Материалдар / Велоспорт

Велоспорт

Материал туралы қысқаша түсінік
Велоспорттың адам денсаулығына пайдасы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан Инновациялық Технологиялық Университеті

Қоғамдық пәндер және дене мәдениеті кафедрасы



















Реферат

Тақырыбы: Велоспортының адам физиологиясына әсері

















Орындаған:Нуреденов Ә.А (3курс) Тексерген:Мендіғалиева А.С













Орал қаласы

Жоспар:

  1. Кіріспе

  2. Негізгі бөлім

  3. Қазақстандағы дамуы

  4. Әлемдегі дамуы

  5. Велоспорттың физиологиямен байланысы

  6. Қолданған әдебеттер







  1. Кіріспе

Еліміздегі велоспорттың дамуы өз бастауын сонау 1918 жылдан алады. Бірінші ресми веложарыс 1922 жылы Қызылорда қаласында өтіп, велошабандоздарымыз 1951 жылдан бастап республикалық, 1963 жылдан бастап халықаралық аренада өнерлерін көрсете бастады. Кейін келе ірі жарыстарда да спортшыларымыз бәйгелерге қатысып, еліміздің намысын қорғаған.  Осылайша, 1963-64 жылдары Калинкин  КСРО чемпионы атағына қол жеткізсе, 1979 ж Макаров трек жарысында әлем чемпионы атанды. Еліміздегі велоспорттағы айтулы оқиғаларға тоқталып өтсек: 1980 ж. Сатыбалдиев, 1983 ж. Новолекин, 1990 ж. Тас жол бәйгесінде топтық есепте үздік атанып, алтын медальдерді қоржындарына салды. 1993 былдан бері біздің велошабандоздарымыз басқа мемлекеттердегі әріптестеріне қарағанда ең көп медальдерді еншілеп келеді. Бұған дәлел ретінде Кравченко Азия құрлығының  рекордын үш рет (1993 ж. Малайзия, 1994,1999 ж. Жапония) жаңартқанын айтуға болады. Осы чемпионатта Кравченко ерлер арасынан үздік атанып, чемпиондық атаққа қол жеткізсе, Мизуров пен Яковлев атты жігіттеріміз топтасып жарысуда тамаша өнер көрсетті.XXVII жазғы Олимпиада ойындарында ел мақтанышы Александр Винокуров велобәйгеде күмісті қанжығасына байласа, «Тур де Франс» көпкүндік веложарыста жерлесіміз Кивилев 4 орынды қанағат тұтты. Винокуров алдыңғы жылы өткен «Тур де Франс»  көпкүндік веложарыс кезеңінің бірінде келеңсіз жағдайға тап болып, бәйгені жалғастыра алмады. Еліміздің велосипед спортының дамуына республикалық бірлестіктің төрағасы Даниял Ахметов айтарлықтай үлес қосты.[1]


  1. Негізгі бөлім


Адамның бұлшықет күші есебінен дөңгелектерде қозғалу идеясы дүниеге келді өте ұзақ уақыт. Адам басқаратын әртүрлі арбалар, арбалар 4, 3 және 2 дөңгелектерде Германияда, Францияда бір уақытта дерлік пайда болды, Англия және басқа елдер. Ресейлік қолөнершілер де шетте қалмады. Велосипед ресми түрде 19 ғасырдың басында дүниеге келді. Ресейде крепостной Артамонов туралы әңгіме бар, ол 1800 жылы велосипед жасап, Орал Верхотурье ауылынан Мәскеуге аттанды, велосипедімен 2000 шақырымға жуық қашықтықты жүріп өтті. Артамоновтың өнертабысы империялық сотқа ұнады және осы өнертабыс үшін сыйақы ретінде Артамоновқа крепостнойлық тәуелділіктен бостандық берілді. Артамоновтың велосипедінің салмағы 40 кг-нан асады. диаметрі метрден асатын алдыңғы, жетекші доңғалақ. Диаметрі артқы доңғалақ шамамен 2 есе аз. Машинаның жалпы биіктігі шамамен 1,5 метр. Бірақ шеберге көмектеспеді. Өнертабысқа Патент берілмеді. Бұл, тарихшылардың пікірінше, алғашқы веложарыс болды, бірақ бұл туралы ресми ақпарат сақталмаған және бұл тарих аңыз болып саналады. Велосипедтің өнертабысы 1817 жылы велосипедін ойлап тапқан Мангейм неміс Карл фон Дрейске тиесілі. 1817 жылы Карл фон Дрейс Германияда "әлемдегі алғашқы велосипедті" ойлап табуға патент алды.Содан бері Еуропаның көптеген бұрыштарында велосипед құрылысының қарқынды дамуы басталды. Өнертапқыштар жылдан жылға жаңа және жаңа велосипед дизайнын жасады.Оның пайда болуының басында велосипед таңқаларлық болды. Бұлардағы адамдар ол кезде екі доңғалақты құбыжық өте қалыпты емес деп саналды. Біраз уақыттан кейін құбыжық өзгерді. Басында бұл болды жаңа идеялардың сол идеялармен рухтандырылғаны туралы есеп бүкіл әлем велосипедпен қамтамасыз етілді, бірақ жаңа да жеткізілмеді ғылымдағы жаңалықтар, бұл идеяны дамыту үшін ақша емес. Біраз уақыттан кейін адам уақытты түсінеді немесе оған оның артықшылықтарын түсіндіреді өнертабыстар. Бірақ сол кезеңдегі артықшылықтар түбегейлі ерекшеленді велосипедті қайтадан назар аударатын артықшылықтардан адам. Қозғалысты жеңілдетудің бір ғана артықшылығы болды. Бірақ адамзат әрқашан қарапайым жол мен жолды іздейді. Сондықтан пайда болды ғылымның жаңа өнертабыстарын қолдану идеялары. Алғашқы ресми велосипед жарысы Францияда 1868 жылы 31 Мамырда Париж маңындағы Сент-Клу саябағында өтті. Жарыс қашықтығы небәрі 2 шақырымды құрады. Жарыстың жеңімпазы ағылшын Дж. Мур. Алғашқы жарысқа қатысқан велосипедтер велосипедшілер 1853 жылы француз ойлап тапқан "костотряс" дизайны болды Пьер Мишо.

1-сурет Велосипед костотряс

Келесі 1869 жылы алғашқы ресми велосипед жарысы өтті. Жарыс қашықтығы Руаннан Парижге дейін, Францияда өтті. Жарыс қашықтығы 120 шақырымды құрады. Спортшылар қашықтықты велосипедтерде Косто сілкіністерде бағындырды. Сол жарыстың куәгерлерінің айтуынша, қашықтықты еңсеру үшін спортшыға осындай ыңғайсыз көлікте " пілдің күші және маймылдың ептілігі". Шынында да, велосипедтің дизайны өте ыңғайсыз болды, спортшыдан жарыс қашықтығын еңсеру үшін адамгершілікке жатпайтын күш-жігерді қолдану қажет болды. Бірінші ресми веложарыстың жеңімпазы сол ағылшын Дж. Мур. Жеңімпаздың уақыты 10 сағат 45 минутты құрады, ал орташа жылдамдығы 11 км/сағ, яғни велосипедшінің қозғалу жылдамдығын жаяу жүргінші спортшымен салыстыруға болады. Ол кезде бұл велосипедпен жүрудің рекордтық жылдамдығы болды. Дәл осы 1869 жылы велосипед дизайнерлері ағаш жақтаудан бас тартты, ал қазір велосипед жақтаулары болаттан жасалған, ал велосипедтің металл дөңгелектері резеңкеге оралған, велосипедшіні аз шайқау үшін, үрлемелі камера 25 жыл бұрын ойлап табылғанымен, дизайнерлер оған мән бермеді және велосипед дөңгелектерін қатты резеңке қабатымен тарылтады. Бірінші веложарыс дамуға серпін берді Еуропадағы қозғалыстар жүргізілді, енді қарт пен жас, ерлер мен әйелдер велосипедпен айналыса бастады. Еуропа елдерінде 19 ғасырдың 70-ші жылдарында бетон велотректер жаппай салына бастады. Әсіресе Францияда, Италияда және Англияда көптеген тректер салынды. 19 ғасырдың 70-80-ші жылдарында өрмекші велосипедтер костотрядтардың орнына келді. Велосипедтің дизайны өте үлкен диаметрлі алдыңғы доңғалақ және кішкентай артқы доңғалақ болды. Алдыңғы доңғалақтың осіне седла мен руль бекітілді, осылайша велосипедші алдыңғы дөңгелекте отырды. Педальдар алдыңғы доңғалақтың жеңіне бекітіліп, алдыңғы доңғалақпен бірге айналды.


2-сурет Велосипед Паук

1878 жылы ағылшын Лоусон велосипед дизайнына тізбекті берілісті енгізді.

Shape1

3-сурет Велосипед Паук с цепной передачей

Велосипедтің дизайнына өзгерістер енгізу орташа жылдамдықты 30 км/сағ дейін арттыруға мүмкіндік берді, алайда өрмекшілер өте қауіпті велосипедтер және тұрақсыз болды, сондықтан көптеген құлаулар болды және велосипедші биіктіктен құлап, әлдеқайда көп жарақат алды. Кішкене итеру кезінде велосипед аударылып седок секірді руль арқылы.

4- сурет Өрмекші велосепедінен құлаған кездер.

Өрмекші велосипедпен Томас Стивенс 1885 жылы жасаған. күніне 60 шақырым жүретін бүкіл әлем бойынша саяхат. Сондықтан 19 ғасырдың 90-жылдарында өрмекшілер "қауіпсіз велосипедтер"деп аталды.

5-сурет Безопасный велосипед

Қауіпсіз велосипедтің өнертапқышы 1884 жылы Джеймс Старли болды, ал 1887 жылы шотландтық ветеринар Джон Данлоп велосипедте пневматикалық шинаны қолдануды ұсынды. Өзіңіздікі үшін "шұңқырларға" мінуді жағымды ету үшін ұлым, ол велосипед дөңгелектерін бау-бақша резеңке жең сақиналарымен аяқтады, және оларды сумен толтырды. Шайқау айтарлықтай азайды, бірақ тағы бір қолайсыздық пайда болды — су шиналары жеді жылдамдық. Содан кейін өнертапқыш дәрігер шиналарды ауамен үрледі. Ол үшін, ауаның кері кетуіне жол бермеу үшін ол автоматты түрде арнайы клапан ойлап тапты тығыздалған атмосфераның қысымымен жабылады. Пневматикалық шиналар олар "болат жылқыны" тартып алған жаңалық болды оны қозғалудың ыңғайлы тәсілі ретінде түпкілікті тану. Осылайша, 1890 жылға қарай велосипед қазіргі заманға ұқсас болды. Велосипедтің дизайны сәтті болып, бүкіл әлемге таралды. Болашақта велосипедтер үнемі өзгеріске ұшырады оларға жеңілдік, беріктік пен сұлулық беріп, оларға мүмкіндік берді спорттық жарыстар саласында өз орнын алыңыз. Кез келген түрдегі сияқты спорт, велоспорттың шешуші факторы-жеңіске деген ерік. Бұл енді аз емес сияқты. Алайда, жеңіске жету үшін немесе тіпті тек мәреге жету жеткіліксіз болуы мүмкін. Талант және нағыз велошабандоздың шеберлігі автошабандоздың шеберлігіне ұқсас. Қарастырылады, сол болидті басқару үшін ұшқышта темір болуы керек экспозиция және найзағай реакциясы. Өйткені оның бір қателігі немесе бір секундтық кідіріс жойқын салдарға әкелуі мүмкін және басқаларға зиян келтіріңіз. Бірақ велосипедке оралғанда, біз ойланамыз: қашан жарыс кезінде спортшылар тығыз топпен қозғалады, оның салдары қандай велосипедшінің қателігі әкелуі мүмкін.Дамыған реакциялар, экспозиция және жарыста, велосипедте қажет стратегиялық ойлау біріктіріледі үлкен физикалық белсенділікке төтеп беру қабілетімен. Тек адамдар шынында да рухы күшті, тіпті физикалық жағынан да күшті, олар веложарыстарда үлкен жетістіктерге жете алады. 1890 жылы велосипед спортында бірнеше санаттағы шабандоздар болды: кәсіпқойлар, әуесқойлар және тәуелсіз. Пневматикалық шиналардың пайда болуымен велосипед жарысы тек тректе ғана емес кең таралды, бұған дейін тек "өрмекшілер" мен "кенгурулар" ғана емес, тас жолда да жарысқан. В 1891 ж. дәстүрлі жол жарысы басталды Бордо — Париж (600 км). 1893 жылы алғаш рет велоспорттан Әлем біріншілігі өтті. Біріншілік Американың Чикаго қаласында өтті.1895 жылдан бастап ойнай бастайды кәсіби спринтерлер үшін әлем чемпионаттары. XIX ғасырдың аяғында ерекше алты күндік трек жарысы танымал болды. Жарыс болды келесідей құрылған. Командада 2 адам болды және кезекпен ауыстырып, олар жолда 6 күн бойы педальмен жүрді. Бірінші осындай жарыс ол 1896 жылы Америкада ұйымдастырылды. Ал алғашқы әлем чемпионаттары әуесқойлар үшін олар 1921 жылы 190 км-де өткізіле бастады; үшін кәсіби шабандоздар — 1927 жылы 185 км қашықтықта, 1958 жылы әйелдер арасында. Ең көп маңызды жол жарысы айналадағы кәсіпқойлар үшін жарыс Франция - Тур де Франс. Ол алғаш рет 1903 жылы өтті, жалпы ұзындығы 2.000 км-ден асады. бұл ультра қашықтықтағы жарыстың шарттары жыл сайын өзгереді, кезеңдер де өзгереді. Велосипед спорт-барлығына ұсынылған бірнеше пәндердің бірі Қазіргі Олимпиада ойындарында. Сонымен қатар I Олимпиада ойындарының қатысушылары үшін Афины заманауи стандарттарға сай трек салынды. 8 1896 жылы сәуірде алғашқы олимпиадалық старттар берілді қатысу Еуропаның 5 елінен келген велосипедшілер. Жарыс бағдарламасына трек жарысының 5 түрі және тас жолда біреуі бар.Бірегей француз спортшысы П. Массонның жетістігі Олимпиаданың үш дүркін чемпионы. Осы i олимпиаданы өткізу кезінде Халықаралық велосипедшілер одағы (UCI) әлі болған жоқ, ол тек пайда болады 1900 жылы, бірақ веложарыстарды қосу туралы қызғанышты табанды бастама бағдарламаны халықаралық жұмысшылар одағының өкілдері көрсетті велосипедшілер "ынтымақтастық". Ұзақ уақыт ойындарды ұйымдастырушылар жарыс бағдарламасын өзінше құрастырды 1900 жылы болған сияқты, кейде тек тректе жарыс ұйымдастырады 1904 ж. (1904 ж. жарыстардың нәтижелері, оған тек қана қатысты АҚШ спортшылары, Олимпиада ойындарының ресми хаттамаларына кірмеген), немесе тек тас жолда, 1912 жылы 1908-1972 жылдары тректер қалай өткізілді тандем жарысы. Жалпы жарыстардың заманауи ережесі 1928 жылдан бастап анықтала бастады. Әйелдер Олимпиадаға алғаш рет қатысты 1984 жылы алғашқы Олимпиада ойындарында Францияның велосипедшілері және Ұлыбритания, содан кейін оларға Дания, Италия спортшылары қосылды, Германия, КСРО. 1996 жылы Атланта Олимпиадасында велосипедшілер тас жолда, жолда және жолдарда медальдарды іздеу үшін педальдар Атланта. Олимпиада тарихында алғаш рет екі доңғалақты ағаларына кең дөңгелектермен сипатталатын тау велосипеді қосылды. Тау велосипеді 20 жыл бұрын Солтүстік Калифорниядан келген хиппилер ойлап тапқан және бұрын американдықтар спорттың ең жақсысы болған. Жарыс ол саябақтың төбелері мен тоғайларын атқа міну үшін өрескел жерлерден өтті міну. Ойындарға алғаш рет қатысуға кәсіпқойлар жіберілді.Жарыстың әр түрі әртүрлі велосипед түрлерін пайдаланады және бағасы трек және жол жарыстарына арналған модельдер 10 000 долларға жетуі мүмкін. Жол велосипедінде 14 тісті доңғалақ болуы мүмкін және бірінші дәрежелі берілістермен жабдықталған тежегіштер. Трек велосипедінде тек бір беріліс бар және жоқ тежегіштер. Дөңгелектелген жиектердегі велосипедшілердің жылдамдығы ол 64,5 км/сағ жетуі мүмкін. Атлантада алғашқы портативті трек салынды "Тас тауы". Бірінші орын үшін күрес әрқашан өте қарқынды: 1964 жылы мысалы, жеңімпазды спортшыдан тек 0,16 секунд бөлді, 1976 жылы Батыс Германиядан келген команда 51-ші орынға ие болды 4 шақырымдық жарыс, өйткені спортшылар шиналарды толтырды олардың велосипедтері ауамен емес, жеңіл гелиймен. Бір олимпиадалық қозғалыстың ең көрнекті құбылыстарының ішінде онжылдықтар болып табылады бағдарламаның түрлерін үнемі кеңейту.Басында 90-шы жылдары велосипедтің жаңа түрлері танымал болды спорт-тау велосипед (тау велосипеді), триатлон, бірқатар пәндер жарыстың трек бағдарламасы. Бұл үрдіс әйелдер велосипедінің бағдарламасына да әсер етеді.Велосипед спорты (кең мағынада) — адамның бұлшықет күшімен қозғалатын көлік құралдарын (велосипедтерді) қолдана отырып, жер бетінде қозғалу.Велоспортқа трек жарысы, тас жол, кросс, тау велосипеді, мәнерлеп міну және велосипедпен доп ойнау жарыстары — велополо және велобол және т.б. сияқты пәндер кіреді. Жарыс пәндерінің негізгі мақсаты-велосипедпен белгілі бір қашықтықты (және ландшафтты) ең жылдам жеңу.Велосипед спорты бойынша халықаралық жарыстардың халықаралық реттеушісі және ұйымдастырушысы Швейцарияда орналасқан Халықаралық велосипедшілер одағы (UCI) болып табылады. Ұлттық деңгейде мұндай функцияларды тиісті ұлттық ұйымдар орындайды (Ресейде — Ресей велосипед Федерациясы, Украинада — Украина велоспорт федерациясы және т.б.).

Олимпиада түрлері: топтық жарыс жеке жарыс Олимпиадалық емес түрлер:

  • командалық жарыс

  • көп күндік жарыс

  • жоғары жарыс (тау туры)

  • критерий

  • жұптық жарыс

Трек велоспорты

  • спринт — төрт шабандоз қатысатын екі-үш айналым жолындағы спринт жарысы. Әр нақты жүгірудің жеңімпазы мәре сызығын бірінші болып кесіп өткен адам болып саналады.

  • командалық спринт

  • жеке қудалау жарысы

  • командалық қудалау жарысы ұпай жарысы

  • гит (1 км, 500 м немесе 200 м жеке жүгіру)

  • мэдисон (жұптық жарыс)

  • кейрин

  • скретч (топтық жарыс)

  • омниум (көпсайыс)

  • нокаут жарысы

Велокросс

  • топтық жарыс

  • жеке бастау жарысы

Тау велосипедтері XC

  • кроссы Олимпиадалық кросс: XCO

  • Марафон кроссы: XCM

  • Бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі кросс: XCP (бір нүктеден екінші нүктеге дейін)

  • Қысқа айналма жолдағы кросс: XCC (критерий)

  • Кросс уақыт жарысы: XCT (уақыт жарысы)

  • Кросс командалық эстафета: XC

  • Кросс көп күндік жарыс: XCS (көп күндік жарыс)

  • Кросс-элиминатор: XCE. Бірнеше кезеңнен тұратын спринт

  • Төмен түсу (даунхилл)

  • Жоғары жылдамдықты көтеру (uphill)

  • Байкер кресті

  • Еркін жүру (фрирайд)

  • Велотриал

BMX

  • BMX рейсі

  • BMX-дерт

  • BMX-тік

  • Флатланд

1868-31 Мамырда Париж маңындағы Сент-Клу саябақтарының бірінде әлемдегі алғашқы 2000 метрлік велосипед жарысы басталды.

1870-жарыс Францияда өтті, Руан мен Париж арасындағы қашықтық (120 км). Ол кезде қатысушылардың велосипедтері ағаш болатын.

Жеңімпаз орташа жылдамдыққа шамамен 11 км/сағ жете алды.

1884-86-Томас Стивенс бүкіл әлем бойынша велосипедпен алғашқы саяхатын жасады (Ливерпуль-Йокогама).

1893 - алғаш рет трек бойынша әлем біріншілігі өтті (Чикаго).

1896-велосипед Олимпиада бағдарламасына енгізілді.

1911-13-Онисим Петрович Панкратовтың бүкіл әлем бойынша велосипедпен алғашқы ресейлік саяхаты.

1921 - алғаш рет магистральда (Копенгаген)әлем біріншілігі өтті.[2]


  1. Қазақстандағы дамуы

Еліміздегі велоспорттың дамуы өз бастауын сонау 1918 жылдан алады. Бірінші ресми веложарыс 1922 жылы Қызылорда қаласында өтіп, велошабандоздарымыз 1951 жылдан бастап республикалық, 1963 жылдан бастап халықаралық аренада өнерлерін көрсете бастады. Кейін келе ірі жарыстарда да спортшыларымыз бәйгелерге қатысып, еліміздің намысын қорғаған.  Осылайша, 1963-64 жылдары Калинкин  КСРО чемпионы атағына қол жеткізсе, 1979 ж Макаров трек жарысында әлем чемпионы атанды. Еліміздегі велоспорттағы айтулы оқиғаларға тоқталып өтсек: 1980 ж. Сатыбалдиев, 1983 ж. Новолекин, 1990 ж. Тас жол бәйгесінде топтық есепте үздік атанып, алтын медальдерді қоржындарына салды. 1993 былдан бері біздің велошабандоздарымыз басқа мемлекеттердегі әріптестеріне қарағанда ең көп медальдерді еншілеп келеді. Бұған дәлел ретінде Кравченко Азия құрлығының  рекордын үш рет (1993 ж. Малайзия, 1994,1999 ж. Жапония) жаңартқанын айтуға болады. Осы чемпионатта Кравченко ерлер арасынан үздік атанып, чемпиондық атаққа қол жеткізсе, Мизуров пен Яковлев атты жігіттеріміз топтасып жарысуда тамаша өнер көрсетті.XXVII жазғы Олимпиада ойындарында ел мақтанышы Александр Винокуров велобәйгеде күмісті қанжығасына байласа, «Тур де Франс» көпкүндік веложарыста жерлесіміз Кивилев 4 орынды қанағат тұтты. Винокуров алдыңғы жылы өткен «Тур де Франс»  көпкүндік веложарыс кезеңінің бірінде келеңсіз жағдайға тап болып, бәйгені жалғастыра алмады. Еліміздің велосипед спортының дамуына республикалық бірлестіктің төрағасы Даниял Ахметов айтарлықтай үлес қосты.

Astana Qazaqstan Team (Astana, Астана) (UCI Team Code: AST) — "Самұрық-Қазына"қоры, мемлекеттік активтерді басқару холдингі демеушілік ететін және Астана қаласының атымен аталған қазақстандық кәсіби жол велокомандасы. Astana Құрылған жылы UCI ProTeam мәртебесін алды, 2007.2012 жылы Лондон олимпиадасында алтын медаль иегері атанған.

6 сурет Александр Винокуров - Жеңгемпаз Вуэлты-2006


Liberty Seguros-Würth Ыдырауы


2006 жылы Liberty Seguros-Würth командасының Пуэрто операциясына қатты араласуына байланысты Liberty Mutual, кейінірек Würth бас демеушілері қазақстандық шабандоздар Александр Винокуров пен Андрей Кашечкин маңызды рөл атқарған командамен демеушілік келісімдерін бұзды. Оның негізінде Қазақстан Премьер-Министрі, Қазақстан велоспорт федерациясының төрағасы Даниял Ахметовтың қатысуымен жаңа велокоманда құрылды. Ол өз атын Қазақстан астанасы — Астананың құрметіне алды. Қазақстанның бес ірі өнеркәсіптік консорциумы демеуші болды. Алғашқы жетістік бірден келді - "Астана" құрамындағы Винокуров 2006 жылы Испанияның Вуэлтасын жеңіп алды, ал оның командадағы серіктесі Андрей Кашечкин үшінші орын алды.

2007: Жаңа қалыптастыру команда

Бірінші кезекте команданың жаңа басшылығы бұрын Liberty Seguros-Würth командасына берілген Protur лицензиясын сатып алуға тырысты. Алайда команда иесі Маноло Сайз лицензияны сатудан бас тартты және Astana оны Халықаралық велосипедшілер одағына алуға өтініш берді. Жаңадан құрылған команда Швейцарияда орналасқан, оның басты демеушісі Zeus Sarl болды, ал Швейцарияның бұрынғы тур ұйымдастырушысы Марк Бивер спорт директоры болып тағайындалды. Алдымен халықаралық велосипедшілер одағының лицензиялық комиссиясы командаға 2007 жылғы маусымға лицензияға кепілдік бере алмайтынын хабарлады. Бұған жауап ретінде Гранд турларды ұйымдастырушылар команданың мәртебесіне қарамастан Astana-ға уайлд-кард беретіндерін хабарлады. 2006 жылдың 20 желтоқсанында командаға 4 жылдық лицензия берілді.

2007 жылға арналған команда

Капитаны Александр Винокуров болды, бірақ одан басқа командада Андреас Кледен, Паоло Сав

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ