Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.3.2.1 - пәндік
терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер,
қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен
тақырыптарды визуалды
сипаттау
6.3.3.1 - пәндік
терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер,
қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған
әдіс-тәсілдерді визуалды
сипаттау
|
Тілдік
мақсаттар
|
• Өнердің қайта өркендеуі,
импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика,
мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма,
кеңістік, түс, сызық.
• Сіздің ойыңызша суретші не
үшін осындайдан материалдарды
қоладанады?
• Сіз сипаттап бере аласыз
ба?
• Бұл техника сізге не үшін
ұнады?
• Суретші жұмысы сізді не үшін
қызықтырды?
• Өз жұмысыңызды қалай жақсартар
едіңіз?
|
Сабақтың
басы
1
кезең
Сабақтың
ортасы
2
кезең
|
Бірінші
тапсырма:
Оқушылар
қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын
зерттеп, қарастырады. (Ө) (Қ) Оқушыларға өз пейзаждарын табиғаттың
кез келген күйін пайдалану арқылы алдыңғы сабақтардан алған
білімдері негізінде орындауын тапсыру. Оқушылар сарамандық жұмысты
орындау кезінде сәндік материалдар мен орындау техникасын таңдайды.
Оқушыларға ұсынуға болады.
Оқушылар
материалдар мен құрал-жабдықтарды пайдалану кезінде жеке бас
гигиенасы мен қауіпсіздік ережелерін сақтап
отырады.
Оқушылар
шығармашылық бастамаларын өз өлкелерінің табиғатынан алған
әсерлерін түсіне отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы орындайды.
Бұл жұмыс жеке орындалады. Мұғалім табиғаттың төрт құбылысын
естеріне түсіру қажет. Оқушылар жай қаламмен пейзажды қағаз бетіне
орналастырып бояуға дайындап қояды. Жұмысты екінші сабақта
жалғастыруы қажет.
Ө)
Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста
қолданған материалды, техниканы және өз натюрмортын бастауға себеп
болған суретші туындысын
түсіндіреді.
Қолдану
Натюрморт
өнері. Ұлттық сәндік натюрморт
Талдау
«Мен
білемін»
әдісі
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы
алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап
береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір
пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
|
Суретшілер жұмыстарының
көшірмелері
И.Айвазовский, И.Шишкин,
И.Левитан, А. Куинджи, К.Коровин А.Саврасов, А.Пластов, Жорж Сера,
К. моне, Уке Ажиев, М. Кенбаев, К. Бекмағанбетов,Ә. Қастеев, М.
Тельжанов,С.Кульбеков, Н. Хлудов, Шарденов Ж.,Анар
Абжанова
Қазақстанның табиғаты
бейнеленген картиналар /
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Мен білемін» орындық әдісі,
сұрақтар,
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды жасау үшін
оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы
бағалау.
(Ұ) Мұғалім оқушыларға ұлттық
бұйымдарды, олардың атауы мен қолданылуын қарастыруға
ұсынады.
Ұсынылған бұйымдардың қайсысы
сіздерге таныс? Олар қалай аталады?Олардың қолданылуын
түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған?Олардың пішіні,
түсі мен фактурасы қандай?
(Ө) Оқушылар өздерінің
шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды,
техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын
түсіндіреді.
|
|