Материалдар / Волейбол. Оқу-үйрену ойыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Волейбол. Оқу-үйрену ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Спорттық ойындарды оқытудағы әдістемелік негіздерге қызығушылықты, ой қорытындысын шығаруын, жалпы және арнайы төзімділікті, күшті, икемділікті, шыдамдылықты, жылдамдықты, ептілікті дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2021
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні:Дене тәрбиесі

Күні

Тобы _____

Тақырыбы:Қорғаныстың тактикалық қимылдары. Оқу-үйрену ойыны.

Мақсаты: Қорғаныстың тактикалық қимылдарын үйрету.

Міндеті:

Білімділік:Қорғаныстың тактикалық қимылдарын үйрету.

Дамытушылық:Спорттық ойындарды оқытудағы әдістемелік негіздерге қызығушылықты, ой қорытындысын шығаруын, жалпы және арнайы төзімділікті, күшті, икемділікті, шыдамдылықты, жылдамдықты, ептілікті дамыту.

Тәрбиелік:  Отан сүйгіштікке, белсенді өмір сүруге, еңбек сүйгіштікке, адамгершілікке, батылдылыққа, ұйымшылыққа,дене тәрбие пәніне сүйінпеншілікті, табандылықпен шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.

Құндылық: жалпы азаматтық құндылықтарды қалыптастыру.

Қасиеттер: патриоттық, борышкерлік, адалдық пен жауапкершілік.

Типі: Жаңа білімді хабарлау сабағы.

Сабақ түрі:  жаңа білімді игеру сабағы
Технология: деңгейлеп - саралап оқыту

Әдісі, тәсілі:  Тәжірибе
Бақылау түрі:  Диффериенциалдық қатынас.

Сабақтың жабдықталуы, көрнекілігі: Волейбол доптары, секіртпе кедергілер, нығыздалған доптар.


Сабақ бөлімдері

Сабақтың мазмұны.


Уақыты. мөлшері.

Әдістемелік нұсқаулар.


Кіріспе бөлім.

25 мин.


























Негізгі

бөлім.

55 мин
























Қортынды бөлім.

10 мин.


1. Сапқа тұрғызу. Спорт секторының баяндамасын қабылдау, сәлемдесу, түгендеу, сабақтың мақсатын түсіндіру

2.Саптағы жаттығулар.

Оң-ға!Сол-ға! Жартылай оң-ға(сол-ға) бұрыл! Бірінші, екіншіге санал! Бір қатардан екі қатарға тұр! Екі қатардан бір қатарға тұр!

Шұғыл бұрыл!

Секіріп шұғыл бұрыл! 1-4 шіге санал! Алға бас! Солға кері бас! Ирелеңдеп бас! Оңға(сол-ға) бас! Оң-ға(сол-ға) төрт лекке бас! Оңға(сол-ға) бір лекке бас!

3.Жүру жаттығулары .

Екі қолды жоғары көтеріп аяқтың үшімен жүру.

Қолды белге қойып өкшемен жүру.

4. Жеңіл жүгіру .

5.Жалпы дайындық жаттығуы.

3 кешен.


6. Допты төменнен, жоғарыдан беруді қайталау.

1. Волейболшының тұрысын қайталау.

2. Волейболшының қозғалысын қайталау .

3. Екі адымды қозғалу.

4.Допты төменнен беруді үйрету.

7.Допты жоғарыдан тура беру.

Топты екі қатарға бөліп бір доптан беру.

1.Допты жоғарыдан тура өз төбеңе лақтырып екінші оқушыға беру.

2. Допты өз төбеңде лақтыру.

3. Бірінші оқушы қолмен лақтырған допты жоғарыдан тура қайтару.

4. Допты жоғарыдан тура екінші оқушыға беру.

8. Екі жақты волейбол ойнау. Қорғаныстың тактикалық қимылдарын үйрету.

9.Сапқа тұрғызу. Сабақты қорытындылау, бағалау және үй жұмысына нұсқау беру. Үй жұмысына бағдар беру. Блок №1. 4 жатт.

Рефлексия: Бүгінгі сабақтан не алдыңыздар? Бүгін үйренген жаттығулар күнделікті өмірде қажет болуы мүмкіншілігі қандай деп ойлайсыздар?

Резерв тапсырмалары:

1. Секіртпе жіппен секіру.


5 мин.





6 мин.













1 мин.




3 мин.



10 мин.



15 мин.









20 мин.













20мин.





10 мин.


Білім алушылардың киіміне, тәртібіне, бұйрықтың орындалуына назар аудару. Қысқа нұсқа түсінікті етіп баяндау.



Жаттығуды дұрыс орындау.

Тізені бүкпеу.

Сапқа тез тұруын талап ету.



Жаттығуды бірдей орындау.


Жаттығуды қателеспей орындау.





Жаттығуды дұрыс орындау.









Аяқтың бүгілуін қадағалау.





Доп бастың жоғарғы жағынан қабылданады.




Ойынның негізгі әдістерін меңгерген оқушылар екі командаға бөлініп ойнайды, қалған оқушылар оқытушының қадағалауымен жеке тапсырмалар орындайды.

Негізгі әдебиет:

1.Уанбаев Е.Қ «Дене мәдениеті және спорттың ілімі мен әдістемесі», оқу құралы,Өскемен, 2010ж.

2. ҚР Үкіметінің қаулысы 2013ж. 31 желтоқсандағы қаулысы «ҚР халқының дене шынықтыру двйындығының президенттік тестілерін өткізу қағидаларын бекіту».

3. Б.Төтенай «Дене тәрбиесі» оқулығы, 2013 ж.

4. В.М.Баршай «Гимнастика» оқулығы,М, 2013ж.

Қосымша әдебиет:

1. ҚР Үкіметінің қаулысы 2013ж. 31 желтоқсандағы қаулысы «ҚР халқының дене шынықтыру дайындығының президенттік тестілерін өткізу қағидаларын бекіту».

2. С Тайжанов «Дене тәрбиесі» оқулығы Алматы,2010ж.

3. Ұ,Мұхаметжанов «Дене шынықтыру пәнін оқыту әдістемесі» Астана, 2011ж.

4.Н.Ж. Арғыматаева «Қазіргі сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері» Семей,2014ж.

5.Тайжанов С. «Спорт ойындары» оқулығы Алматы 2012ж.

6. Железняк Ю.Д., Учебник«Теория и методика спортивных игр» Москва, 2014г.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!