|
Күні: 01.03.2018ж Сынып: 9 Мұғалімнің аты-жөні: Буханов Нуржан Есказыевич |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Волейбол ойынының ойнау техникасы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау 7.1.5.1 - бірқатар дене жаттығуларының қарапайым тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру және бағалай білу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі Шапшаңдыққа,ептілікке,тез шешім қабылдауға, төзімділікке тәрбиелену. Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істеп,қарапайым жаттығулар тактика -стратегиясын құрып талдап саралай алады Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі,күрделі жаттығулар комбинацияларын құрып бағалай алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ кезіндегі оқушылардың бір біріне деген сенімділігін арттыру, әділ жұмыс жасауға бейімдеу сыныптасына деген көмек көрсету |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тілді дамыту, қарым-қатынас, талқы, зерттеу дағдылары. Сабақты физика Геометрия пәнімен байланыстыру.
|
|||||
|
Бастапқы білім |
Оқушыларда алдыңғы сабақтардан, сондай-ақ сабақтан тыс әрекет мәнмәтінінде алынған командалардағы өзара әрекеттесу тәжірибесі бар.
|
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10
|
Оқушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, рапорт қабылдау, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Сергіту сәті: «Спорт түрін тап» |
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. мұғалім үшін уақыт өлшегіш ысқырық |
||||
|
Сабақтың ортасы 25 |
(С, Тәж, Т) Сынып екі командаға бөлінеді. Біріншісі еркін түрде волейбол алаңының бір жағына орналасады. Оқушылар алаңның екі жартысына екі-үш қатардан тұратын, қатысушыларының саны тең екі командаға бөлінеді. Әр команда волейбол добын алады. Белгі бойынша ойыншы тор арқылы допты беруді орындайды. Бірінші команданың кез келген ойыншысы допты қабылдап, өзінің серіктестерінің біріне беруі тиіс, ал ол – допты қағып алуы керек. Егер оны допты қағып ала алса, бірінші команда бір ұпай алады. Екінші команданың барлық ойыншылары допты беруді орындап болғаннан кейін, командалар орын ауысады. Көбірек ұпай жинаған команда жеңіске жетеді. Тапсырма Білім алушылардың өздеріне жеке-жеке жұмыс жасауға мүмкіндік беріңіз, яғни әрбір білім алушыға бір-бірден волейбол добын беруді және допты астынан ойынға қосу әдісін
Тапсырма Білім алушылардың өздеріне жұмыс жасауға мүмкіндік беру, яғни волейбол добын беріп,
Дескриптор Білім алушы − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолданады; − қателіктерін түзете алады. |
Волейбол доптары, волейбол торлары, бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық
|
||||
|
Сабақтың соңы 5 |
Жүрек соғысын тексеру. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Оқушылар,жаттығу барысында қателескен оқушылар саптан бір қадам алға шығады қатесін ортаға айтады,түзейді.Видео қайталау арқылы бір-біріне баға береді |
Бос кеңістік,Түрлі түсті маркер |
||||
|
Бағалау |
|
|
||||
Өлеңді орта мектебі
Сабақтың тақырыбы:
«Волейбол ойынының ойнау техникасы»
Дене шынықтыру пәні
9 сынып

Пән мұғалімі: Буханов Нуржан Есказыевич
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Волейбол ойынының ойнау техникасы" 9 сынып
"Волейбол ойынының ойнау техникасы" 9 сынып
|
Күні: 01.03.2018ж Сынып: 9 Мұғалімнің аты-жөні: Буханов Нуржан Есказыевич |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Волейбол ойынының ойнау техникасы |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.1 - қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жетілдіру мен қорытындылау 7.1.5.1 - бірқатар дене жаттығуларының қарапайым тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру және бағалай білу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті: Қауіпсіздік ережелерді біледі Шапшаңдыққа,ептілікке,тез шешім қабылдауға, төзімділікке тәрбиелену. Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті: Оқушылар жұппен және топпен тиімді жұмыс істеп,қарапайым жаттығулар тактика -стратегиясын құрып талдап саралай алады Кейбір оқушылар келесіге қабілетті: Оқушылар ойындағы әр түрлі қозғалыс әрекеттерін біледі,күрделі жаттығулар комбинацияларын құрып бағалай алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ кезіндегі оқушылардың бір біріне деген сенімділігін арттыру, әділ жұмыс жасауға бейімдеу сыныптасына деген көмек көрсету |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Тілді дамыту, қарым-қатынас, талқы, зерттеу дағдылары. Сабақты физика Геометрия пәнімен байланыстыру.
|
|||||
|
Бастапқы білім |
Оқушыларда алдыңғы сабақтардан, сондай-ақ сабақтан тыс әрекет мәнмәтінінде алынған командалардағы өзара әрекеттесу тәжірибесі бар.
|
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10
|
Оқушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, рапорт қабылдау, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Сергіту сәті: «Спорт түрін тап» |
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. мұғалім үшін уақыт өлшегіш ысқырық |
||||
|
Сабақтың ортасы 25 |
(С, Тәж, Т) Сынып екі командаға бөлінеді. Біріншісі еркін түрде волейбол алаңының бір жағына орналасады. Оқушылар алаңның екі жартысына екі-үш қатардан тұратын, қатысушыларының саны тең екі командаға бөлінеді. Әр команда волейбол добын алады. Белгі бойынша ойыншы тор арқылы допты беруді орындайды. Бірінші команданың кез келген ойыншысы допты қабылдап, өзінің серіктестерінің біріне беруі тиіс, ал ол – допты қағып алуы керек. Егер оны допты қағып ала алса, бірінші команда бір ұпай алады. Екінші команданың барлық ойыншылары допты беруді орындап болғаннан кейін, командалар орын ауысады. Көбірек ұпай жинаған команда жеңіске жетеді. Тапсырма Білім алушылардың өздеріне жеке-жеке жұмыс жасауға мүмкіндік беріңіз, яғни әрбір білім алушыға бір-бірден волейбол добын беруді және допты астынан ойынға қосу әдісін
Тапсырма Білім алушылардың өздеріне жұмыс жасауға мүмкіндік беру, яғни волейбол добын беріп,
Дескриптор Білім алушы − өз жоспарымен серіктесімен бөліседі; − өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолданады; − қателіктерін түзете алады. |
Волейбол доптары, волейбол торлары, бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық
|
||||
|
Сабақтың соңы 5 |
Жүрек соғысын тексеру. Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Оқушылар,жаттығу барысында қателескен оқушылар саптан бір қадам алға шығады қатесін ортаға айтады,түзейді.Видео қайталау арқылы бір-біріне баға береді |
Бос кеңістік,Түрлі түсті маркер |
||||
|
Бағалау |
|
|
||||
Өлеңді орта мектебі
Сабақтың тақырыбы:
«Волейбол ойынының ойнау техникасы»
Дене шынықтыру пәні
9 сынып

Пән мұғалімі: Буханов Нуржан Есказыевич
шағым қалдыра аласыз















