Оқушыларды бүгінгі сабақтың
тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийімен
таныстыру.
Векторлардың арасындағы бұрыш
пен векторлардың скалярлық көбейтіндісі туралы мағлұмат
беру.
Т: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша бұрыштың түрін
анықтайды.
1
-топ:
2
-топ:

3
-топ:
Векторлар қалай
орналасқан?
Векторлардың арасында қандай
бұрыштар пайда болды?
Жаңа сабақтың мазмұнын ашу
үшін: «Серпілген сауал» әдісін
қолдану
Оқушыларға тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін
сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтар лақтырылады.Оқушылар
жауабын оқулықтан табады.
жағдайда вектордың арасындағы
бұрыш қалай
орналасады?
анықтаймыз?
бұрыш неге
тең.
А
нықтама: Екі вектордың скалярлық көбейтіндісі деп
олардың модульдерін арасындағы бұрыштың косинусына көбейткенге тең
санды атайды, яғни мен векторларының скалярлық
көбейтіндісі:
cos
мұндағы - және векторларының
арасындағы бұрыш.
Векторлардың арасындағы
бұрыш:
cosφ=
Скаляр көбейтіндінің
қасиеттері:
-
=
•
-
( +
) =
+
-
k (
•) =(k)
• = (k )
-
• =•
Координаталары мен болатын
векторлардың скаляр көбейтіндісі :
-
•=||•||cos00=||2
-
•=||•||cos00=||2
-
•=|| •||
cos900 =0
Т
еорема: Екі вектордың скаляр
көбейтіндісі олардың сәйкес координаталарының көбейтіндісінің
қосындысын тең.
(a1;a2) (b1 ;b2)
·=a1·b1+a2·b2
(Т): «Ойлан
тап!» |