Пәні
|
Қазақ
тілі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
|
Тоқсан: ІІІ
|
Күні:
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Бөлім
|
Адамның сырт келбеті мен
мінезі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Уәдеге
адалдық
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.1.6.1 - коммуникативтік
жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы
қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке
даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру;
5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысып, өз
пікірін білдіреді. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратып, сан
есімді зат есім орнына қолдана біледі.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысып, өз
пікірін білдіреді.
-
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі.
|
Ресурстар
|
Оқулық: «Арман-ПВ» 2017 ж.
Т.Н.Ермекова, Ж.К.Отарбекова,
Р.Н.Мұнасаева
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Психологиялық ахуал
туғызу
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарын талдау
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Үй тапсырмасына жауап береді –
2 балл
|
«Санамақ», «Кәмпиттер», «Мозайка»,
«Фотосурет»
«Қарлы кесек»,
«Хобдиша»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Үзінділерді оқып, тақырып
қойыңдар. Себебін түсіндіріңдер.
2-тапсырма. Сан есімдердің мағыналық
түрлерін қолдана отырып, Шоқан мен Мысықтың диалогін қайта
құрастырыңдар
|
Берілген дескриптор бойынша
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысып, өз
пікірін білдіреді.
|
Үзінділерді оқып, тақырып
қояды
|
2
|
Себебін
түсіндіреді.
|
2
|
Дескриптор
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сан есімнің мағыналық түрлерін
ажыратып, сан есімді зат есім орнына қолдана
біледі
|
Сан есімдердің мағыналық
түрлерін қолдана отырып, Шоқан мен Мысықтың диалогін қайта
құрастырады
|
4
|
|
«Теріс орындық», «Графиктік
органайзер», «Екі тарапты диктант»,
«Бағалау
ағашы», «Сациометрия», «Медаль»,
«Нысандар», «Кім жеңімпаз»
«Рахмет», «Сендвич»,
«Бутерброд», «АБС», «Бағдаршам
|
|
Саралау
тапсырмасы
|
Төменгі
деңгей:
«Уәдеге адалдық»
дегенді қалай түсінесіңдер? Осындай қасиетті қай сыныптастарыңның
бойынан байқадыңдар? Әңгімелеп беріңдер
Орта
деңгей:
Жинақтық сан есімдерді
қатыстыра отырып, оқылым мәтінінің қысқаша мазмұнын жазыңдар.
Жинақтық сан есімдерге сұрақтар қойыңдар
Жоғары
деңгей:
Оқылым материалын
негізге ала отырып, «Уәдеге адалдық» тақырыбында
шығарма
жазыңдар.
|
Дескриптор
«Уәдеге адалдық» дегенді қалай
түсінетінін айтады-1 балл
Осындай қасиетті қай
сыныптастарыңның бойынан байқағанын айтады-2
балл
Дескриптор
Оқылым мәтінінің қысқаша
мазмұнын жазады -2 балл
Жинақтық сан есімдерге сұрақтар
қояды -2 балл
Дескриптор
«Уәдеге адалдық» тақырыбында
шығарма жазады-2 балл
|
|
|
Сабақтың
соңы
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды
Оқу мақсатын еске түсіріп,
тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп
өтеді
|
Оқушылар өзара бағалау
жүргізеді.
Үй тапсырмасы: 100-беттегі
6-тапсырма.
|
«Мидың суретін
сал», «Ыстық орындық», «Керемет
бестік», «БББ»,
|
|
Қосымша
ақпарат
|
|