Материалдар / Векторлардың скаляр көбейтіндісі 9 сынып

Векторлардың скаляр көбейтіндісі 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Векторлардың скаляр көбейтіндісін анықтау бойынша есептер шығару 9 сынып геометрия пәні бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2021
1766
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.1А бөлім: Жазықтықтағы векторлар

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Векторлардың скаляр көбейтіндісі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.1.3.4 векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар орындай алады:

  • векторлардың скаляр көбейтіндісін және оның қасиеттерін біледі;

  • векторлардың скалярлық көбейтіндісін табады;

  • векторлар арасындағы бұрышты есептей алады;

Жетістік критерийлері

Оқушылар орындай алады:

Векторларды скаляр, яғни санға көбейтуді және оның терімділік, үлестірімділік қасиеттерін қолдана есептер шығарады. Векторларды скалярға көбейту және векторлардың скалярлық көбейтіндісі арасындағы айырмашылықты түсінеді. Векторлар арасындағы бұрышты есептеуде қиындықтар туғызбайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушыларға:

Бұл бөлімде алған білім физикада, мысалы, жылдамдықтың, күштің және олармен байланысты шамалардың математикалық моделін құруда қолданылады. Векторлар кейбір теоремаларды дәлелдеуге және есептерді тиімді тәсілмен шығаруға мұмкіндік береді.

Арнайы лексика және терминология

  • вектор;

  • бірлік вектор;нөлдік вектор;

  • коллинеар векторлар;

  • бірдей бағытталған векторлар;

  • қарама-қарсы бағытталған векторлар;

  • тең векторлар;

  • қарама-қарсы векторлар;

  • үшбұрыш/параллелеограмм ережесі;

  • векторлардың скаляр көбейтіндісі;

  • радиус-вектор;

  • вектор координатасы;

  • вектордың координаттық өстердегі проекциясы;

  • түзудің бағыттаушы векторы;

  • нормаль вектор;

-түзудің векторлық теңдеуі.

Диалог жүргізу мен жазуға қажетті сөздер қоры

  • векторды коллинеар емес екі вектор арқылы жіктейміз;

  • а вектрының соңынан в векторын саламыз;

А нүктесінен берілген векторға тең болатын вектор саламыз.

Құндылықтарды дарыту


Құндылықтар:

Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе топпен жұмыс істегенде қатысты, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысады.

Топпен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренді.

Пәнаралық байланыстар

Оқушылар векторлық шама , скаляр шамаларды физика сабағында қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Визуалды оқушылардың есте сақтауына байланысты,

bilimland.kz/ сайтындағы тапсырмалары орындалады.

Бастапқы білім


Кесіндінің ортасының координаталары, нүктелердің арақашықтығы, түзудің жалпы теңдеуі мен екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуі формулаларын біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы

7 минут


Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, сыныпты түгендеу, сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру)

Фронтальді жұмыс.

Өткен тақырыптардағы материалдарды қайталау. Векторлар арасындағы бұрыш

Презентация

Сабақтың ортасы

7 минут





















10 мин






















13 мин

















Теориялық білім. Жаңа сабақ түсіндіру: Векторлардың скалярлық көбейтіндісі

Координаталары берілген векторлардың скаляр көбейтіндісін табады

және нөлдік векторлар арасындағы косинус бұрышы мына формуламен анықталады

Анықтама. Екі вектордың скаляр көбейтіндісі деп, осы векторлардың ұзындықтары мен олардың арасындағы бұрыш косинусының көбейтіндісіне тең болатын санды (скаляр) айтады. және векторлардың скаляр көбейтіндісін немесе деп белгілейді.

Анықтама бойынша

50. болса, онда екі вектордың біреуі нөльдік вектор немесе олардың арасындағы бұрыш – тік, яғни өзара перпендикуляр.

3. Алғашқы түсінік қалыптастыру мақсатында қарапайым есептерді қарастыру

Оқушының жұмысы бойынша мұғаліммен кері байланыс орнату

4. Жеке жұмыс

Есептер шығару. Сыни ойлау дағдыларын дамыту: анализ, синтез, бағалау

  1. табыңыз, егер =2, =3 және бұрышы тең: 1) ; 2) ; 3) ; 4) ; 5) .

  2. Векторлар берілген: және . Мәнін табыңыз: 1) ; 2) ; 3) ;4) ; 5) .

  3. Нүктелер берілген: 1) ; 2) ; 3) ; ; 4) ; .

  • вектор координаталарын табады;

  • вектор қосындысын табады;

  • векторлардың скаляр көбейтіндісін табады;



Сабақтың соңы

3 минут

Сабақты қорытындылау:


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Өз –өзін бағалау

Желім, интерактивті тақтаның көзге әсер етуі

Сабақ бойынша рефлексия


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Қайталауға берілген тапсырма 1







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ