2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Волейбол Қмж

Волейбол Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж готовый
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Білім беру ұйымы


Қызылорда облысы Жаңақорған ауданы

Жаңақорған аграрлы-техникалық колледжі


Педагогтың аты-жөні:

Абдраманов Ержан Жумабаевич


Күні:


Сынып:


Сабақ тақырыбы

.Волейбол. Допты қабылдау

Сабақ мақсаты


р\р

Сабақтың мазмұны, мақсаты.

Оқушының іс әрекеті


Сапқа тұрғызу.

Рапорт қабылдау.Сәлемдесу.

Сабақтың мақсатың түсіндіру.

Саптағы жаттығулар:

Оңға,солға, айналып бұрылу.

Секіріп бұрылу.

Жүру: аяқтың үшімен,өкшемен,аяқтың ішкі жағымен, сыртқы жағымен.

Спорт.жүрісі.

Жүгіру:

Арнайы жүгіріс жаттығулар жасау.

Тізені көтеріп жүгіру

Аяқты артқа лақтырып жүгіру

Түзу аяқты алға лақтырып жүгіру

Оң жағымен жүгіру

Сол жағымен жүгіру

Теріс қарап жүгіру

Жалпы дамыту жаттығулары бір орында жасау.

- Ж.Б : аяқты ашып , қол белде.

1-4 басты оң жаққа айналдыру

1-4 басты сол жаққа айналдыру

- Ж.Б : аяқты ашып , қолды бүгіп кеуде алдында ұстау.

1,2: қолды түзетіп оң жаққа бұрылу

3,4: қолды түзетіп сол жаққа бұрылу

аяқты ашып , қол белде.

1-4 денені оң жаққа айналдыру

1-4 денені сол жаққа айналдыру



Сапқа тұрады жаттығуларды қайталайды












Арнайы жаттығуларды жасай отрып, жүгіреді










Теріс қарап жүгіреді









Бел жаттығуларын жасайды






Жақсы!











Жарайсыңдар!












Керемет!









Тамаша!

- Ж.Б: аяқты ашып , қол белде.

1. оң аяққа еңкею

2. екі аяқтың ортасына еңкею

3. сол аяққа еңкею

- Ж.Б: аяқты аласа ашып , қол белде

1-3 оң аяққа отыру

4. Ж.Б.

1-3 сол аяққа отыру

4. Ж.Б.

- Ж.Б: Оң аяқты алға жіберіп тірену

1-2 оң аяққа отыру

3-4 денені бұрып сол аяққа отыру

Гимнастикалық қабырғада жаттығу жасау.

Асылу,таяну жаттығулары.







Аяқ жаттығуларын

жасайды








Өте жақсы!

Ойыншының алаңдағы тұрысы және қозғалыстары.

Волейболшының қалпы(тұрысы) оның кез келген бағытта қозғалысты бастауына, сонымен бірге қажетті жағдайда кез келген тәсілді орындауына мумкіндік беретін бастапқы жағдайы. Ойын барысында ойыншы көп уақыт бойы негізгі тұрыста болады.


Оқушыларды сапқа тұрғызып, 2-3 топқа ойынын игерілген

әдістермен құрастырылған қозғалыс әрекетін құру тәртібін үйрету және түсіндіру.

Сетканың алдына топпен жоғары қарай секіріп жүріп өту. Аяқтар тізеден бүгіліп, иықтың кеңдігіндей етіп қойылады. Бір аяқ шамалы ғана ілгері қойылып кеуде ілгері еңкейеді. Дененің салмағы екі аяққа бірдей түседі. Қарсыласының алаңына қарап тұрып, ойыншы қолын алдына ұстайды.


-


- Ойыншының әр түрлі тұрысымен қозғалыс жасау:

Қозғалыс колоннамен жасайды.

Допты екі қолмен өз үстіне алуды үйрету:

Оқушыларды екі қатарға бөліп қарама қарсы тұрғызып жұппен жаттығу жасау.Екі оқушыға бір доп, аралары 3 метр.

- өз үстіне екі рет көтеріп қарсы жаққа беру.

- өз үстіне төрт рет көтеріп қарсы жаққа беру.

- оң,сол жақпен тұрып беру.

- теріс қарап беру.


Допты қабылдауға әдістер:

1. Классикалық екі қолмен қабылдау


Мақсаты: Допты екі қолмен қабылдау. Қолданылуы: Бұл әдіс негізінен жоғарыдан соғылған доптарды қабылдау үшін пайдаланылады. Доп екі алақанның арасында қабылданып, ұшып бара жатқан бағытқа сәйкес жылдам бағытталады.


2. Солқылдақ (пальцемен) қабылдау


Мақсаты: Допты оңай әрі нәзік қабылдау. Қолданылуы: Бұл тәсіл үшін қолдың ұшымен допты жоғары көтеру керек. Көбіне төменнен немесе кездейсоқ соғылған доптар үшін қолданылады. Ойнаушының алақаны көбіне құрылады.


3. Соққы (пальцемен) арқылы қабылдау


Мақсаты: Жоғарыдан және алысқа соғылған допты қабылдау. Қолданылуы: Бұл тәсіл үшін қолды жоғары көтеріп, допты тура осы жолмен бағыттап беру керек. Ол күшті соққыларды қабылдауда тиімді.


4. Төменнен қабылдау (маятниктік әдіс)


Мақсаты: Допты жерден қабылдау. Қолданылуы: Бұл әдіс төменнен көтерілген немесе жерге жақын ұшқан доптарды қабылдау үшін қолданылады. Бұл жағдайда ойыншының қолы допты қабылдауға дайын тұрады және оны артқа, жоғары қарай бағыттайды.


Оқушыларды залдың екі жағына колонналарға тұрғызу. Біріншілер торға қарсы жүгіріп 4 зонада екінші допты көтергендей болады, содан кейін он жаққа бір айналып 3 және 2 зоналарда сондай қимыл жасап өз колоннаның артына тұрады.3 зонада оң және сол жаққа бұрылады. 2 зонада сол жаққа.





















Оқушыларды саппен жүргізіп, терең тыныс алуын реттеу жаттығуларын жасау. Жоспарланған тақырыпты орындап, сабақты қортындылау.Журналға, күнделікке баға қою. Сабақты жақсы орындаған оқушыларды атап өту. Кеткен кемшіліктерді, жетістіктерді саралап әрбір оқушыға жеке түсіндіру.Үй тапсырмасын беру. Ұйымдасқан түрде киім ауыстыратын бөлмеге бару. . Қоштасу.



Саппан жай жүгіреді



Жақсы балалар!




Жариялаған:
Ашиова шұғыла
16 Ақпан 2025
103
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі