Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 5-сынып мұғалімдері үшін пайдалы.Әдіс-тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Ы.Алтынсарин

«Дүние қалай етсең табылады?»

Мектеп: 47 ЖОББМ

Күні: 2611.18

Машықкердің аты – жөні: Қуанова.Э.А

Сынып: 5 «Д»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.1.2.1 Т/Ж- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.3.4.1. Б/С- оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни-хабарлама жазу.

Күтілетін нәтижелер

Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады.

Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгерту сабағы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет,өзін-өзі тану

Қажетті құрал-жабдықтар

Интерактивті тақта, «Қызыл кітап» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер.

Оқыту әдістері


Дереккөздері

Қазақ тілі 5 – сынып.

Тапсырмалар

Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Тапсырма

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Ресурстар

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Сабақтың басы













І.Қызығушылықты ояту








ІІ. Мағынаны тану
































Сабақтың ортасы

23 минут

























Сабақтың соңы

10 минут





































ІІІ. Үйге тапсырман беру.


ІV. Рефлексия















Ұйымдастыру кезеңі.

- Оқушылармен сәлемдесу.

- Психологиялық ахуал туғызу.

- Оқушыларды топқа бөліп отырғызу


Үй тапсырмасын сұрау:

«Әрбір төртінші» әдісі арқылы.Оқушылардан төртіншісі үй тапсырмасын айтады.

Топқа бөлу:

1-топ: «Атымтай Жомарт»

2-топ: «Қыпшақ Сейітқұл»

3-топ: «Дүние қалай етсең табылады?»


«Суреттер сөйлейді» әдісі

1-сұрақ Бұл суреттер қай тақырыпқа қатысты?



2-сұрақ Сурет туралы қандай ой айтасың?

Тыңдалым. Аудио материалдан тыңдату

«Галерея шарлау» әдісі Шығарма мазұнын суретке қарап жеткізу

Дескриптор:

1.Суретте қарап нақты болжам жасайды.

2. Болжамын әдеби тілмен жеткізе біледі.

«Сөз маржан» /Дәптермен жұмыс

1.Тіленші-көне сөз. Ел аралап қайыр сұрайтын тілемсек, қайыршы.

2. Еп-есті – бұл жерде: ақылың бар адам сияқтысың деген мағына береді.

3. Әйдік – бұл жерде: үлкен, зор, еңселі, дәу;

1-тапсырма

Шығармашылық сауал..

1-топ: *Антон сияқты сенің бірге болған досың тіленшілік қылып тұрса не істер едің?

Антон қандай қиындықтар көрді деп ойлайсын? Арманына жету үшін не істеу керек?

2-топ: Антон қандай қорытынды шығарды?

Болашақта кім болам деп армандайсың?

Қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Антон мен бейтаныс адамға мінездеме беру.

Антон

Бейтаныс адам







3-тапсырма

Әңгіме бойынша қалып қойған сөздерді табу.

1.Француз жұртының бір білімді.........

2 . ......қайыр сұрап алып жүруші еді.

3.Қасымдағы кісі тоқтап, тұрды да............

4.Сонда ойыма түсіп,..................

5. Ел ішінен........... сұрап жиып жүрдім.

6. Сен қарауға еп есті кісі көрінесің......... көрінеді.

7. Ол шүберектерді алып, .............сатады.

8. .....деген үлкен школда оқып жүргенде жігіт күнімде.








Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру

Өксіген

Жанында,манында

Қынарда

Орын, қоныс

Жай

шөлдеген

Жанабында

Француз ақшасы

Франк

Жағасында



Оқушылар амандасып орындарына отырады.

Сабаққа назарларын аударады.





«Әрбір төртінші» әдісі арқылы.Оқушылар үй тапсырмасын айтады.




Қатар бойынша үш топқа бөлінеді.



«Қыпшақ Сейітқұл»,

«Атымтай жомарт» шығармаларынан үзінді берілген.
















1.Тіленші-көне сөз. Ел аралап қайыр сұрайтын тілемсек, қайыршы.

2. Еп-есті – бұл жерде: ақылың бар адам сияқтысың деген мағына береді.

3. Әйдік – бұл жерде: үлкен, зор, еңселі, дәу;




1Көмектесіп, жұмыс істеуге құлшынысын арттырар едім..

2.Тіленшілік, қайыршылық

3.Тіленшілікті тастап, жұмысқа кірісті, үлкен дүкеннің иесі болды.








Антон- ешкімге тәуелді емес, еңбекқор, тыным таппайды. Күнін босқа өткізбейді, еңбекктеніп ақша табады.

Бейтаныс адам-парасатты, ақылды, сөзіне нық, еңбекқор адам.


1.Француз жұртының бір білімді адамы жазады.

2 .Антон деген тіленші отырып, қайыр сұрап алып жүруші еді.

3.Қасымдағы кісі тоқтап, тұрды да айтты.

4.Сонда ойыма түсіп, таңғалып;

-Сен Антонбысың ?-дедім.

5. Ел ішінен ескі шүберектерді сұрап жиып жүрдім.

6. Сен қарауға еп есті кісі көрінесің және жұмыс істеуге қуатынң да бардай көрінеді.

7. Ол шүберектерді алып, қағаз істейтін фабриктерге сатады.

8. Университет деген үлкен школда оқып жүргенде жігіт күнімде.


Өксіген - шөлдеген мағынасында.

Қынарда - жағасында, маңында.

Жай - орын, қоныс.

Жанабында - жаныңда, маңында.

Франк - Француз ақшасы





\




















Суреттер





https bilimland.kz kk courses audio chrestomathy5-synyp proza lesson 1-ybyrai-alnynsaryn
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2018
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі