|
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» Жомартық пен сараңдық |
Күні: 12.12. 17 |
|||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
||
|
Оқу мақсаты |
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.А/И1) |
|||
|
Мақсаты: |
Білу: Басты кейіпкерге мінездеме беру, сипаттама беру, портретін анықтау Түсіну:Адам бойындағы жақсы қасиеттерді табу, оның антонимін табу Қолдану: мақал-мәтелдер жазу, өз бойындағы қасиеттерді табу, жаман қасиеттерден арылуына ықпал ету Талдау: мәтін жазу, кейіпкер мінезімен салыстыру, өмірмен байланыстыру Жинақтау: эссе жазу, өлең шумақтарын құрастыру, негізгі ойды анықтау Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға беру, қорытындылау |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Білу: Басты кейіпкерге мінездеме береді, сипаттама береді, портретін анықтайды Түсіну: Адам бойындағы жақсы қасиеттерді табады, оның антонимін табады Қолдану: мақал-мәтелдер айтады, өз бойындағы қасиеттерді анықтайды Талдау: мәтін жазады, кейіпкер мінезімен салыстырады, өмірмен байланыстырады Жинақтау: эссе жазады, өлең шумақтарын құрастырады, негізгі ойды анықтайды Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға береді, қорытындылайды |
|||
|
Сабақтың құрылымы |
І. Ақпараттар блогы ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы ІV. Интеллектуалды тренинг блогы V .Күтілетін нәтиже блогы |
|||
|
|
Оқыту әдісі:«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» « Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» « Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» « Оқытуды басқару және көшбасшылық» Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмалырды өз бетімен орындауын қадағалайды Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы:Бақылау-сынақ сабағы Танымдық тапсырмалар:Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру. Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға беру. Оқушыда дағды қалыптастыру:Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу Негізгі ұғымдар мен терминдер: борыш, обал, сауап Ақпарат көзі:Оқулық Сабақты бағалау:Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы дағы тапсырмаларды орындау орындау деңгейіне байланысты бағаланады |
|||
|
І. Ақпарат блогы
Тақырып жоспары: 6 минут 1.Кейіпкер мінезін ашу 2.Өз бойындағы қасиеттерді анықтау 3. Эссе, мәтін, 5 жолды өлең жазу Сұрақтар:І.Білу. Түсіну
ІІ. Қолдану. Талдау
ІІІ. Жинақтау
Ойыңды «4 сөйлем» әдісін пайдаланып айт ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. 5 минут Адам бойындағы жақсы , жаман қасиеттер туралы жазылған шығарманы білесің? Оларды өмірлік ұстанымым деп айта аласың ба ? Неге? |
|
|||
|
ІІІ. Жаттықтыру және жаңа білімді есепке алу блогы 18 мин. |
|
|||
|
І деңгей ( Білу. Түсіну) Сараңдық пен жомарттыққа байланысты тұрақты сөз тіркестерін жаз Сөзжұмбақ құрастыр ІІ деңгей «Періште алтын көрсе жолдан таяды» деген сөзге қалай түсінесің? ІІІ деңгей «Арпа- бидай тас ас екен, алтын –күміс тас екен» деп аяқталатын мәтін жаз |
|
|||
|
ІV. Интеллектуалды тренинг блогы 6 мин. |
|
|||
|
5 жолды өлең жазу
|
|
|||
|
Үй тапсырмасын беруҚосымша ақпарат |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт
Ы.Алтынсарин Атымтай Жомарт
|
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» Жомартық пен сараңдық |
Күні: 12.12. 17 |
|||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
||
|
Оқу мақсаты |
әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.А/И1) |
|||
|
Мақсаты: |
Білу: Басты кейіпкерге мінездеме беру, сипаттама беру, портретін анықтау Түсіну:Адам бойындағы жақсы қасиеттерді табу, оның антонимін табу Қолдану: мақал-мәтелдер жазу, өз бойындағы қасиеттерді табу, жаман қасиеттерден арылуына ықпал ету Талдау: мәтін жазу, кейіпкер мінезімен салыстыру, өмірмен байланыстыру Жинақтау: эссе жазу, өлең шумақтарын құрастыру, негізгі ойды анықтау Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға беру, қорытындылау |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Білу: Басты кейіпкерге мінездеме береді, сипаттама береді, портретін анықтайды Түсіну: Адам бойындағы жақсы қасиеттерді табады, оның антонимін табады Қолдану: мақал-мәтелдер айтады, өз бойындағы қасиеттерді анықтайды Талдау: мәтін жазады, кейіпкер мінезімен салыстырады, өмірмен байланыстырады Жинақтау: эссе жазады, өлең шумақтарын құрастырады, негізгі ойды анықтайды Бағалау:. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі ұрпақ көзімен баға береді, қорытындылайды |
|||
|
Сабақтың құрылымы |
І. Ақпараттар блогы ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы ІІІ. Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы ІV. Интеллектуалды тренинг блогы V .Күтілетін нәтиже блогы |
|||
|
|
Оқыту әдісі:«АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер» « Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау» « Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» « Оқытуды басқару және көшбасшылық» Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:Бағыт-бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда көмек береді, олардың танымдық тапсырмалырды өз бетімен орындауын қадағалайды Оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формасы:Бақылау-сынақ сабағы Танымдық тапсырмалар:Сабақтың ЖБЕА блогында беріледі Оқушы іс-әрекетін ұйымдастыру:Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін кестеде берілген тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап беру. Өз мүмкіндіктеріне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау. Тақырыптың идеясын түсіне отырып баға беру. Оқушыда дағды қалыптастыру:Өзін-өзі дамыту дағдылары – өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарылату бағытында жүйелі жұмыс жасау, белгіленген мақсатқа жетіп барып нәтиже көрсету, жинақталған білім мен қалыптасқан дағды негізінде ой қорыта алу Негізгі ұғымдар мен терминдер: борыш, обал, сауап Ақпарат көзі:Оқулық Сабақты бағалау:Оқушының оқу іс-әрекеті ол СТК-дағы дағы тапсырмаларды орындау орындау деңгейіне байланысты бағаланады |
|||
|
І. Ақпарат блогы
Тақырып жоспары: 6 минут 1.Кейіпкер мінезін ашу 2.Өз бойындағы қасиеттерді анықтау 3. Эссе, мәтін, 5 жолды өлең жазу Сұрақтар:І.Білу. Түсіну
ІІ. Қолдану. Талдау
ІІІ. Жинақтау
Ойыңды «4 сөйлем» әдісін пайдаланып айт ІІ. Логикалық тапсырмалар блогы. 5 минут Адам бойындағы жақсы , жаман қасиеттер туралы жазылған шығарманы білесің? Оларды өмірлік ұстанымым деп айта аласың ба ? Неге? |
|
|||
|
ІІІ. Жаттықтыру және жаңа білімді есепке алу блогы 18 мин. |
|
|||
|
І деңгей ( Білу. Түсіну) Сараңдық пен жомарттыққа байланысты тұрақты сөз тіркестерін жаз Сөзжұмбақ құрастыр ІІ деңгей «Періште алтын көрсе жолдан таяды» деген сөзге қалай түсінесің? ІІІ деңгей «Арпа- бидай тас ас екен, алтын –күміс тас екен» деп аяқталатын мәтін жаз |
|
|||
|
ІV. Интеллектуалды тренинг блогы 6 мин. |
|
|||
|
5 жолды өлең жазу
|
|
|||
|
Үй тапсырмасын беруҚосымша ақпарат |
|
|||
шағым қалдыра аласыз














