Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Вектор. Векторларға амалдар қолдану.Коллинеар және коллинеар емес векторлар
Диалог пен жазу жүргізу
үшін сөздердің пайдалы
жинағы:
Екі
вектордың скаляр көбейтіндісі деген не?
- скаляр
көбейтінді
Екі вектор арасындағы бұрыш
деп......
cosφ=
Екі вектордың скаляр
көбейтіндісінің қасиеттері......
Құндылықтарға
баулу
Бірін-бірі құрметтеуге,
сыйлауға, пікірін тыңдауға, жауапкершілікке, сыни ойлауға,
ынтымақтастыққатоптық және жұппен жұмыс
жасата отырып оқушыларда құрмет құндылығы, жеке жұмыс арқылы
үздіксіз білім алу құндылығы
қалыптасады.
Пәнаралық
байланыс
Векторлардың арасындағы
бұрышты, скалярлық шаманы анықтауда физикамен,амалдарды тізбектей
орындауда алгебра бағытындағы пәндерде анықтауға мүмкіндігі
бар
Алдыңғы
білім
Векторларды координаталары
бойынша қосу және азайту, векторды санға көбейту, векторлардың
коллинеарлық шарты, вектордың координаталары, вектордың ұзындығын
табу туралы білімі бар.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақ
тың басы
5
минут
Оқушыларды тексеру,
амандасу.
Ширату.«Пазлдар»әдісі арқылы
сыныпты«Коллинеар векторлар»,
«Бірлік векторлар»,«Тең
векторлар»деп 3 топқа бөлу.Векторлар
түрлері мен анықтамаларын А4 форматындағы қағазға салып, қиып,
қиындылардан сәйкес векторларды құрастыру арқылы топтар өз тобының
атауын анықтау.
«Көршіңді
тексер»әдісі бойынша дәптерлерін
алмастырып, презентациядағы жауаппен
сәйкестендіру;
«Бір қадам
алға...»әдісі бойынша сұрақ-жауап
арқылы өткен сабаққа шолу жасау;
Бағытталған
кесінді
Векторды кескіндейтін
кесіндінің ұзындығы
Абсолют шамасы 1-ге
векторлар
Бір түзудің немесе параллель
түзудің бойында орналасқан
векторлар
Абсолют шамасы немесе үзындығы
бірдей векторлар
Ортогональ
векторлар
Кеспе
қағаздар
Слайд-1
10
минут
5
минут
5
минут
3
минут
5
минут
3
минут
Оқушыларды бүгінгі сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийімен
таныстыру.
Векторлардың арасындағы бұрыш
пен векторлардың скалярлық көбейтіндісі туралы мағлұмат
беру.
Т:«Ойлан-жұптас-бөліс»әдісі бойынша бұрыштың түрін
анықтайды.
1
-топ:
2
-топ:
3
-топ:
Векторлар қалай
орналасқан?
Векторлардың арасында қандай
бұрыштар пайда болды?
Жаңа сабақтың мазмұнын ашу
үшін: «Серпілген сауал»әдісін
қолдану
Оқушыларғатақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін
сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар лақтырылады.Оқушылар
жауабын оқулықтан табады.
Егер екі вектордың біреуі
нөлдік вектор болған
жағдайда вектордың арасындағы
бұрыш қалай
орналасады?
Векторлардың арасындағы бұрыш
дегеніміз не?
Векторлардың скаляр
көбейтіндісін қалай
анықтаймыз?
Скаляр көбейтіндінің қандай
қа
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз