оқушыларға өзін-өзі бағалау
парағын үлестіріп, толтыру ретін
түсіндіру.
Салыстырмалы атомдық
масса - ... (ағылшын
тілінде)
Массаның атомдық
бірлігі ... тең.
Элементтердің
салыстырмалы атомдық массаларының мәні ...
берілген
Массаның атомдық
бірлігі - ... (ағылшын
тілінде).
Дұрыс
жауаптары:
Аr
Relative atomic
mass
1,66·10-24г
Периодтық жүйе
кестесінде
Atomic mass
unit
2)«Ой
қозғау»әдісі:
Химиялық элемент
таңбаларын жазып, салыстырмалы атомдық массаларын
тап.
I. натрий, көміртек,
темір
II. оттек, бор,
мыс
III. кальций, азот,
аргон
Салыстырмалы атомдық
массалары берілген элементтердің таңбаларын
жазыңдар.
I. 80,
7
II. 19,
65
III. 28,
64
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Химиялық элементтің таңбасын
жазып, салыстырмалы атомдық массасын
анықтайды
Химиялық элементтің таңбасын
жаза алады
1
Химиялық элементтің
салыстырмалы атомдық массасын таба алады
1
Салыстырмалы атомдық массасы
арқылы химиялық элементті анықтап, таңбасын
жазады
1
3)«Анаграмма»әдісі
Жаңа сабақтың
тақырыбынын ашу үшін сөздердегі әріптердің орнын ауыстырып
қоямын
«Влнттлкаеіі.
Хмлқиияы фрмллроуаа» - «Валенттілік. Химиялық
формулалар»
Жаңа сабақтың
тақырыбы жарияланған соң, оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
Мақсатқа жету үшін қажет критерийлер бірге
талқыланады.
Өзін-өзі бағалау
парағы
Жұмысты аяқтаған
соң, бірін-бірі тексереді. Оқушылар берген әр дұрыс жауабы үшін 1
баллмен бағаланады.
Өзін-өзі бағалау
парағы
Оқулықтар
Интербелсенді
тақта
Ортасы
І. Жаңа сабақ:
Мұғалімнің түсіндіруі
1. Оқушыларды
бейметалдардың сутекті қосылыстарының мысалында атом
валенттілік терінің жаңа қасиеттерімен таныстыру. HBr,
H2S,
PH3,
SH4,
CH4,
H2O,
NH3. Валенттілікке анықтама
бергеннен кейін, жоғарыда көрсетілген заттардың формулалары
жазылып, оқушыларды бромның, күкірттің, фосфордың, кремнийдің,
көміртегінің, оттегінің және азоттың валенттіліктерін осы
элементтер мен қосылған сутегі атомдарының жалпы саны
бойынша анықтауға жаттықтыру жұмысы
жүргізіледі.
2. Егер бір
элементтің валенттілігі белгілі болса екінші элементтің
валенттілігін табуға болатындығын
Al2O3 мысалымен
түсіндіреміз.
Оның алгоритмі
ұсынылады. (мұғалім бұл алгоритмді кесте түрінде тақтаға
іліп қоюына болады)
1. Қосылыстың
формуласы жазылады:
Al2 O3 ;
2. Қосылыстағы
оттегі атомының валенттігі белгілі, оны рим санымен үстіне
жазу:
ІІ
Al2O3 ;
3. Оттектің
валенттігін оның индексіне көбейтіп, алюминийдің индексіне
бөлу:
ІІ*3=6;
6:2=III; 4.
Қосылыстағы алюминийдің валенттігі үшке тең, оны рим санымен үстіне
жазу:
ІІІ
ІІ
Al2O3;
Тұрақты және
ауыспалы валенттілік туралы түсінік беріледі.
Оқушыларға дәптеріне тұрақты валенттілік сақтайтын элементтерді
жаздырамыз.
I - валентті Na, K, Ag,
H; IІ – валентті Mg, Ca, Ba, Zn, O;  
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз